Hij zal ook heus niet als verdediger zijn gehaald, maar als defensieve middenvelder, zodat Gabri of Rasmus Lindgren eventueel een linie zou kunnen zakken. Niets mis met deze aankoop, prima zelfs!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:38 schreef Landgeld het volgende:
Sno, dat is geen internationale topverdediger, iets wat we wel moeten hebben
Dat gaat niet gebeuren denk ik.. Ik vind Gabri een heuwl nuttige spelerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:39 schreef Radegast het volgende:
Sno kan Gabri wel uit de basis spelen, verwacht ik.
Waarom heeft een niet internationale topclub een internationale topverdediger nodig?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:38 schreef Landgeld het volgende:
Noem jij er eens 1 die naar Ajax zou willen komen danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:38 schreef Landgeld het volgende:
Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jouw mening zo lekker veel waard is, Chapeau!
Om een internationale topclub te worden misschien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom heeft een niet internationale topclub een internationale topverdediger nodig?
Oleguerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Noem jij er eens 1 die naar Ajax zou willen komen dan
HeatWave komt bij mij ook altijd over als een vrouw die continu ongesteld is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
Alles wat zijn voorgangers deden ook trouwens.
Ja, maar noem maar een topverdediger die eventjes komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om een internationale topclub te worden misschien?
En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
Alles wat zijn voorgangers deden ook trouwens.
Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?
En ikheb nergens gelezen dat ik ergens een standaard mening mbt Ajax moet hebben, als ik me aan de policy hou mag ik vinden wat ik wil en ben ik niet gediend van opmerkingen over kansloosheid.
Want het woord vanb MvB is blijkbaar geen moer waard, want 1 week voor de affaire Perez heeft hij nog gewoon tegen Perez gezegd dat hij waardevol zou zijn. Dus wat klopte er precies niet?
EN nu is het persoonlijke aanval gedeelte wel weer mooi geweest, ik mijn mening, jullie die van jullie, mooi he, zo'n DISCUSSIE forum?
Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
Noem dan eens een internationale topverdediger die beschikbaar is en ook daadwerkelijk naar Ajax wil?
Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?
Op de manier hoe je steeds je gal spuwtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...
Vergeet het maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |