Vertel dan maar eens waar je allemaal heen gaat volgend jaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die 12387213094 keer weg begint pas in februari.
Die kleine weekendjes weg waren top, maar m'n zomervakantie was kut.
Om te beginnen in februari naar Kaapstad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:47 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens waar je allemaal heen gaat volgend jaar
Uhuhquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef OA het volgende:
Commentaar van Erik van Dijk bij het waterpolo... Klus jij bij eer
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Ben weggekicked bij NS nml.
Misschien wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat niet echt lekker dan, of wel
En ga je ook nog iets doen met het plan van luchtverkeersleiding?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
Misschien wel.
Dit jaar nog niet iig, daar ik geen officiele havo diploma heb.
Wel ga ik dat dit jaar regelen.
In principe heb ik in januari een diploma.
NS?quote:Maar gaat wel lekker hoor, ben weer aangenomen.
Gok eens waar
Goed vooruitzichtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Om te beginnen in februari naar Kaapstad.
Verder ga ik in juli naar de VS (balboa beach CA en Colorado Springs) gevolgd door een bezoekje aan zuslief in Canada
Dat is in principe nu wat er op de planning staat.
Verder moet er nog op vakantie gegaan worden met vrienden.
Hopelijk wordt dat niet zo'n vakantie als dit jaar.
Goed bezigquote:
Kut... Waaarom?quote:Moet dalijk weer naar uitzendbureau.
Weer contract ondertekenen.
Ben weggekicked bij NS nml.
quote:
Wen er maar aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:20 schreef eer-ik het volgende:
Jongens niet zoveel posten hoor.
M'n F5 toets gaat kapot zo.
Whehe.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Wen er maar aan
Ik heb gelukkig nog wat andere fora waar ik langsga
Tot over een paar weken dan maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Ik wen er niet aan, ik tief weer op.
Het was me weer een genoegen
Ach, hier is het niet veel beter en jij wordt er tenminste nog voor betaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou zo gezellig is het niet op t werk haha.. wel beter, maar matig
Dat is waar.. maar de positiviteit die ik had, is wat wegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, hier is het niet veel beter en jij wordt er tenminste nog voor betaald
Wantquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Moagh, acht die kans ontzettend klein
Naja, laat ook maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat Nederland een bal niet in het goal krijgt, zijn de Duitsers maar?
JNAquote:
quote:
quote:
al weer bijna een weekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef Houniet het volgende:
JNA IS WEER TERUG VAN VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dus nu ben je klaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
Hellow.... Afhankelijk van hoe streng ze rekenen en hoeveel punten ik daardoor gesmokkeld heb bij de vragen die ik niet wist.... heb ik deze ook gewoon gehaald...ging best goed eigenlijk
quote:
Ja dat is het de laatste tijd toch alquote:Het is alleen super rustig hier
Ja hier is het ook niet super snelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo ook maar eens, want mijn internetverbinding is niet vooruit te branden
Verwacht de komende tijd weinig gezelligheid hier, het is er nietquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja hier is het ook niet super snelen het is saai hier
Pilesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
Milou![]()
[..]
Verwacht de komende tijd weinig gezelligheid hier, het is er niet
Internet houdt jongeren binnen
Whehe
Als ik ze allemaal gehaald heb ben ik klaar en kan ik lekker een jaar stage gaan lopen ..... als ik ze niet allemaal gehaald heb ik kan in Januari er nog 1 maken...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus nu ben je klaar?![]()
indien ja:![]()
![]()
![]()
indien nee:![]()
![]()
Zit buiten de auto te schuren. Strontverkouden en zit lekker in de schaduw op een winderige hoek. Iets met ouders, lang verhaal...quote:
Dat klinkt veel gezelligerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
ow.... das niet zo leuk dean....
Maare ik ben bijna klaartijd om me te fatsoeneren en de glazen klaar te zetten en te wachten op mijn party gangers
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
omw
Uhhm, okquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef Stranger het volgende:
omw
Eh?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
omw
Masterlijke tekstquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
ivm Houniets bericht, nog maar een keer..
duss....
Ik ga zo naar de kroegquote:
Tering ben je chaggo ofzoquote:
Sorry ik heb spijt van m'n gedrag, het spit me dat ik hard kom, het spijt me dat ik lachquote:
Blijkbaarquote:
Oh sorry hoorquote:
Geeft niet hoorquote:
Gelukkigquote:
Je ziet me nooit met Gucciiiiiiiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef jna het volgende:
ik heb pungbojes, eclair, fruithapjes.
Hou, wat heb je gedaannu zit ik met al die nummers in m'n hoofd
Nee niet echt, weet weer eens niet waar het vandaan komtquote:
Je ziet me altijd met Gucciiii. STANDAARDDDDDquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je ziet me nooit met Gucciiiiiii.
Ga lekker in bed tv kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet echt, weet weer eens niet waar het vandaan komt
Ben ik al aan het doen.. helpt niet hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Houniet het volgende:
Ga lekker in bed tv kijken [ afbeelding ].
Ohquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik al aan het doen.. helpt niet hoor
Was de oplossing maar altijd zo simpelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh. Dan ga je muziek luisteren in bed, zonder tv en laptop
!
dat helpt helemaal niet...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh. Dan ga je muziek luisteren in bed, zonder tv en laptop
!
Muziek is een drug voor mij, werkt voor bijna alles. Maar dat is voor iedereen anders he. Ik probeer alleen maar te helpenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Was de oplossing maar altijd zo simpel![]()
dank je, maar uh.. nee bedanktquote:
Het is wel erg hč, vandaagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dank je, maar uh.. nee bedankt
i know hou.. denk alleen dat het allemaal geen zin heeft. maar bedankt
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Anders draait Veenstra! Veenstra! mijn verzoekje even
Nog niet. Uuropener Total Requestquote:
Nop ,, jij?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo maar weer verder tv kijken.
Cue heb je die laptop al gewonnen?
Dat blijkt..quote:
Nu wel dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog niet. Uuropener Total Request
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Nop ,, jij?
quote:Dat blijkt..
daar moet je trots op zijn..quote:
Nicequote:
We weten dat je chaggo bent maar dan hoef je het nog niet hier op ons af te reagerenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar moet je trots op zijn..
ben vaak genoeg op qmusic geweest..
Inderdaad, daaaagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
We weten dat je chaggo bent maar dan hoef je het nog niet hier op ons af te reageren
Je bent net te laat met je berichtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
We weten dat je chaggo bent maar dan hoef je het nog niet hier op ons af te reageren
Nou, dag dan maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef Cuegirllie het volgende:
sorry niks gezegd, chago bui, dus gaat er wel vandoor, laterzz
Nee zij was te vroegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent net te laat met je bericht
[..]
Nou, dag dan maar![]()
![]()
Huisvrouw FMquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar moet je trots op zijn..
ben vaak genoeg op qmusic geweest..
Vorig jaar zat er een waardecheque van Suit supply in waardoor je maar 140 euro betaalde inplaats van 230.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh god, dat kansloze ding weer
Wat moet je met die zooi
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er een waardecheque van Suit supply in waardoor je maar 140 euro betaalde inplaats van 230.
en dat jaar ervoor een wc rol houder met een ingebouwde radioquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat er echt alleen maar zooi in zat
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
zow was ik weer..
