header("Location: www.tweakers.net");quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Moraal van het verhaal: MS maakt alleen "gratis" software voor hun eigen DURE OS...
TS z'n quote is niet compleet:
[..]
Vooral die laatste zin! "Alles wat geen Windows draait, is een Mac"? Hoe bekrompen zijn ze daar? Mijn Firefox identificeert zich toch echt als Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; nl; rv:1.8.1.16) Gecko/20080807 Firefox/2.0.0.16 !
dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Moraal van het verhaal: MS maakt alleen "gratis" software voor hun eigen DURE OS...
[..]
Vooral die laatste zin! "Alles wat geen Windows draait, is een Mac"? Hoe bekrompen zijn ze daar? Mijn Firefox identificeert zich toch echt als Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; nl; rv:1.8.1.16) Gecko/20080807 Firefox/2.0.0.16 !
Kan ik Mac software direct onder Windows draaien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Apple alleen al is voor mij een argument om nooit zelf een apple te kopen. Het is zeg maar een soort Ferrari. Leuk om mee te showen, ziet er mooi uit maar het is onnodig duur en praktisch en flexibel is het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef McKillem het volgende:
De userbase van Apple is een argument opzich om vooral geen Apple PC aan te schaffen.
Arrogante zakken doorgaans.![]()
En het draaid Windows sneller dan OSX.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Apple alleen al is voor mij een argument om nooit zelf een apple te kopen. Het is zeg maar een soort Ferrari. Leuk om mee te showen, ziet er mooi uit maar het is onnodig duur en praktisch en flexibel is het niet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En het draaid Windows sneller dan OSX.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En het draaid Windows sneller dan OSX.
Ghehehe... wat zei zegt...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Elixabete het volgende:
oh dit gaat over Microsoft !
Snel tiepen vrees ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]omg, hoe kun je draait met een d neerzetten, hoe kom je er in hemelsnaam op
Beetje sneu dat je je eerder gemaakte FAIL negeert en dus iemand gaat "pakken" op een typfoutje.quote:
Ten 1e is het niet alleen een "interface upgrade", en ten 2e is die interface een stuk efficienter gebouwd, waardoor mensen hun taken sneller kunnen uitvoeren, doordat opties op logischere plaatsen zitten en een samenhangend verband met elkaar kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tering zeg...
94.000 voor een interface upgrade.
Wij hebben 2003, als ik deze upgrade moet voorleggen aan mijn baas gaat ie me uitlachen als ik zeg waarom.
Ik: "laten we ff 94.000 investeren in een interface upgrade!"![]()
![]()
Baas:![]()
En nu ga jij je fallus strelen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ten 1e is het niet alleen een "interface upgrade", en ten 2e is die interface een stuk efficienter gebouwd, waardoor mensen hun taken sneller kunnen uitvoeren, doordat opties op logischere plaatsen zitten en een samenhangend verband met elkaar kunnen hebben.
Stel dat je 500 werknemers hebt. Die 500 werknemers zijn per dag 5 sec minder kwijt aan handelingen wbt opties in office.
dat is 500*5 = 2500 seconden. 2500 / 60 = 41.5 minuten.
Als we uitgaan van een uurloon van 50 euro, dan heeft de baas een besparing van 50 * 0.66 = 33 euro
Als je daarbij rekening houdt met het feit dat:
- 5 seconden tijdswinst zeer laag is geschat en de werkelijkheid rond de 10 a 30 min liggen (ervaring)
- Een dergelijk bedrijf meer dan 500 mensen telt
- Het psychologische effect wat "up-to date" zijn heeft (innoverend, rijk, verstand van zaken)
zie je de reden waarom:
1: Bedrijven al over zijn
2: Waarom dit bij veel bedrijven op de planning staat.
Nofi verder, maar dit is dus het verschil tussen een niveau 3 beheerder en een echte beheerder. Laatstgenoemde houdt het bij feiten en laat zich niet meeslepen door persoonlijke ervaringen danwel meningen.
De echte beheerder kijkt toch net wat verder
Hoezo, denk je dat ik hulp nodig heb? Met je verkapte open sollicitatiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:37 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En nu ga jij je fallus strelen?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:43 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoezo, denk je dat ik hulp nodig heb? Met je verkapte open sollicitatie![]()
Oppleuren vieze stinkrus
Hou toch op. In de echte wereld gaan bedrijven over omdat anders patserige verkopertjes niks meer om mee te patsen hebben en ze uitgelachen worden Office 2003.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ten 1e is het niet alleen een "interface upgrade", en ten 2e is die interface een stuk efficienter gebouwd, waardoor mensen hun taken sneller kunnen uitvoeren, doordat opties op logischere plaatsen zitten en een samenhangend verband met elkaar kunnen hebben.
Stel dat je 500 werknemers hebt. Die 500 werknemers zijn per dag 5 sec minder kwijt aan handelingen wbt opties in office.
Als we uitgaan van een uurloon van 50 euro, dan heeft de baas een besparing van 50 * 0.66 = 33 euro
- 5 seconden tijdswinst zeer laag is geschat en de werkelijkheid rond de 10 a 30 min liggen (ervaring)
- Het psychologische effect wat "up-to date" zijn heeft (innoverend, rijk, verstand van zaken)
zie je de reden waarom:
Nofi verder, maar dit is dus het verschil tussen een niveau 3 beheerder en een echte beheerder. Laatstgenoemde houdt het bij feiten en laat zich niet meeslepen door persoonlijke ervaringen danwel meningen.
In de "echte wereld" waar jij zo mooi naar refereert, kijk je naar wat een bedrijf voor jou kan betekenen mbt dienstverlening en niet naar welk officepakket er gebruikt wordt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hou toch op. In de echte wereld gaan bedrijven over omdat anders patserige verkopertjes niks meer om mee te patsen hebben en ze uitgelachen worden Office 2003.
Ja, het werk is (theoretisch) sneller klaar, dus dan kunnen ze meer tijd op internets doorbrengen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat is de theorie. Maar iemand die 40 uur werkt. Zal met office 2007 ook 40 uur werken want hij heeft een fulltime contract.quote:Als we uitgaan van een uurloon van 50 euro, dan heeft de baas een besparing van 50 * 0.66 = 33 euro
Ik heb hier een collega een tijdje laten werken met Access 2007 maar hij werd gillend gek.quote:Als je daarbij rekening houdt met het feit dat:
Niveau 3 beheerder is geen echte beheerder. Waar trek je die onzin weg. Wat doet hij dan? Appels plukken? Hij beheert toch een netwerk, dat maakt hem toch een beheerder. Dat jij je werk met een andere visie aanpakt maakt jou net zo min slechter als beter.quote:Nofi verder, maar dit is dus het verschil tussen een niveau 3 beheerder en een echte beheerder. Laatstgenoemde houdt het bij feiten en laat zich niet meeslepen door persoonlijke ervaringen danwel meningen.
Hij heeft iig een beetje een verdraaide kijk op hoe personeel in elkaar steekt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:14 schreef Kreator het volgende:
Fritztiaan lijkt me wel het type '19 jarige lbo'er die sinds 3 weken mee mag kijken met een systeembeheerder van de lokale stomerij met 11 medewerkers'. Ofzo.
Enig idee hoe achterlijk veel tijd er verloren gaat met zo'n interface-downgrade? Ik heb het wekenlang thuis geprobeerd maar ik ben er vele uren meer mee kwijt omdat ik veel opties niet terug kan vinden. En ik ben een advanced user. Dan mogen die nieuwe opties wel enorm veel tijd besparen om dat weer goed te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
zie je de reden waarom:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |