quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:02 schreef tong80 het volgende:
Johnnie Dusbaba ?![]()
En dit is de eerste foto ooit gemaakt van?????
Nee, De eerste foto ooit gemaakt van een Nederlandse elftal. Het betreft het XI-tal dat op 6 februari 1894 te Rotterdam op het Sparta-terrein met 0-1 van de Engelse club Felixstowe verloor. De selectie bestond uit (niet in goede volgorde) S.S. Tromp (H.C.C.), N.J. Kampers (R.A.P.), K. Ples (H.F.C.), Jhr. J.W.F. Van Den Bosch (H.V.V.), H. Menten (H.F.C.), J.C. Schroeder (R.A.P.), F.P. Kampschreur (Sparta), J.B. Kan (Victoria), J.A.M. Timmermans (Sparta), E. Weinthal (Sparta) en J.H. Meyer (H.F.C.).quote:
Pas 19 jaar, Olympisch kampioen 800 meter en liep afgelopen weekend de derde tijd ooit. Dit gaat binnen een paar jaar het record van Kratochvilova breken denk ik.quote:
Dan zal het Anthony Nesty wel zijn.quote:
Geen Mutola, wel héél warm...quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:26 schreef tong80 het volgende:
Hier heeft Winston zijn jasje nog aan.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:18 schreef marcodej het volgende:
Ik ga voor Karl Heinz Kunde.... Volgens mij was dat een klein Duits klimmertje...
Jeen Papingquote:
Ah, we hebben een kenner in huis!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, we hebben een kenner in huis!![]()
Idd de grootste sportheld op Fokquote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
Dat kun je wel zeggen. Horstjan heeft waarschijnlijk nog met hem gefietst.
....ske de Ruiter?quote:
ja hoor ..toch wel netjesquote:
Vanavond Wennemars in Holland Sport.quote:Op maandag 22 september 2008 16:55 schreef marcodej het volgende:
Omdat ik zin heb ik het schaatsseizoen:
[ afbeelding ]
Yep, het is Kjell Storelid idd. De Noor in de schaduw van Koss...quote:
nee hij is ouder, in de jaren '80 fietste hij een aardige erelijst bij elkaarquote:
Oorspronkelijk Oostenrijk ?quote:
nee, wel een leeuw van Deventer!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:51 schreef qonmann het volgende:
Hoewel, gezien je vraag ga ik voor Toni van Leeuwen
Op zich staat dat op die sticker op die auto jaquote:
Dan is het op de marktquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich staat dat op die sticker op die auto ja. De AH op de achtergrond maakt 'm af.
trainer Wim Verhoorn met snor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:48 schreef tong80 het volgende:
Jacco Elthing De Kneet en WA ? Misschien ook Rintje ?
Was 20 jaar de beste maar er kwam maar geen elfstedentocht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef marcodej het volgende:
Idd, kon niet op zn naam komen! De mythe ging dat ie trainde in een koelcel!
De beste in een Elfstedentochtloze periode...
Wintersportquote:
neequote:
ook nietquote:
quote:
Is '4 gouden Olympische medailles' een goede hint?quote:
quote:
Nee, JOHN VERMEULE, winnaar:quote:
2 echte Limburgers voornamen Sjef en Janquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:58 schreef qonmann het volgende:
grote naam...Wout Wagtmans of die man uit een Baltische staat
quote:
Ik had visite vanwegen mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef horstjan het volgende:
[..]
Jon Bluming was Korea-veteraan en werkte samen met Westerling van 1965 tot 1975 voor de Amerikaanse inlichtingendiensten.
Iets van Nashua ?quote:
quote:
Met de sport zat je zojuist goed.quote:
't Is géén Nederlander.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef tong80 het volgende:
Dat vermoeden had ik al.
Maar dit wordt er één waar ik de naam van ken en het gezicht me niks zegt
Nee.quote:
Dus: Europese basketballer.quote:
nee.quote:
kunnen er niet veel ziijn dan:quote:
Angelique.............?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
kunnen er niet veel ziijn dan:
monique van der lee ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |