Ik wist wel dat een of andere VMBO-pauper me dit gelapt had.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:49 schreef DroogDok het volgende:
Bedankt voor je benzine, hij reedt heerlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:49 schreef DroogDok het volgende:
Bedankt voor je benzine, hij reedt heerlijk.
Bedankt nog voor die suiker, anders had ik nu zwarte thee moeten drinken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
En dat niet alleen, ik heb er ook suiker in gegooid dus je auto doet het sowieso niet meer.
Das een fabeltje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
En dat niet alleen, ik heb er ook suiker in gegooid dus je auto doet het sowieso niet meer.
suiker lost gelukkig niet op in benzine!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
True story. Je zou mijn fiets eens moeten zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef Rosbief het volgende:
TS woont in een pauperbuurt en rijdt een pauper bak.
Zal je toch eerst pics moeten plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
True story. Je zou mijn fiets eens moeten zien.
Vertel dan eens ik welke sjieke wijk jij woont, en welk type Jaguar je hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef Rosbief het volgende:
TS woont in een pauperbuurt en rijdt een pauper bak.
Staat in de OP.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef DuTank het volgende:
Wat voor pauperauto heb je dan, als je tankdop niet op slot zit o.i.d.
Een hele erge pauperauto. Hij komt uit 1986 en heeft een handchokequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef DuTank het volgende:
Wat voor pauperauto heb je dan, als je tankdop niet op slot zit o.i.d.
Goeie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:
quote:
Klopt. De kosten van dat grapje zijn waarschijnlijk hoger dan de dagwaarde van mijn auto, maar vooruit. Ik vraag mij trouwens af hoeveel auto's ze langs geweest zijn. Sommige auto's hebben weinig benzine, en sommige veel. Zoals die van mij. Volgens mij hebben ze mij bespied bij het tanken! Want ik had toevallig die dag getankt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef McKillem het volgende:
Regel een tankdop + slot. Dit soort praktijken kan je gewoon op wachten in deze tijden.
Je moet het niet zien als waarde die je aan je auto plakt, maar als beveiliging van de kosten die je maakt met tanken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt. De kosten van dat grapje zijn waarschijnlijk hoger dan de dagwaarde van mijn auto, maar vooruit. Ik vraag mij trouwens af hoeveel auto's ze langs geweest zijn. Sommige auto's hebben weinig benzine, en sommige veel. Zoals die van mij. Volgens mij hebben ze mij bespied bij het tanken! Want ik had toevallig die dag getankt.
Hmm...
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een goeie grap!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:19 schreef slindenau het volgende:
Moet je voor de gein de benzine druit halen, en diesel (een paar liter maar, anders maak je geen winst jeweets) terug erin doen
kut grapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:19 schreef slindenau het volgende:
Moet je voor de gein de benzine druit halen, en diesel (een paar liter maar, anders maak je geen winst jeweets) terug erin doen
Mensen met benzine-auto'squote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:19 schreef slindenau het volgende:
Mensen met een tankpasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mensen die 30.000km moeten rijden om voordeliger te rijden.
Mensen met een multiplaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
mensen die op de fiets naar hun schroefjessorteerwerk gaan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heeft Markster een Multipla diesel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mensen met een multipla![]()
Verder: Kut voor je ts, moet je maar een auto hebben waarbij dat niet kan
Wat? Zie je mij al in een fucking multipla rijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heeft Markster een Multipla diesel?
Ja, vond ik ook alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:20 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een goeie grap!
Weet ik veel, maar "Multiplaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heeft Markster een Multipla diesel?
Mensen die geen gevatte reply kunnen verzinnen (zoals ik)quote:
Zet er 230v op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb ducktape d'rop geplakt. Ik wil ze zien friemelen!
En jij denkt dat ze hem tot de laatste druppel leeg hebben kunnen halen? Er blijft altijd wel een laagje instaan waarmee je gerust nog een paar kilometer mee kunt rijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef Lyzio het volgende:
Nu kan ik ook nog eens heel pauperig met mijn fietsje een bak benzine gaan halen bij het tankstation. Dat in mijn wagentje gooien om vervolgens terug naar het tankstation te rijden om daar mijn beestje eens goed vol te laten lopen.
Morgen lig ik trouwens op wacht in de struiken met mijn .12! Het gespuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |