Wat? Naar buiten? Met al die frisse lucht en enge mensen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef santax het volgende:
Welke oetlul koopt dan ook een stekkertje van `1.32 via internet en niet via de lokale elektro boer in t' dorp
Of had was dingen mee besteld die je toch wel op krijgt de komende jaren. Van mijn part een rol tin.
Wacht ff hoor, je zegt Beverwijk. Ben je nou helemaal achterlijk of heb je nog nooit gehoord van de Zwarte Markt daar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Jeebus het volgende:
Hier in de buurt(Beverwijk) zat vroeger zo'n heel vriendelijk elektroboertje maar die is er vorig jaar mee gestopt. En het bestellen van rommel die ik niet nodig heb is nu juist hetgene wat ze willen bereiken met die toeslag.
Dell ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
terecht... ze maken ook extra kosten omdat jij een kutdingetje van nog geen 2 euro wil hebben.
Bij mijn vorige werkgever heb ik mensen die een pc kochten 80 euro kleine order kosten laten betalen
Wanneer ben jij voor het laatst buiten geweest?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:05 schreef Jeebus het volgende:
onderdeeltje is onderweg uit Hong Kong voor 5 Dollar in totaal...
Ja, maar vrijwel alle kosten die je daar noemt heeft voornoemd klein electronicaboertje waar het gewoon EUR 1,32 komt ook! Plus dat hij niet zo groot inkoopt en meer geld kwijt is aan winkelinrichting en vestiging op een goede locatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:56 schreef flipp. het volgende:
[..]
ja inderdaad.
De opslag van zon stekker kost niets
De huur van het gebouw is gratis
De kosten van zo'n site heb je ook niet natuurlijk
De handelingen om het in de envelop enzo te krijgen kosten ook niets natuurlijk
Die vent werkt ook voor niets natuurlijk
Kan nog wel even doorgaan. Kansloos altijd dat mensen denken dat de enige kosten die iemand heeft de kostprijs van een product zijn.
Ja, en dan lees je de actievoorwaarden (die er altijd zijn) en dan zie je dat het minimale bestelbedrag 35 euro of zo is. Ik trap nooit meer in het woord "gratis" er zit altijd wat achter.quote:
En die kan een zaak ook niet bestellen voor je? Zou in iedergeval een stuk voordeliger zijn dan bij een webwinkel bestellen, waar je natuurlijk kunt verwachten dat je meer aan verzendkosten betaald dan het eigenlijke product kost.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:35 schreef Jeebus het volgende:
[..]
Ja ok, maar als hier in de buurt alle elektroboertjes zijn uitgestorven of onkundig zijn zal ik wel moeten. Een simpele haakse 15 pins d-sub male connector moet toch makkelijk te vinden zijn lijkt mij. WIE O WIE kan mij aan een elektroboertje helpen in de omgeving van Beverwijk.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |