details zijn nnbquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Cageon het volgende:
weer zo'n fucking eind cruizen, zonder overnachting
quote:
Ok, dus jij trakteertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Goeie TT
[..]
details zijn nnb
[..]![]()
ipv mijn dagen op Zvoort
http://maps.google.nl/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik moet ook weer eens rijden![]()
Moet toch echt is een keer een leuke weg hier in de buurt vinden
Richardgie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:10 schreef King-Kurt het volgende:
BTW....Mijn Beemert...
[ afbeelding ]
Welke. Offeeee.quote:
Bazziek z'vader brengt ons ff met de aanhanger.quote:
moet eerst nw bandje, daarna kan ik weer rijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Cageon het volgende:
owja en meeten met geerd vandaag / morgen![]()
Ja, alleen is het daar nog best lastig vind ik om te zien wat nou een leuke weg isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/![]()
[..]
Richardgie.![]()
[..]
Welke. Offeeee.
[..]
Bazziek z'vader brengt ons ff met de aanhanger.
jij weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:15 schreef M3rcury het volgende:
HOI!
TLR uit de verzekering?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Cageon het volgende:
heb geen geldboom, mafkees
hoe langer t duurt voordat we met geerd gemeet hebben hoe langer t duurt voordat ik de TLR uit de verzekering kan halen![]()
Ga ff gauw die band fixen
je bent addictquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Cageon het volgende:
heb geen geldboom, mafkees
hoe langer t duurt voordat we met geerd gemeet hebben hoe langer t duurt voordat ik de TLR uit de verzekering kan halen![]()
Ga ff gauw die band fixen
je moet quickpar installeren / gebruiken om de rars te fixen....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
OP, Cageon. BRNO al afgespeeld?![]()
Ik kom niet verder dan ronde 17.
Verzekering op t circuit is wat overbodig, niet?quote:
quote:
Ik zat idd een mailtje van Gawaine te zoeken waar dat in stond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
je moet quickpar installeren / gebruiken om de rars te fixen....
kwestie van die .par (2) bestanden te openen met quickpar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat idd een mailtje van Gawaine te zoeken waar dat in stond.
Konnie vinden.![]()
Maar moet ff wachten, want 32 tot en met 68 was inmiddels herstart met downloaden.![]()
Geerd is wat anders aan het doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en heb nog niks gezien van Geerd
Dat was vast wat sneller geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef Cageon het volgende:
kwestie van die .par (2) bestanden te openen met quickpar.
en alles laten repareren
daarna de handel uitpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |