Niet goed Mango!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joey's quick thinking...
Neequote:Op donderdag 11 september 2008 15:18 schreef ruud_fr het volgende:
is toch Joey in z'n nieuwe huis (over een van de vele spullen die hij gekocht heeft)?
Gokte ik hier ook op, maar dat is dus niet goedquote:Op donderdag 11 september 2008 15:18 schreef ruud_fr het volgende:
is toch Joey in z'n nieuwe huis (over een van de vele spullen die hij gekocht heeft)?
quote:Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef Fezzizzel het volgende:
Rarara.....waar was ik deze week?
[ link | afbeelding ]
Ze waren alleen niet thuis...
Vet he. Ik was een week in New York en had even opgezocht waar het shot gemaakt was. Mooie wijk in manhattan veel dure huizen. Ze waren in de straat ook een serie aan t opnemen, weet alleen niet welke...quote:
Ik heb er echt even over na moeten denken maar volgens mij is het Richard over zijn sigaar in de asbak. Hij had Monica beloofd te stoppen. TWO the proposalquote:Op donderdag 11 september 2008 14:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joey's quick thinking...
quote:Richard: (standing up quickly) Drink?
Monica: Yeah, I’ll have a scotch.
Richard: ...on the rocks with a twist? I remember. (Goes to make her drink.)
Monica: (moving over to the couch) Still smoking cigars?
Richard: Uh, no! No! That’s art! If it bothers you I can put my art out.
Monica: No that’s, that’s okay.
Bingo!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb er echt even over na moeten denken maar volgens mij is het Richard over zijn sigaar in de asbak. Hij had Monica beloofd te stoppen. TWO the proposal
Monica = domineequote:Op donderdag 18 september 2008 14:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Welke beroepen hebben Monica en Chandler volgens Erica?
" These han.... no no, these healing hands"quote:Op donderdag 18 september 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Monica = dominee
Chandler = dokter
Que?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ross als reactie op Joey, die wanneer ze buitengesloten zijn op het dak, met de trap naar beneden wil gaan.
nee, dat was het antwoord op de opgave van Fezzizzelquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die vetgedrukte boven mij was toch de volgende opgave?
nee, niet weggaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh. Laat maar, ik doe al niet meer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |