Of nee, wacht, TS moet kersen plukken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
leuk liedje![]()
ts slik eens een handgranaat in
Blijft een lekker nummer en een lekker ding... Boeit mij het dat het 'commercieel' isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Topspin het volgende:
Commerciele prut zo kun je het ook omschrijven, muziek gemaakt voor de massa. Muziek met de bedoeling dat het in je hoofd blijft zitten sowieso alleen al als prut.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Catbert het volgende:
Topnummer, lekker ding, prima!
Mensen die tegen alles wat commercieel is lopen te schoppen zijn sowieso triestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Blijft een lekker nummer en een lekker ding... Boeit mij het dat het 'commercieel' is
Graag gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik krijg een stijve van dit topic.
dat is met alle nummers die in je hoofd blijven zitten zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:44 schreef dikkemongul het volgende:
Muzikaal is het niet echt een hoogstaand nummer ofzo.
Vooral de tekst is wel heel erg simpel.
Dat is altijd zo met radio. Die hebben allemaal een Blokker MP3 speler liggen waar maar 10 nummers op kunnen en die draaien ze dan de hele dag. Op zo'n manier heb je ook snel zat van al die muziek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:44 schreef Modus het volgende:
Echt elke zender draait dit helemaal grijs. Ik kan op elk moment van de dag even langs alle zenders zappen en geheid zijn er 1 of 2 die het op dat moment draaien. Ik weet van ellende niet meer welke zender ik moet opzetten, ze draaien echt allemaal hetzelfde, zelfs fucking Radio 2 draait dit kapot.
Boehoe! Ga krassen, kut-goth.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Topspin het volgende:
Commerciele prut zo kun je het ook omschrijven, muziek gemaakt voor de massa. Muziek met de bedoeling dat het in je hoofd blijft zitten sowieso alleen al als prut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |