Ze mogen het vinden maar de vraag is toch wel waar die onverdraagzaamheid vandaan komt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die mogen dat vinden.
Ik mag dan weer vinden dat die mensen vooral bekrompen en in een klein wereldje leven.
Opvoeding? Cultuur?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze mogen het vinden maar de vraag is toch wel waar die onverdraagzaamheid vandaan komt?
Weet jij dat?
Ik zie zelden kleffe homo's in het openbaar eigenlijk. Wel veel jongens die hun tong in een meisje duwen. Dat vind ik eigenlijk wel lief.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Opvoeding? Cultuur?
Ik ben vrij opgevoed en heb helemaal niets tegen homo's.
Ik heb alleen iets tegen kleffe homo's in het openbaar, maar ik heb ook een hekel aan kleffe hetero's in het openbaar.
Klefheid in het openbaar dus!![]()
Vroeger in Den Bosch ging ik nog wel eens met een homovriend stappen in een homo vriendelijk cafe.
Dat was gezellig!
punt 2 vind ik wel zo kortzichtig en bekrompenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef Scaurus het volgende:
1) Christendom
2) 'Natuurlijke' afkeer tegen dat wat tegen de stroom in gaat, bij ons dus zwarte huidskleur en openlijke homoseksualiteit. Die afkeer is deels cultureel, deels biologisch
3) Bewuste stereotypering door homoseksuelen, waardoor het voor jonge homo's onmogelijk is om uit de kast te komen zonder als een gladde nicht die naar YMCA luistert gezien te worden.
1 en 2 klopt. 3 zie ik niet zo als probleem. Ook stereotypen horen erbij.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef Scaurus het volgende:
1) Christendom
2) 'Natuurlijke' afkeer tegen dat wat tegen de stroom in gaat, bij ons dus zwarte huidskleur en openlijke homoseksualiteit. Die afkeer is deels cultureel, deels biologisch
3) Bewuste stereotypering door homoseksuelen, waardoor het voor jonge homo's onmogelijk is om uit de kast te komen zonder als een gladde nicht die naar YMCA luistert gezien te worden.
Hier in Amsterdam zie ik veel homo's en hetero's kleffen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie zelden kleffe homo's in het openbaar eigenlijk. Wel veel jongens die hun tong in een meisje duwen. Dat vind ik eigenlijk wel lief.
Geloof kan mensen ook erg helpen hoor. Er zijn zat christelijke homo's.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
En geloof maakt meer kapot dan je lief is!
Geef je ze dan een bekeuring? Het is toch een soort van wildplassen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam zie ik veel homo's en hetero's kleffen!
Maar het kan ook door de zomer komen (al was die niet zo geweldig)
Ja maar geloof is ook het grote twistpunt in oorlogen (op olie na) maar dat is een hele andere discussie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof kan mensen ook erg helpen hoor. Er zijn zat christelijke homo's.
nee, daar vind ik het dan toch wel weer schattig genoeg voor!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef je ze dan een bekeuring? Het is toch een soort van wildplassen.
Ook als die stereotypes een imago creëren waardoor een aardig deel van de bevolking homoseksuelen als verwijfd en glad gaan zien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
1 en 2 klopt. 3 zie ik niet zo als probleem. Ook stereotypen horen erbij.
NEC fan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
Amsterdam is toch al jaren geen homohoofdstad van Nederland meer, doe die spelen maar in Arnhem.
Dat ligt toch meer aan die bevolking dan aan die stereo's. die zijn vrij om dat te doen. Als mensen hun beeld daar op baseren is dat nogal kortzichtig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ook als die stereotypes een imago creëren waardoor een aardig deel van de bevolking homoseksuelen als verwijfd en glad gaan zien?
Ik zag geen andere reden waarom je Arnhem als homohoofdstad aanprees! (Weet niet veel van Arnhem dus dacht dat je een geintje maakte)quote:
hey ik moet good cop/bad cop blijven spelen he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
Dat was niet aardig van je sjimz
ja hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
Zijn er bij de politie bij jou ook homoseksuele medemenschen?
doe maar gay copquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
hey ik moet good cop/bad cop blijven spelen he!
Nee, bij de medische keuring kunnen ze zien of je daaraan lijdt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
Zijn er bij de politie bij jou ook homoseksuele medemenschen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |