abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61014453
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
De arme man heeft wel ontzettend geleden.

Die verschrikkelijke vrijdag

bron: www.solco.nl
Ja, zoals theo maassen al zei. Bijzonder afschrikwekkend wat er met hem is gebeurt en niet bepaalt stimulerend om hetzelfde te doen
pi_61014555
Net the secret geluisterd

Best okey als opfrisser en oppepper Mezelf inbeelden in een moment waar ik me gelukkig voelde en vervolgens dat gevoel opnieuw beleven en meenemen in het heden zodat het gevoel aanwezig blijft. Ook occult natuurlijk want geloof in Jezus zou voldoende moeten zijn zonder dat je een meditatie-cd nodig hebt om je gelukkig te voelen

Lijkt dus echt te zijn dat ik het gevoel van toen meegenomen heb richting nu, voel me frisser en opgewekter en zorgelozer ondanks dat ik me niet compleet down voelde voor het luisteren. Het is in ieder geval een verschil
Genieten is toegestaan!!!
pi_61014593
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja, zoals theo maassen al zei. Bijzonder afschrikwekkend wat er met hem is gebeurt en niet bepaalt stimulerend om hetzelfde te doen
Precies, snap jij het dan dat er mensen zo gek zijn, en zo reli-fanaat, dat ze zich vrijwillig laten kruisigen op goede vrijdag?? Gebeurt nog steeds, en wordt gezien als een hoge eer enzo. Ondermeer op de Fillipijnen gaan ze met bosjes tegelijk aan een kruis hangen, spijkers door handen en alles. Hoe moet ik dat zien? Waar komt die drang vandaan? Van god? Is het wel zo dat deze mensen de heilige geest over zich krijgen?

Holy Shit

Waarschuwing!! Als je het filmpje gaat bekijken wil ik graag waarschuwen dat de beelden als schokkend ervaren kunnen worden.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61014649
Bezeten door Jezus komt het over

Filmpje nog niet bekeken, moet nog Japans eten dus dat doe ik wel een paar uur na de maaltijd.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:08:02 #30
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61014723
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wie wil er nou naar op het internet staan

naam bedoelde ik
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61015143
Oh.

Nou in dat geval!
pi_61015576
Valt me overigens op dat zowat alle atleten op de olympische spelen een kruis van Jezus hebben omhangen, de een een groter kruis dan de ander. Je zou bijna gaan denken dat het een geheime genootschap is
pi_61015578
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:03 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Precies, snap jij het dan dat er mensen zo gek zijn, en zo reli-fanaat, dat ze zich vrijwillig laten kruisigen op goede vrijdag?? Gebeurt nog steeds, en wordt gezien als een hoge eer enzo. Ondermeer op de Fillipijnen gaan ze met bosjes tegelijk aan een kruis hangen, spijkers door handen en alles. Hoe moet ik dat zien? Waar komt die drang vandaan? Van god? Is het wel zo dat deze mensen de heilige geest over zich krijgen?

Holy Shit

Waarschuwing!! Als je het filmpje gaat bekijken wil ik graag waarschuwen dat de beelden als schokkend ervaren kunnen worden.
Waarom doet ie dat?
pi_61015748
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:03 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Holy Shit

Ziek..
pi_61015782
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom doet ie dat?
Weet jij het?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61016066
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:50 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Weet jij het?
Misschien als eerbetoon.

Maar dan heb je de plank toch flink mis geslagen (no pun intended)
pi_61016123
Anders zijn het mensen die denken dat ze vol met zondes zitten en dus ook moeten sterven wegens de zonde die ze in bezit hebben. ( voor zover je kunt spreken over bezit bij zondes )
pi_61016154
De mormonen leren dat je voor sommige zonden alleen met je eigen dood vergeving kan krijgen.
pi_61016409
Volle maan en huilende wolven denk ik aan, zomaar een duivels scenario wat nog echt gebeurt ook zomaar in de natuur.

pi_61016756
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef ElizabethR het volgende:
Moet die andere wel op slot. En moet ToT even het deel veranderen in deel 16. Sorry Tot voor het werk

Afijn. Laatste post vorige topic en linkjes ook toegevoegd
Gastmodeditje gedaan
pi_61016785
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Gastmodeditje gedaan
The power of the blue mods, samenzwering op en top
pi_61016795
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef Topspin het volgende:
Volle maan en huilende wolven denk ik aan, zomaar een duivels scenario wat nog echt gebeurt ook zomaar in de natuur.

[ afbeelding ]
Wolven huilen om elkaar te vinden, niet in aanbidding van de maan hoor.
pi_61016832
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:48 schreef Windigo het volgende:

[..]

Wolven huilen om elkaar te vinden, niet in aanbidding van de maan hoor.
Waarom willen ze elkaar dan vinden bij volle maan of is dat een fabel?
pi_61016871
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:47 schreef Topspin het volgende:

[..]

The power of the blue mods, samenzwering op en top
Screw the NWO: WE're the REAL bitches!
pi_61016884
Nachten met volle manen zijn toch nachten van liefde topspin
pi_61016914
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Screw the NWO: WE're the REAL bitches!
Op naar totale werelddominantie.

Weg met de NAVO, de FOKO! komt eraan
pi_61016917
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nachten met volle manen zijn toch nachten van liefde topspin
En waanzin: de zwaartekracht van de maan kan best intense werkingen op mensen hebben.
pi_61016934
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef ToT het volgende:

[..]

En waanzin: de zwaartekracht van de maan kan best intense werkingen op mensen hebben.
Was toch onderzoek na gedaan hier op FOK!, dat bij volle maan meer users een ban oplopen. Ook beleggers zijn bij volle maan veel meer actief op de beurs is onderzoek naar verricht en sowieso gebeurt er meer bij volle maan.
pi_61016960
Er was zo'n docu-drama over ziekenhuizen in Amerika. In de ER daar zeiden ze dat het echt duidelijk was wanneer het volle maan was: veel meer ongelukken, veel meer zelfmoordpogingen, veel meer agressie enz.
pi_61016961
Maarreh, die maan is toch altijd hetzelfde. Een niet-volle maan wil niet zeggen dat er dan minder maan is, maar dat de lichthoek anders is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')