Ja, zoals theo maassen al zei. Bijzonder afschrikwekkend wat er met hem is gebeurt en niet bepaalt stimulerend om hetzelfde te doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
De arme man heeft wel ontzettend geleden.
Die verschrikkelijke vrijdag
bron: www.solco.nl
Precies, snap jij het dan dat er mensen zo gek zijn, en zo reli-fanaat, dat ze zich vrijwillig laten kruisigen op goede vrijdag?? Gebeurt nog steeds, en wordt gezien als een hoge eer enzo. Ondermeer op de Fillipijnen gaan ze met bosjes tegelijk aan een kruis hangen, spijkers door handen en alles. Hoe moet ik dat zien? Waar komt die drang vandaan? Van god? Is het wel zo dat deze mensen de heilige geest over zich krijgen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, zoals theo maassen al zei. Bijzonder afschrikwekkend wat er met hem is gebeurt en niet bepaalt stimulerend om hetzelfde te doen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar op het internet staan
Waarom doet ie dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, snap jij het dan dat er mensen zo gek zijn, en zo reli-fanaat, dat ze zich vrijwillig laten kruisigen op goede vrijdag?? Gebeurt nog steeds, en wordt gezien als een hoge eer enzo. Ondermeer op de Fillipijnen gaan ze met bosjes tegelijk aan een kruis hangen, spijkers door handen en alles. Hoe moet ik dat zien? Waar komt die drang vandaan? Van god? Is het wel zo dat deze mensen de heilige geest over zich krijgen?
Holy Shit
Waarschuwing!! Als je het filmpje gaat bekijken wil ik graag waarschuwen dat de beelden als schokkend ervaren kunnen worden.
Ziek..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, snap jij het dan dat er mensen zo gek zijn, en zo reli-fanaat, dat ze zich vrijwillig laten kruisigen op goede vrijdag?? Gebeurt nog steeds, en wordt gezien als een hoge eer enzo. Ondermeer op de Fillipijnen gaan ze met bosjes tegelijk aan een kruis hangen, spijkers door handen en alles. Hoe moet ik dat zien? Waar komt die drang vandaan? Van god? Is het wel zo dat deze mensen de heilige geest over zich krijgen?
Holy Shit
Waarschuwing!! Als je het filmpje gaat bekijken wil ik graag waarschuwen dat de beelden als schokkend ervaren kunnen worden.
Weet jij het?quote:
Gastmodeditje gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef ElizabethR het volgende:
Moet die andere wel op slot. En moet ToT even het deel veranderen in deel 16. Sorry Tot voor het werk
Afijn. Laatste post vorige topic en linkjes ook toegevoegd
Wolven huilen om elkaar te vinden, niet in aanbidding van de maan hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef Topspin het volgende:
Volle maan en huilende wolven denk ik aan, zomaar een duivels scenario wat nog echt gebeurt ook zomaar in de natuur.
[ afbeelding ]
Waarom willen ze elkaar dan vinden bij volle maan of is dat een fabel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wolven huilen om elkaar te vinden, niet in aanbidding van de maan hoor.
Screw the NWO: WE're the REAL bitches!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:47 schreef Topspin het volgende:
[..]
The power of the blue mods, samenzwering op en top
Op naar totale werelddominantie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Screw the NWO: WE're the REAL bitches!
En waanzin: de zwaartekracht van de maan kan best intense werkingen op mensen hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nachten met volle manen zijn toch nachten van liefde topspin
Was toch onderzoek na gedaan hier op FOK!, dat bij volle maan meer users een ban oplopen. Ook beleggers zijn bij volle maan veel meer actief op de beurs is onderzoek naar verricht en sowieso gebeurt er meer bij volle maan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En waanzin: de zwaartekracht van de maan kan best intense werkingen op mensen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |