Qftquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja je zou toch maar een nieuwe vriendengroep opbouwen. Progressie maken in het leven, weet je hoe eng. Socializen en netwerken in real life ipv op internet, iel.
Nee, das waar. Als die verdomde automobilist gewoon had uitgekeken..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat je tegelzetter bent.
Je bevestigt wel weer de vooroordelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:04 schreef EdAtTheBar het volgende:
Achterlijke grafmongolen die oordelen over verenigingen, terwijl ze er niks van weten![]()
de beslissing om Lid te worden is de beste die ik gemaakt heb ik mijn studietijd en dat is nooit ten koste gegaan van mijn vriendengroep thuis.
Stelletje kutpluizen, ik pis over jullie heen minderwaardige schepsels.
Voor iemand die lid is scheer je alle verenigingen wel over 1 kam zeg. Je hebt clubjes die wel studentikoos zijn, maar waar de ontgroening hooguit een paar pittige daagjes is. Vervolgens zit je bij een vereniging met feestjes, borrels en andere activiteiten die geheel vrijwillig zijn, ik zeg topquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:04 schreef EdAtTheBar het volgende:
Achterlijke grafmongolen die oordelen over verenigingen, terwijl ze er niks van weten![]()
de beslissing om Lid te worden is de beste die ik gemaakt heb ik mijn studietijd en dat is nooit ten koste gegaan van mijn vriendengroep thuis.
RL bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef DurQ het volgende:
Pauperstudenten die 3 Lacoste polo's over elkaar heen dragen
Ik ken geen enkele vereniging in Utrecht waar het er zo aan toe gaat. Misschien dat het in Leiden bijvoorbeeld anders is, maar wat je hier beschrijft heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef Akwableet het volgende:
Dan zijn er ook verenigingen waar ze je eerst anderhalve week op water en crackers in een luier door de kots rollen, om vervolgens jou te dwingen 3 jaar lang de bierrekening van de ouderejaars te betalen (laat even duidelijk zijn dat de vraag "Wat verdienen je ouders?" standaard is bij de intro). Oh en denk maar niet dat je gewoon naar de bar mag lopen tijdens de eerste paar jaar, als je de foute (met pionnen aangegeven) route neemt om bier te halen voor de mensen die je publiekelijk vernederen mogen ze je keihard in je gezicht meppen
. Overigens is daarom lachen en een biertje drinken ook niet mogelijk, want je mag niet bij ze aan tafel zitten
Waarom zou je een studentenvereniging nodig hebben om wat mee te maken? Mijn vriendengroep is ook hartstikke mooi, gezellig, leuk en hecht en ik weet wel zeker dat een studentenvereniging dat niet gaat overtreffen. Zeker aangezien de gemiddelde student mij verre van aanstaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef Freeling het volgende:
studentenverenigingen zijn gewoon mooi, gezellig, leuk, hecht en je maakt nog eens wat mee tijdens je studententijd, niet voor niks door veel mensen de mooiste tijd van hun leven genoemd.
Gewoon niet zo zeuren en lekker stuko doen. gek!
Tja, het is maar net het soort mensen waar je mee omgaat. Het voordeel aan dergelijke verenigingen is dat je makkelijk veel mensen leert kennen. En dat is vooral als je gaat studeren en op kamers gaat erg handig, je hebt in no time daar vrienden. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de mensen van m'n middelbare school zie ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:53 schreef ThaMadEd het volgende:
Waarom zou je een studentenvereniging nodig hebben om wat mee te maken? Mijn vriendengroep is ook hartstikke mooi, gezellig, leuk en hecht en ik weet wel zeker dat een studentenvereniging dat niet gaat overtreffen. Zeker aangezien de gemiddelde student mij verre van aanstaat.
Voor de eerlijkheid moet ik wel zeggen dat het gemixte verhalen zijn van de ergste verenigingen in Leiden en Rotterdam. De helft heb ik zelf gezien en de helft gehoord van iemand die het de normaalste zaak van de wereld vondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vereniging in Utrecht waar het er zo aan toe gaat. Misschien dat het in Leiden bijvoorbeeld anders is, maar wat je hier beschrijft heb ik nog nooit gehoord.
Ik ook niet, maar omdat ik een tussenjaar had genomen heb ik in de tussentijd andere vrienden gemaakt waar ik nu nog steeds mee omga. Maar sowieso trekt het hele 'studentenleven' mij niet zo dus als een logische consequentie daarvan ga ik ook niet bij een vereniging.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, het is maar net het soort mensen waar je mee omgaat. Het voordeel aan dergelijke verenigingen is dat je makkelijk veel mensen leert kennen. En dat is vooral als je gaat studeren en op kamers gaat erg handig, je hebt in no time daar vrienden. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de mensen van m'n middelbare school zie ik echt niet meer.
En de andere posts in dit topic bevestigen de vooroordelen van niet-leden als onbegrijpend en autistisch tuig niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:22 schreef hoppla het volgende:
[..]
Je bevestigt wel weer de vooroordelen
Nee, dan is de enige mogelijkheid natuurlijk niet-leden proberen te kleineren..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:01 schreef freiss het volgende:
[..]
En de andere posts in dit topic bevestigen de vooroordelen van niet-leden als onbegrijpend en autistisch tuig niet?
We Ik hoevenf je niet te begrijpen om je een rotschop te willen verkopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:01 schreef freiss het volgende:
[..]
En de andere posts in dit topic bevestigen de vooroordelen van niet-leden als onbegrijpend en autistisch tuig niet?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:04 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik zeg ook niet dat dat de juiste manier is. Ik vind het wel hypocriet om hem te verwijten dat hij de vooroordelen bevestigt, terwijl dit hele topic de vooroordelen van de andere kant nog meer bevestigen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef hoppla het volgende:
[..]
Nee, dan is de enige mogelijkheid natuurlijk niet-leden proberen te kleineren..
Haha loserquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:04 schreef EdAtTheBar het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
We Ik hoevenf je niet te begrijpen om je een rotschop te willen verkopen.
Edit: laat ik voor mezelf spreken
Ik weet niet wat jij precies met vrienden bedoeld, maar meen je nou serieus dat je al deze nieuwe 'vrienden' blijft zien als je gaat werken? (behalve om samen te zuipen misschien). Ik heb vrienden van mijn middelbare school en van mijn studententijd, die ik niet in een vereniging heb ontmoet. Believe you me, dat zijn andere vriendschappen dan de vriendschappen waar jij het nu over hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, het is maar net het soort mensen waar je mee omgaat. Het voordeel aan dergelijke verenigingen is dat je makkelijk veel mensen leert kennen. En dat is vooral als je gaat studeren en op kamers gaat erg handig, je hebt in no time daar vrienden. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de mensen van m'n middelbare school zie ik echt niet meer.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies met vrienden bedoeld, maar meen je nou serieus dat je al deze nieuwe 'vrienden' blijft zien als je gaat werken? (behalve om samen te zuipen misschien). Ik heb vrienden van mijn middelbare school en van mijn studententijd, die ik niet in een vereniging heb ontmoet. Believe you me, dat zijn andere vriendschappen dan de vriendschappen waar jij het nu over hebt.
De vriendschappen in een jaarclub zijn ontzettend hecht. Mijn moeder gaat nog elke twee jaar een weekendje weg met haar jaarclub, en zij is geen uitzondering.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies met vrienden bedoeld, maar meen je nou serieus dat je al deze nieuwe 'vrienden' blijft zien als je gaat werken? (behalve om samen te zuipen misschien). Ik heb vrienden van mijn middelbare school en van mijn studententijd, die ik niet in een vereniging heb ontmoet. Believe you me, dat zijn andere vriendschappen dan de vriendschappen waar jij het nu over hebt.
Poeh heequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef freiss het volgende:
[..]
De vriendschappen in een jaarclub zijn ontzettend hecht. Mijn moeder gaat nog elke twee jaar een weekendje weg met haar jaarclub, en zij is geen uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |