abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:17:12 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61059221
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef maartena het volgende:

Microsoft Windows-based operating systems to run its weapons launchers
OMFG
pi_61059248
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

hihi, jij strooit met grote getallen en zegt dan Linux en niet Unix.. hihi

FAIL (jammer, want het was maar 1 klein foutje dat nu je hele betoog om laag haalt)
Is het even balen voor jou dat een van de belangrijkste telecom platforms (TSP) helemaal op Linux draait. Maar goed, als je zelf niet verder komt dan een PCtje met 1 CPU en de ballen verstand hebt van echte systemen, dan gaat een gedistribueerd clustersysteem van 30 blades je pet natuurlijk ver te boven.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_61059307
Een bashtopic openen en dan zeggen dat het geen bashtopic is. Waarom zou een bedrijf overigens iets maken wat ook werkt met dingen die je bij concurrenten haalt? Zolang ze maar het grootste deel van de doelgroep weten te bereiken.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:00:55 #154
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_61073787
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:46 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ik waardeer je input (eerlijk waar, geen sarcasme), maar ik denk dat je deels over dit stuk hebt heengelezen:
[..]

Het gaat om het dikgedrukte stuk. Daarmee bedoel ik dus dat als je 2 verschillende soorten software wilt testen, je rekening moet houden met de minimale eisen van beide paketten. Anders loopt de vergelijking scheef. Tenzij je een vergelijking wil hebben van hoe office 2007 op een ouder systeem presteert.

Bedrijven, plannen dergelijke acties vaak met meerdere upgrades. Hierbij moet je denken aan uitfasering van oude systemen, die geleidelijk, danwel per direct vervangen worden door de zogenaamde "Vista Ready" systemen.

Vandaar dat zo een vergelijking eigenlijk niet relevant is. Als je nieuwe systemen hebt en daar office 2003/2007 test, zul je zien dat office 2007 beter presteert. Dit ligt niet zozeer aan de harware, maar meer aan het feit dat de software:

1. Efficienter gebruik maakt van hardware
2. Efficienter gecodeerd is.

Wat betreft het laatste stuk heb je gelijk. Alleen moet ik wel de kanttekening plaatsen dat men hier uitgaat van een systeem waarop Vista draait zoals hij bedoelt is. Aangezien bedrijven niet bepaald op puur eyecandy zitten te wachten worden deze zaken middels policies uitgezet waardoor de algehele performance op deze systemen verbetert.

Ik weet overigens niet op welke problemen je doelt, maar SP1 heeft ervoor gezorgd dat Vista nog sneller draait.

Om de discussie misschien nog een leuke wending te geven. Prive draai ik XP prof en Office 2003. Ik wil hiermee aangeven dat er een verschil is tussen een bedrijfsmatige situatie en een persoonlijke

XP Prof omdat deze zich al ruimschoots bewezen heeft en al mijn hardware goed ondersteunt wordt. Office 2003 omdat het in principe prima werkt en ik ben zeg altijd maar zo: If it ain't broke don't fix it.
Maar dat bedoelde ik toen ik zei dat Office 2007 voor mijn gevoel sneller opstart, omdat Office 2007 nieuwer is, en men dan meteen denkt dat het langer duurt met opstarten. maar ik vind dat dus reuze meevallen. Zit hier achter een verouderde laptop (4 jaar oud) Ik draai Win XP trouwens.. Ik heb ook met Office 2003 gewerkt. Deed het prima, maar de Office wordt geconfigureerd melding hing me de keel uit. ..Vooral op een pc met meerdere gebruikers, die ik ook hier heb staan. Offce 2003 meteen vanaf gehaald, en Office 2007 erop, en geen problemen meer.
De installatie (op mijn systeem) lijkt daarentegen een eeuw te duren.
Systeemeisen betreft Office zijn vooral gebaseerd op hoe snel iets dan opstart, niet perse of hij het überhaupt wel gaat doen. Het enige waarvan ik zeker weet wat Office 2007 eist is SP2.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_61075019
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:28 schreef trancethrust het volgende:
Een bashtopic openen en dan zeggen dat het geen bashtopic is. Waarom zou een bedrijf overigens iets maken wat ook werkt met dingen die je bij concurrenten haalt? Zolang ze maar het grootste deel van de doelgroep weten te bereiken.
jullie gaan bashen Mijn klacht was echter GEEN bash.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:30:44 #156
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61090080
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 08:57 schreef StefanP het volgende:
Windows is een waardeloos pruts OS vergeleken met *nix.
Je moet eens wat verder kijken dan je neus lang is. Ten eerste gebruikt het Pentagon, en sinds begin deze eeuw ook de US Navy Microsoft Windows op haar defensie systemen (daar had je ook al geen commentaar op), en zelfs de mobiele laptops die militairen hebben die midden in de woestijn in Afghanstan zitten draaien Windows.

Ik erken de kracht van Linux, maar ook Windows is een formidabel OS in de mission-critical situaties. Jij hebt aan de technische zijde van je leven ook al enorme oogkleppen op zie ik..... Linux is goed, Windows is slecht.

Het frappante is ook weer dat alhoewel de Unix base code uit de Universiteit van Berkely, California komt..... dat Linux een Europees product is, en Microsoft Windows puur Amerikaans.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:34:32 #157
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61090143
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:20 schreef StefanP het volgende:
Is het even balen voor jou dat een van de belangrijkste telecom platforms (TSP) helemaal op Linux draait. Maar goed, als je zelf niet verder komt dan een PCtje met 1 CPU en de ballen verstand hebt van echte systemen, dan gaat een gedistribueerd clustersysteem van 30 blades je pet natuurlijk ver te boven.
Het feit dat je niet eens weet dat je met Windows ook aan distributed clustering kan doen met enorme datacenters vol met 1U-servers, spreekt natuurlijk ook wel boekdelen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61093650
Apple Had dan microsoft gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')