Dat gaat je goed af danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Al had ik me voorgenomen niet meer te posten vandaag hier
Voor jou verpest ik het graagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat gaat je goed af dan
sorry dat ik het heb verpest
Gelukkigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoals jullie zien, m'n smilies zijn weer terughet gaat dus wat beter
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoals jullie zien, m'n smilies zijn weer terughet gaat dus wat beter
Ik slik niksquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je slikt, maar kun je dat niet eens delen hier
Schattig... denk ik. Foto'squote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik slik niks![]()
Maar me beste vriendin was hier vandaag heel de dag
Dat doet het altijd goed
en daarna kreeg ik nog heel lief smsje
![]()
Ah, vandaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik slik niks![]()
Maar me beste vriendin was hier vandaag heel de dag
Dat doet het altijd goed
en daarna kreeg ik nog heel lief smsje
![]()
jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Mooi dat het zo goed bevallen is Mash
Crackersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Geen van dit alles hier![]()
En mn bek staat in brand van wat crackers hier. Dacht dat ze niet zo gekruid waren
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaen! ik ging koken en iedereen leeft nog
Duurt evenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaen! ik ging koken en iedereen leeft nog
'Leuk contact voor het eerst'? Ben ik dan ff kwijt om wie het nu gaat, ofquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Praten met 'leuke kerel' over dat ie toch blijft wachten op z'n verliefdheid is niet ideaalm, maar verder leuk contact nu voor het eerst
die collega dus.. maar bedoel online zeg maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
'Leuk contact voor het eerst'? Ben ik dan ff kwijt om wie het nu gaat, of![]()
Ah, okquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die collega dus.. maar bedoel online zeg maar.
het is niet altijd ingewikkeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ok
Begreep ik het toch (bijna) goed
Daar was ik inmiddels al achterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is niet altijd ingewikkeld
owja, toch wel
Mhwa het viel wel mee, maar wel vervelendquote:
Perfecte timing weerquote:
ja welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeps.. goedemorgen iemandmoet je werken?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Piles het volgende:
En ondertussen start Green Day - Basket Case hier. Ja, de muzikale ondersteuning zit goed vanavond
Zeker ik heb uitzicht op een auto die de versiering van een bruiloft nog op zn auto heeft zitten. Ik vraag me af wie er is getrouwd.quote:
whaha okquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker ik heb uitzicht op een auto die de versiering van een bruiloft nog op zn auto heeft zitten. Ik vraag me af wie er is getrouwd.
morgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
morgen! ik heb een hekel aan afscheid nemen
Ja.. Ik zou in principe wat kunnen doen. Doe het nu alleen niet. Terwijl ik toch nog best veel af heb gekregen deze week. Moet nu nog 1 ding voor volgende week. Geen zin om aan te beginnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
whaha okzo kan je ook je tijd door komen op je werk
Succes... En je gaat wel naar Schotland, wel een leuk vooruitzicht toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
morgen! ik heb een hekel aan afscheid nemen
morgen!quote:
Zeker leuk! maar vond het gisteravond (afscheidsfeestje) toch minder leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. Ik zou in principe wat kunnen doen. Doe het nu alleen niet. Terwijl ik toch nog best veel af heb gekregen deze week. Moet nu nog 1 ding voor volgende week. Geen zin om aan te beginnen
[..]
Succes... En je gaat wel naar Schotland, wel een leuk vooruitzicht toch?
Dat is logisch, afscheid nemen is altijd kut.. Wanneer ging je nu precies weg?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker leuk! maar vond het gisteravond (afscheidsfeestje) toch minder leuk
Spannendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef Californium het volgende:
woensdag heel vroeg in de ochtend
Inderdaad.. ieder zijn hobby. Ik word van het model op zich niet zo blij, de motor die erin zit met meer dan 500PK doet wonderen gelukkigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij van wordt
Al moet ik niet te veel zeggen![]()
Ieder z'n hobby
zeker spannend, maar ook leuk spannendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik zou dat nooit durven, in het buitenland stage lopen
Ja, maar ik zou dus echt na de eerste week alleen nog maar naar huis willenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
zeker spannend, maar ook leuk spannend
heb totaal geen heimwee hoewel ik wel na een maand mijn vrienden om me heen super zal missen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dus echt na de eerste week alleen nog maar naar huis willen
Ik mag ook over 3,5 maand afscheid gaan nemen....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker leuk! maar vond het gisteravond (afscheidsfeestje) toch minder leuk
Jawelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
Heeft het zin om hier te posten, denk het niet hč
Idd.quote:
Jij kwam niet terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef Piles het volgende:
Ja, gelukkig had het zin om hier te posten
voor altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor hoe lang
Ik nog ongeveer een uurtje
Net niet. Ik zei hoi enzo...quote:
Ah okquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
voor altijdnouja ik blijf nog soms wel thuis voor ze werken maar niet meer op het kantoor omdat school weer begint enzo
Dan vertel je iets nuttigsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had toch al hoi gezegd, blijf niet bezig
Omdat je vakantie hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik al een week geen zin meer in![]()
Ja, leuk, beetje in jezelf zitten praten hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan kun je toch wel wat nuttigs/leuks/onzins hier neerzetten?
Je hebt mij tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, leuk, beetje in jezelf zitten praten hier
Ben Cali niet
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
PilesHey Ik praat niet in mezelf enzo
Klinkt niet goedquote:Oe even me e-mail checken
Nee hoor.... moest even checken of mijn cijfers er al warenquote:
Ahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ging ook over het algemeen hier, niet dit moment
ziet er heul apart uit....quote:
Zeker. Ik zou al 3 keer gebroken zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
ziet er heul apart uit....Wel knap dat ze het kunnen
Tja, ik was er niet..quote:
hey Pilesquote:
Ja gisteren ook al.quote:[..]
Zie TT
Waarbij het vaak nog stiller is hierquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan wel zeggen... dat het best saai kan zijn zonder internet op je werkplek.
quote:
Dag werd er wel een beetje lang op.. en zeker als je even wat onderzoek moet doen... en toch ff moet gaan googlen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarbij het vaak nog stiller is hier![]()
[..]
Ik weet het![]()
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat hoef ik niet op mn werk gelukkigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dag werd er wel een beetje lang op.. en zeker als je even wat onderzoek moet doen... en toch ff moet gaan googlen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tja, na vieren werd opeens het bier op het bureau gezet..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet op mn werk gelukkig
Maar op stage zou ik er niet zonder kunnen denk ik
Echte vrijdagmiddag dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja, na vieren werd opeens het bier op het bureau gezet..
Ja, maar ik nam toch limonadequote:
Hier nog twee en morgen nog 7.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:58 schreef Jipje het volgende:WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
Op 3 uurtjes morgenvroeg na dan
Poe das lang...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
Ik heb niet eens weekendMazzelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
Ik heb niet eens weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog 2 weken
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Vandaag al negen opzittenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vandaag al negen opzitten. Nog twee en dan weer lekker naar huis. Morgen nog even een dagje en daarna weer overdag's vrij
.
Jawel johquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zolang mag je toch helemaal niet werken?
owquote:
Je mag zoveel nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zolang mag je toch helemaal niet werken?
Niet dat ik daar veel last van heb, aangezien ik hier toch bijna niet te vinden ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarbij het vaak nog stiller is hier![]()
Dat zouden we toch ook nog met zijn allen van de Stage SC gaan doen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er vandoor
Ik ga karten. oftewel als een ongeleid projectiel.. over de baan knallen
We zouden zoveel gaan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zouden we toch ook nog met zijn allen van de Stage SC gaan doen?
Daarom heb ik het ook allang opgegevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het komt er nooit van
Jij gamed heel wat af ofnietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nog ff iets van gamen doen
te begrijpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook allang opgegeven
Gister toch nog muziek gedraaid.. was wel even lekker..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
Armand van Helden aangezet op de zaak!
dank jequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef Houniet het volgende:
CUE [ afbeelding ]!
Alles weer goed [ afbeelding ]?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gister toch nog muziek gedraaid.. was wel even lekker..
What up men?quote:
Das zeker waarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
liever in ploegendienst dan iedereen tegelijk
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef The_Dean het volgende:
"Blijf maar thuis, ik ga nu met Hans naar de film."
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef The_Dean het volgende:
"Blijf maar thuis, ik ga nu met Hans naar de film."
Ik sla even overquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Zin om te comazuipen. Wie gaat er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |