Gokte ik hier ook op, maar dat is dus niet goedquote:Op donderdag 11 september 2008 15:18 schreef ruud_fr het volgende:
is toch Joey in z'n nieuwe huis (over een van de vele spullen die hij gekocht heeft)?
quote:Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef Fezzizzel het volgende:
Rarara.....waar was ik deze week?
[ link | afbeelding ]
Ze waren alleen niet thuis...
Vet he. Ik was een week in New York en had even opgezocht waar het shot gemaakt was. Mooie wijk in manhattan veel dure huizen. Ze waren in de straat ook een serie aan t opnemen, weet alleen niet welke...quote:
Ik heb er echt even over na moeten denken maar volgens mij is het Richard over zijn sigaar in de asbak. Hij had Monica beloofd te stoppen. TWO the proposalquote:Op donderdag 11 september 2008 14:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joey's quick thinking...
quote:Richard: (standing up quickly) Drink?
Monica: Yeah, I’ll have a scotch.
Richard: ...on the rocks with a twist? I remember. (Goes to make her drink.)
Monica: (moving over to the couch) Still smoking cigars?
Richard: Uh, no! No! That’s art! If it bothers you I can put my art out.
Monica: No that’s, that’s okay.
Bingo!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb er echt even over na moeten denken maar volgens mij is het Richard over zijn sigaar in de asbak. Hij had Monica beloofd te stoppen. TWO the proposal
Monica = domineequote:Op donderdag 18 september 2008 14:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Welke beroepen hebben Monica en Chandler volgens Erica?
" These han.... no no, these healing hands"quote:Op donderdag 18 september 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Monica = dominee
Chandler = dokter
Que?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ross als reactie op Joey, die wanneer ze buitengesloten zijn op het dak, met de trap naar beneden wil gaan.
nee, dat was het antwoord op de opgave van Fezzizzelquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die vetgedrukte boven mij was toch de volgende opgave?
nee, niet weggaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh. Laat maar, ik doe al niet meer mee
Soundtrack van Annie toch?quote:
god man had gedacht dat men hier moeite mee zou hebben, you freak! lolquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:54 schreef Lyzio het volgende:
Geweldige aflevering
Yes, because all good plans start with: “I’ll go down the fire escape.”
Heel goed...quote:
omdat de biologische vader nu in de gevangenis zit omdat hij zijn vader met een schep heeft vermoord...quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef pieterb het volgende:
Ook met Erica:
Waarom is Chandler bang dat de zoon zoals zijn waarschijnlijke biologische vader wordt?
omdat Erica niet zo goed heeft opgelet bij biologie, wat ze gedaan hadden kan ze namelijk niet zwanger van wordenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
omdat de biologische vader nu in de gevangenis zit omdat hij zijn vader met een schep heeft vermoord...
waarom kan het echter deze persoon niet zijn?
En dat is niet wat Chandler & Monica bijna nooit doen, maar helemaal nooit doenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat Erica niet zo goed heeft opgelet bij biologie, wat ze gedaan hadden kan ze namelijk niet zwanger van worden
Dat is je eigen fantasiequote:Op woensdag 24 september 2008 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende vraag: wat wordt daarmee bedoeld?
ik denk samen schoonmakenquote:
eerste is goed... Andere is helaas fout... Hint: het heeft iets met regen te maken...quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:01 schreef Fezzizzel het volgende:
Wenkbrauwen epileren.
Nagels lakken ofzo?
Dat is wel goed volgens mijquote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
Dan issie toch een van de achtergrond danser(es) van Its raining men??
Kweenie meer
Heel goed!quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Fezzizzel het volgende:
Dan issie toch een van de achtergrond danser(es) van Its raining men??
Kweenie meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |