quote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
email:
tatyanyau@gmail.com
Precies! Import-spam-bruidjes moeten niet roken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:35 schreef Cothen het volgende:
Maar ze heeft gelukkig geen schadelijke gewoonten!
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Email even terug dan met random pic uit iemand zijn fotoboek, ben benieuwd of jullie allemaal dezelfde foto van haar terug krijgen..
Natuurlijk krijgt iedereen dezelfde terug. Je denkt toch niet dat ze gaan screenen op hoe iemand er uit ziet hè?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Email even terug dan met random pic uit iemand zijn fotoboek, ben benieuwd of jullie allemaal dezelfde foto van haar terug krijgen..
Nee, tuurlijk niet, maar ik ben wel benieuwd of 1 iemand al die mails zit te beantwoorden dus en of ze iedereen dezelfde foto sturen bij dezelfde naam.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt iedereen dezelfde terug. Je denkt toch niet dat ze gaan screenen op hoe iemand er uit ziet hè?
Volgens mij niet, ze mailen gewoon een zooitje crap via gehackte mailservers. Als er mensen reageren dan gaan ze pas die mails persoonlijk beantwoorden. Wat er meestal op neer komt dat je heel veel geld moet overmaken voor haar zieke familie en uiteindelijk voor een vliegticket.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik bedoel dus dat ze met meerdere namen mailen, maar hangen ze daar dus ook consequent andere foto's aan?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Originele avatars jongens.
En dat vind Miranda goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef DroogDok het volgende:
Heb al 3 van die sletten in de kelder zitten.
ik heb vandaag ook 8x zo'n mail aangekregen. Ook nathalia!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:34 schreef Danny het volgende:
... maar een ernstige relatie zoeken met iemand die 5 jaar jonger is dan ik...
[..]
jouw lul moet echt wel 3 meter lang zijn, ik plaats hier even een tvp.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij hebben daar al duizenden mensen een mail over gehad. Sunchaser schreef er vorige week ook al over. Deel met hem je ervaring Danny
Eenzaam meisje wil ernstige relatie met me :{
pff, en ik voelde mezelf speciaal, blijkt die slet gewoon half FOK! te hebben gehadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook 8x zo'n mail aangekregen. Ook nathalia!
je kan alleen maar bidden dat je voor sunchaser was!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:52 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, en ik voelde mezelf speciaal, blijkt die slet gewoon half FOK! te hebben gehad
Story of your life Dannyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:52 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, en ik voelde mezelf speciaal, blijkt die slet gewoon half FOK! te hebben gehad
Dat is echt kut voor je.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou, als ze de vertaling zelf hebben verzorgd, hoef ik daar geen software van.quote:from (van) Voor uw Zachte Tricks <psgaydeni@hbkcpa.com>
datum 21 augustus 2008 11:56
subject (onderwerp) Maar je Ziet beide Een - Een Schandaal!
11:56 (2 uren geleden)
Bezoek onze zeer trustable online korting software te slaan als u op zoek naar goedkope volledig werkende software te downloaden snel en eenvoudig op elk gewenst moment.
Er zijn programma's beschikbaar zijn in alle Europese talen ontworpen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef yosander het volgende:
Check deze vage spam:
[..]
Nou, als ze de vertaling zelf hebben verzorgd, hoef ik daar geen software van.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is echt kut voor je.
Maar is ze een kloon of niet?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben je teruggefloten?
Danny mag wel kuttopics openen en de rest van FOK! niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |