abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61013802
Als er nou een verdediger niet kan spelen kun je Lindgren in de verdediging neerzetten en Sno, met Sno kun je veel kanten op
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61013803
Sno, dat is geen internationale topverdediger, iets wat we wel moeten hebben
Love is in the air!
pi_61013818
Sno kan Gabri wel uit de basis spelen, verwacht ik.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:39:23 #29
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_61013820
Een vechter met spirit die sno, gata nog van waarde worden voor ajax!
Be water my friend
pi_61013829
Sno... WTF...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:40:15 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61013856
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:38 schreef Landgeld het volgende:
Hij zal ook heus niet als verdediger zijn gehaald, maar als defensieve middenvelder, zodat Gabri of Rasmus Lindgren eventueel een linie zou kunnen zakken. Niets mis met deze aankoop, prima zelfs!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:40:26 #32
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61013861
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:39 schreef Radegast het volgende:
Sno kan Gabri wel uit de basis spelen, verwacht ik.
Dat gaat niet gebeuren denk ik.. Ik vind Gabri een heuwl nuttige speler
I've got more game than Monopoly.
pi_61013872
quote:
Waarom heeft een niet internationale topclub een internationale topverdediger nodig?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:41:12 #34
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61013882
quote:
Noem jij er eens 1 die naar Ajax zou willen komen dan
Jawel, je keek.
pi_61013890
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alsof jouw mening zo lekker veel waard is, Chapeau!
Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
Alles wat zijn voorgangers deden ook trouwens.
pi_61013893
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarom heeft een niet internationale topclub een internationale topverdediger nodig?
Om een internationale topclub te worden misschien?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:42:09 #37
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61013920
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef jna het volgende:

[..]

Noem jij er eens 1 die naar Ajax zou willen komen dan
Oleguer
I've got more game than Monopoly.
pi_61013947
Ik krijg inderdaad het idee dat hij het met Lindgren en Gabri op het middenveld niet ziet zitten en eventueel Lindgren als centrale verdediger zou willen gebruiken wat hij zeker niet slecht deed. Sno kan dat iets meer aanvallend op het middenveld spelen.
pi_61013953
Blij dat je zo positief zijn over deze transfer. Ik vind het een speler van niks.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61013960
wtf niet verwacht maar we zullen zien, hopelijk komt er nog iets op het laatst.
AFC AJAX
pi_61013963
Noem dan eens een internationale topverdediger die beschikbaar is en ook daadwerkelijk naar Ajax wil?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:44:17 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61013990
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij jou zijn toch standaard alle aankopen waardeloos of te duur en alles wat Marco doet is verkeerd.
HeatWave komt bij mij ook altijd over als een vrouw die continu ongesteld is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61014008
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Om een internationale topclub te worden misschien?
Ja, maar noem maar een topverdediger die eventjes komt . Ajax moet het gewoon van spelers als Sno hebben. En daar is trouwens niks verkeerd mee.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61014011
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?

En ikheb nergens gelezen dat ik ergens een standaard mening mbt Ajax moet hebben, als ik me aan de policy hou mag ik vinden wat ik wil en ben ik niet gediend van opmerkingen over kansloosheid.

Want het woord vanb MvB is blijkbaar geen moer waard, want 1 week voor de affaire Perez heeft hij nog gewoon tegen Perez gezegd dat hij waardevol zou zijn. Dus wat klopte er precies niet?

En ben ik de enige hier die niet meteen positief is over de komst van Sno, lees even het topic ok?

EN nu is het persoonlijke aanval gedeelte wel weer mooi geweest, ik mijn mening, jullie die van jullie, mooi he, zo'n DISCUSSIE forum?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61014054
Gabri is beter dan Sno.
Ik vind Sno niets meer dan een wispelturige speler. Nooit constant ofzo.
Afgelopen OS was ie ook ontzichtbaar. Hij mag in zijn handen knijpen dat ie bij jullie aan de bak mag.
Vervanger voor Donald is het dus..... hmmm
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61014055
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En vooralsnog zijn alle trainers ontslagen of weggegaan en de resultaten volkomen kut, wat is nu precies je punt of geef je me gewoon gelijk?

En ikheb nergens gelezen dat ik ergens een standaard mening mbt Ajax moet hebben, als ik me aan de policy hou mag ik vinden wat ik wil en ben ik niet gediend van opmerkingen over kansloosheid.

Want het woord vanb MvB is blijkbaar geen moer waard, want 1 week voor de affaire Perez heeft hij nog gewoon tegen Perez gezegd dat hij waardevol zou zijn. Dus wat klopte er precies niet?

EN nu is het persoonlijke aanval gedeelte wel weer mooi geweest, ik mijn mening, jullie die van jullie, mooi he, zo'n DISCUSSIE forum?
Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?
pi_61014078
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
Noem dan eens een internationale topverdediger die beschikbaar is en ook daadwerkelijk naar Ajax wil?
Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61014081
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij mag je mening hebben hoor, maar dan mag ik het toch nog wel lachwekkend vinden op de manier dat je je de hele tijd weer druk maakt?
Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61014112
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik me druk maak? Ik zit hier gewoon rustig op mijn werk te kleppen met collega's en post een mening...
Op de manier hoe je steeds je gal spuwt

Maar van mij mag je zo posten hoor, brengt leve in de discussie
pi_61014139
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Daar heeft Ajax toch scouting voor? Persoonlijk spreek ik te weinig internationale topverdedigers tijdens mijn koffiepauze, om te kunnen vertellen wie er naar Ajax wil. De top van de internationale top komt natuurlijk niet (Ferdinand, Terry, etc), maar bijvoorbeeld verdedigers van Olympique Marseille of iets dergelijks, kan je - denk ik - best naar Ajax halen.
Vergeet het maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')