abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61013963
Noem dan eens een internationale topverdediger die beschikbaar is en ook daadwerkelijk naar Ajax wil?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:44:17 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61013990
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
Alles wat zijn voorgangers deden ook trouwens.
HeatWave komt bij mij ook altijd over als een vrouw die continu ongesteld is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61014008
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Om een internationale topclub te worden misschien?
Ja, maar noem maar een topverdediger die eventjes komt . Ajax moet het gewoon van spelers als Sno hebben. En daar is trouwens niks verkeerd mee.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61014011
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
Alles wat zijn voorgangers deden ook trouwens.
En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?

En ikheb nergens gelezen dat ik ergens een standaard mening mbt Ajax moet hebben, als ik me aan de policy hou mag ik vinden wat ik wil en ben ik niet gediend van opmerkingen over kansloosheid.

Want het woord vanb MvB is blijkbaar geen moer waard, want 1 week voor de affaire Perez heeft hij nog gewoon tegen Perez gezegd dat hij waardevol zou zijn. Dus wat klopte er precies niet?

En ben ik de enige hier die niet meteen positief is over de komst van Sno, lees even het topic ok?

EN nu is het persoonlijke aanval gedeelte wel weer mooi geweest, ik mijn mening, jullie die van jullie, mooi he, zo'n DISCUSSIE forum?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61014054
Gabri is beter dan Sno.
Ik vind Sno niets meer dan een wispelturige speler. Nooit constant ofzo.
Afgelopen OS was ie ook ontzichtbaar. Hij mag in zijn handen knijpen dat ie bij jullie aan de bak mag.
Vervanger voor Donald is het dus..... hmmm
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61014055
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?

En ikheb nergens gelezen dat ik ergens een standaard mening mbt Ajax moet hebben, als ik me aan de policy hou mag ik vinden wat ik wil en ben ik niet gediend van opmerkingen over kansloosheid.

Want het woord vanb MvB is blijkbaar geen moer waard, want 1 week voor de affaire Perez heeft hij nog gewoon tegen Perez gezegd dat hij waardevol zou zijn. Dus wat klopte er precies niet?

EN nu is het persoonlijke aanval gedeelte wel weer mooi geweest, ik mijn mening, jullie die van jullie, mooi he, zo'n DISCUSSIE forum?
Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?
pi_61014078
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
Noem dan eens een internationale topverdediger die beschikbaar is en ook daadwerkelijk naar Ajax wil?
Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61014081
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?
Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...
Get woke, go broke!
pi_61014112
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...
Op de manier hoe je steeds je gal spuwt

Maar van mij mag je zo posten hoor, brengt leve in de discussie
pi_61014139
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.
Vergeet het maar.
pi_61014141
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op de manier hoe je steeds je gal spuwt

Maar van mij mag je zo posten hoor, brengt leve in de discussie
Nou, das heel mooi .

Dank je!
Get woke, go broke!
pi_61014143
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En ik denk dat de betere spelers van Marseille niet 1,2,3 haalbaar zijn.
pi_61014172
Mensen vergeten echt heel vaak de salarissen bij andere clubs. Ajax betaalt echt niet zo geweldig vergeleken met andere clubs.
Get woke, go broke!
pi_61014210
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Mensen vergeten echt heel vaak de salarissen bij andere clubs. Ajax betaalt echt niet zo geweldig vergeleken met andere clubs.
Vooral niet met dat belastingklimaat hier in Nederland.
pi_61014274
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vooral niet met dat belastingklimaat hier in Nederland.
Daarom, dat is nou eenmaal zo. Zelfs bij hele middelmatige clubs in de UK kan je echt bakken verdienen, dus het moet een speler echt om de sportiviteit gaan, gaan ze voor het geld komen ze echt niet. En trouwens, met slechts UEFA ben je ook gewoon niet zo aantrekkelijk...
Get woke, go broke!
pi_61014331
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom, dat is nou eenmaal zo. Zelfs bij hele middelmatige clubs in de UK kan je echt bakken verdienen, dus het moet een speler echt om de sportiviteit gaan, gaan ze voor het geld komen ze echt niet. En trouwens, met slechts UEFA ben je ook gewoon niet zo aantrekkelijk...
Niet alleen de UEFA maar veel spelers staan niet te trappelen om in de Eredivisie aan de slag te mogen gaan.
Waarom tegen Volendam en de graafschap voetballen terwijl je bij bijvoorbeeld Sunderland tegen Man U, Arsenal en Chelsea kan ballen.
pi_61014334
Zit ik net ff chil op de bank te teleteksten, zie ik ineens SNO naar Ajax. WTF!?!

En ik had het vanmorgen nog over Banenga
pi_61014375
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan is het toch niet zo raar dat wanneer een club met veel meer uitstraling, invloed en macht zoals Real Madrid met een fors bedrag komt en Ajax moeite heeft om een speler te kunnen behouden? Waarom zou de hele technische leiding dan weer direct gefaald hebben en weg moeten?
pi_61014380
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel Sno gekost heeft.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:56:52 #60
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61014415
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel Sno gekost heeft.
Zal niet veel zijn, toen ie naar Celtic ging was ie ook niet duur
Jawel, je keek.
pi_61014435
Ik heb zin in de competitie, ben erg benieuwd waar Ajax nu staat.
pi_61014436
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen hier Sno daadwerkelijk hebben zien spelen bij Celtic. Men denkt zeker alleen aan zijn tijd bij NAC Breda en Oranje?
pi_61014446
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:56 schreef jna het volgende:

[..]

Zal niet veel zijn, toen ie naar Celtic ging was ie ook niet duur
Sulejmani was ook niet duur toen hij naar Heerenveen vertrok
pi_61014462
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen hier Sno daadwerkelijk hebben zien spelen bij Celtic. Men denkt zeker alleen aan zijn tijd bij NAC Breda en Oranje?
n de CL deed Sno het toen wel meer dan behoorlijk.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:58:14 #65
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61014463
Ik zie Sno nog niet zo snel Gabri of Lindgren uit de basis spelen, maar we zullen zien.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:58:29 #66
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_61014468
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_61014502
Ik krijg wel een Jurgen Colin flashback, waarom dat weet ik ook niet.
pi_61014513
Sno was nooit gehaald als Donald nog fit was. Het zijn exact dezelfde type spelers.

Sno is op zich niet slecht, heb hem wel een aantal keer heel aardig zien spelen in Jong Oranje. We zullen het moeten afwachten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61014515
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

n de CL deed Sno het toen wel meer dan behoorlijk.
Yup, maar dat is ook maar van horen zeggen en via een samenvatting.

Prima aankopen dit seizoen, zeker in vergelijking met de seizoen hiervoor.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:01:39 #70
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61014552
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Was deze al gepost?

'We're sorry this video is no longer available"
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:02:00 #71
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_61014563
quote:
Was deze al gepost?

En deze
pi_61014616
youtube filmpjes geloof ik sinds Sikora niet meer in hoor.
pi_61014624
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
youtube filmpjes geloof ik sinds Sikora niet meer in hoor.
Dat ene filmpje zegt anders alles.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:06:24 #74
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61014668
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die eerste?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_61014677
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan is het toch niet zo raar dat wanneer een club met veel meer uitstraling, invloed en macht zoals Real Madrid met een fors bedrag komt en Ajax moeite heeft om een speler te kunnen behouden? Waarom zou de hele technische leiding dan weer direct gefaald hebben en weg moeten?
Omdat ze dingen beloven, keihard beweren dat er niemand meer weg zal gaan als de voorbereiding is begonnen. En op basis daarvan kopen mensen seizoenskaarten,laten shirts bedrukken etc..

Ik weet echt wel dat ik vaak gecharcheerd reageer hier, ik ben echt niet achterlijk, maar ik ben sommige dingen echt gewoon zat. En ik zie dus met de dingen die MvB doet erg weinig progressie om er vanaf te komen...
Get woke, go broke!
pi_61014696
quote:
Was deze al gepost?

Net zo'n leuke aktie als tegen Nigeria... was een rode kaart
Wat dat betreft kan ie wel een duel aangaan met Gabri.
Wie krijgt de meeste kaarten bij Ajax.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61014697
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:06 schreef BoNi het volgende:

[..]

Die eerste?
Nee, die van Sikora. Met al z'n hoogtepunten in dienst van Ajax drie keer op een rij gezet enzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61014710
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

wow 1 fout.
Zo kan ik ook een filmpje van Van der Sar maken waarin hij de slechtste keeper ter wereld lijkt.
pi_61014712
quote:
Was deze al gepost?

Één keer een strafschop veroorzaken tegen de aartsvijand en je bent meteen de slechtste speler in de clubgeschiedenis.

Bert Konterman was ook een aardige kneus in zijn Schotse tijd, maar vanwege één goal tegen Celtic werd hij op handen gedragen door zijn fans
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61014738
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef w00h00 het volgende:
Ik krijg wel een Jurgen Colin flashback, waarom dat weet ik ook niet.
-Colin kwam als reserve van Norwich.
-Colin was al ver in de twintig

-Evander Sno komt als regelmatige basisspeler van Celtic.
-Sno is nog begin twintig.

Wel een verschil volgens mij.

Laten we Sno gewoon het voordeel van de twijfel geven.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')