quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een IQ test is een schijn exactheid. Dat zou jij als bijna psycholoog toch moeten weten.
slim (bijvoeglijk naamwoord; slimmer, slimst; slimheid)
1 snel van gedachten, van begrip of daarvan blijk gevend
in·tel·li·gen·tie (dev)
1 verstandelijk vermogen
Als je een hoog IQ hebt maar er niets mee doet maakt dat je niet slimmer dan iemand met een laag IQ die zijn vermogen in ieder geval gebruikt.
Ja leuk hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef Topspin het volgende:
Zo te zien gaat het vrolijk verder hier
Nououououuuuuuuuuuu dan!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Jaaaaa Elizabeth. Dat weet ik zelf inderdaad ook allemaal wel.
Grappig, ik werd juist sinds ik zonder ben steeds slimmer, omdat ik zelf ging nadenken in plaats van van alles door mijn strot geduwd te krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zonder God werd ik in ieder geval steeds dommer, dat weet ik wel.
NIet echt boos.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zonder God werd ik in ieder geval steeds dommer, dat weet ik wel. Maar iets zegt me dat je ergens boos over bent geworden ineens.
Het topic slaat ook vaker alle kanten op, ene moment gaat het over wolven, vervolgens over volle maan en dan ineens over IQ-testenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja leuk heT meest gezellige topic van tru echt
En jij niet zo serieusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nououououuuuuuuuuuu dan!!
Je hoeft niet zo geirriteerd te doen hoor.
Ali koos hier wel zelf voor, dat maakt het nog ingewikkelderquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Grappig, ik werd juist sinds ik zonder ben steeds slimmer, omdat ik zelf ging nadenken in plaats van van alles door mijn strot geduwd te krijgen.
Thee kransjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja leuk heT meest gezellige topic van tru echt
Waarom ben je zo boos op God als je niet in hem gelooft?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
NIet echt boos.
Wie de schoen past trekke hem aan, ik pas die schoen van jou niet, als ik dat tegen god zeg, zou hij dan kwaad worden![]()
God kan van mij de pot op !
Omdat hij als kapstok dient, en boos op GOD?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom ben je zo boos op God als je niet in hem gelooft?
Grappig, volwassen mannen die nog broederschapje spelen!!quote:
Wat zuigt er dan zo zwaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Omdat hij als kapstok dient, en boos op GOD?
DE z'n schepping is gewoon mislukt, dat moet ie inzien, hij is zelf zogenaamd perfect, maar wat ie maakt / gemaakt heeft zuigt zwaar --> hij kan er wel goede dingen over zeggen, maar eigenlijk vind GOD het zelf ook zwaar klote als ie bestaat dan!
quote:
En we doen er allemaal aan mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik roep niet voor niets dat de mensheid van nature slecht is
Hoe valt jouw spirituele leven eigenlijk te definiëren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Grappig, volwassen mannen die nog broederschapje spelen!!![]()
Mijn vriendjes en ik deden dat ongeveer tot we een jaar of tien waren. Zij deden heel geheim, met bloedverbonden enzo, en ik was de jonkvrouw die constant gered moest worden. Echt aandoenlijk om dat door volwassenen herhaald te zien worden.
Ach ja, volwassen mannen vinden het ook leuk om luchtgitaar te spelen, enzo.
Die doen er net zo hard aan mee, behalve die paar (uitzonderingen bevestigen de regel) die uitzend missie's doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat dan volgens christenen?
Dat vroeg ik niet. Waarom is de mensheid evil en onrechtvaardig? Door God of door het gebrek aan een liefdevolle heilige rechtvaardige God die de dienst uitmaakt in de wereld?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Die doen er net zo hard aan mee, behalve die paar (uitzonderingen bevestigen de regel) die uitzend missie's doen!
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hoe valt jouw spirituele leven eigenlijk te definiëren?
1)Omdat de mens hebzuchtig is als de neten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Waarom is de mensheid evil en onrechtvaardig? Door God of door het gebrek aan een liefdevolle heilige rechtvaardige God?
Denk niet dat alle mensen massaal zouden luisteren mocht er een God zijn die als hoogste rechter speelt. Mensen hebben een eigen willetje en zo zullen er genoeg mensen zijn die niet accepteren dat er een God is. Verzet tegen God zelfs al is God zichtbaar op aarde lijkt me iets dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Waarom is de mensheid evil en onrechtvaardig? Door God of door het gebrek aan een liefdevolle heilige rechtvaardige God die de dienst uitmaakt in de wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |