HeatWave komt bij mij ook altijd over als een vrouw die continu ongesteld is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
Alles wat zijn voorgangers deden ook trouwens.
Ja, maar noem maar een topverdediger die eventjes komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om een internationale topclub te worden misschien?
En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
Alles wat zijn voorgangers deden ook trouwens.
Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?
En ikheb nergens gelezen dat ik ergens een standaard mening mbt Ajax moet hebben, als ik me aan de policy hou mag ik vinden wat ik wil en ben ik niet gediend van opmerkingen over kansloosheid.
Want het woord vanb MvB is blijkbaar geen moer waard, want 1 week voor de affaire Perez heeft hij nog gewoon tegen Perez gezegd dat hij waardevol zou zijn. Dus wat klopte er precies niet?
EN nu is het persoonlijke aanval gedeelte wel weer mooi geweest, ik mijn mening, jullie die van jullie, mooi he, zo'n DISCUSSIE forum?
Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
Noem dan eens een internationale topverdediger die beschikbaar is en ook daadwerkelijk naar Ajax wil?
Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?
Op de manier hoe je steeds je gal spuwtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...
Vergeet het maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.
Nou, das heel mooiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op de manier hoe je steeds je gal spuwt
Maar van mij mag je zo posten hoor, brengt leve in de discussie
En ik denk dat de betere spelers van Marseille niet 1,2,3 haalbaar zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.
Vooral niet met dat belastingklimaat hier in Nederland.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Mensen vergeten echt heel vaak de salarissen bij andere clubs. Ajax betaalt echt niet zo geweldig vergeleken met andere clubs.
Daarom, dat is nou eenmaal zo. Zelfs bij hele middelmatige clubs in de UK kan je echt bakken verdienen, dus het moet een speler echt om de sportiviteit gaan, gaan ze voor het geld komen ze echt niet. En trouwens, met slechts UEFA ben je ook gewoon niet zo aantrekkelijk...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral niet met dat belastingklimaat hier in Nederland.
Niet alleen de UEFA maar veel spelers staan niet te trappelen om in de Eredivisie aan de slag te mogen gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, dat is nou eenmaal zo. Zelfs bij hele middelmatige clubs in de UK kan je echt bakken verdienen, dus het moet een speler echt om de sportiviteit gaan, gaan ze voor het geld komen ze echt niet. En trouwens, met slechts UEFA ben je ook gewoon niet zo aantrekkelijk...
Dan is het toch niet zo raar dat wanneer een club met veel meer uitstraling, invloed en macht zoals Real Madrid met een fors bedrag komt en Ajax moeite heeft om een speler te kunnen behouden? Waarom zou de hele technische leiding dan weer direct gefaald hebben en weg moeten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Mensen vergeten echt heel vaak de salarissen bij andere clubs. Ajax betaalt echt niet zo geweldig vergeleken met andere clubs.
Zal niet veel zijn, toen ie naar Celtic ging was ie ook niet duurquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel Sno gekost heeft.
Sulejmani was ook niet duur toen hij naar Heerenveen vertrokquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:56 schreef jna het volgende:
[..]
Zal niet veel zijn, toen ie naar Celtic ging was ie ook niet duur
n de CL deed Sno het toen wel meer dan behoorlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen hier Sno daadwerkelijk hebben zien spelen bij Celtic. Men denkt zeker alleen aan zijn tijd bij NAC Breda en Oranje?
Yup, maar dat is ook maar van horen zeggen en via een samenvatting.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
n de CL deed Sno het toen wel meer dan behoorlijk.
'We're sorry this video is no longer available"quote:
Dat ene filmpje zegt anders alles.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
youtube filmpjes geloof ik sinds Sikora niet meer in hoor.
Die eerste?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat ene filmpje zegt anders alles.
Omdat ze dingen beloven, keihard beweren dat er niemand meer weg zal gaan als de voorbereiding is begonnen. En op basis daarvan kopen mensen seizoenskaarten,laten shirts bedrukken etc..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo raar dat wanneer een club met veel meer uitstraling, invloed en macht zoals Real Madrid met een fors bedrag komt en Ajax moeite heeft om een speler te kunnen behouden? Waarom zou de hele technische leiding dan weer direct gefaald hebben en weg moeten?
Net zo'n leuke aktie als tegen Nigeria... was een rode kaartquote:
Nee, die van Sikora. Met al z'n hoogtepunten in dienst van Ajax drie keer op een rij gezet enzo.quote:
wow 1 fout.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat ene filmpje zegt anders alles.
Één keer een strafschop veroorzaken tegen de aartsvijand en je bent meteen de slechtste speler in de clubgeschiedenis.quote:
-Colin kwam als reserve van Norwich.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef w00h00 het volgende:
Ik krijg wel een Jurgen Colin flashback, waarom dat weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |