Dat zeg jij... Maar jullie vervuilen hier wel de straat met die kutkoppen van jullie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Freeling het volgende:
Ach ja, iedereen die hier kotst op verenigingen moet er lekker uit de buurt blijven, want daar zitten we toch niet op te wachten. Zo hebben we geen last van elkaar.
Probleem: Opgelost!
Het probleem was dat dat tuig over straat losloopt zonder begeleiding.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Freeling het volgende:
Ach ja, iedereen die hier kotst op verenigingen moet er lekker uit de buurt blijven, want daar zitten we toch niet op te wachten. Zo hebben we geen last van elkaar.
Probleem: Opgelost!
Ik ben nooit iemand tot lastquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat zeg jij... Maar jullie vervuilen hier wel de straat met die kutkoppen van jullie.
In dat geval neem ik alles terug en ligt het aan mij.quote:
Laten al die kamerleden nou juist bij een vereniging hebben gezetenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom hoop ik elk jaar weer op een hoop ontgroeningsdoden. Totdat de regering het zat is en het gaat verbieden. Zijn we tenminste van die clubjes paupers af.
Wa's dat voor'n onzin? Waarom zouden vriendschappen ontstaan in een vereniging niet blijven tot je afgestudeerd bent, en die van je middelbare school wel? Ik zie zelf mensen van m'n middelbare school en studie niet meer, meeste mensen die ik ken, ken ik via hockey (ben gaan hockeyen, in Enschede is het verenigingsleven niet je van het) en collega's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:28 schreef ioko het volgende:
Ik weet niet wat jij precies met vrienden bedoeld, maar meen je nou serieus dat je al deze nieuwe 'vrienden' blijft zien als je gaat werken? (behalve om samen te zuipen misschien). Ik heb vrienden van mijn middelbare school en van mijn studententijd, die ik niet in een vereniging heb ontmoet. Believe you me, dat zijn andere vriendschappen dan de vriendschappen waar jij het nu over hebt.
Vind ik ook van aso's in bomberjacks en opgeschoren koppen, maar daar hoor je mij ook niet over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat zeg jij... Maar jullie vervuilen hier wel de straat met die kutkoppen van jullie.
Ook alleen omdat je dan een pak rammel krijgt, laten we gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:40 schreef Catbert het volgende:
Vind ik ook van aso's in bomberjacks en opgeschoren koppen, maar daar hoor je mij ook niet over.
Klopt, en het is jammer dat je je in zulke kringen moet begeven om je gelijk te halen.quote:Sowieso, dat geemmer op studenten en verenigingen komt altijd een beetje triest over. Hoor je het meest van uitkeringstrekkende aso's.
Tja. In sommige 'kringen' is het stoer om te dreigen met fysiek geweld. Ik kan niet zeggen dat ik daar erg van onder de indruk ben, helemaal niet van iemand die de tough guy uithangt vanachter z'n keyboard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ook alleen omdat je dan een pak rammel krijgt, laten we gewoon zeggen waar het op staat.
Ik had het over Fok en hoe dit onderwerp ongeveer elke maand een keertje bovenkomtquote:Klopt, en het is jammer dat je je in zulke kringen moet begeven om je gelijk te halen.
Oh jee... het knipoogje is Catbert even ontgaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. In sommige 'kringen' is het stoer om te dreigen met fysiek geweld. Ik kan niet zeggen dat ik daar erg van onder de indruk ben, helemaal niet van iemand die de tough guy uithangt vanachter z'n keyboard.
Tsja, ze steken de moslims nog eens naar de kroon op deze manierquote:Ik had het over Fok en hoe dit onderwerp ongeveer elke maand een keertje bovenkomt
PI's zijn voor noobsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Oh jee... het knipoogje is Catbert even ontgaan
Nonconformisme is voor emo's en goths, die allemaal op exact dezelfde manier nonconformant zijn. Maar da's een ander KLB topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind het ook helemaal niks, maar ik dacht laat ik me ook eens conformeren aangezien nonconformisme nonsuccesvol is gebleken.
Ben ik niet met je eens... Conformisme is niet alleen een persoonlijk zwaktebod, het is tevens instemmen met 'hoe het nu eenmaal is'. Het is wat mij betreft nagenoeg het tegenovergestelde van idealisme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nonconformisme is voor emo's en goths, die allemaal op exact dezelfde manier nonconformant zijn. Maar da's een ander KLB topic
Generaliseren is nog niet hetzelfde als bekrompen zijn. Waar heb jij in vredesnaam gestudeerd?quote:
Behalve gister om 10:42quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef Nappeklapperapper het volgende:
En nog NIEMAND heeft de epic fail in in de TT gezien na 4 pagina's
Studentenenverenigingen
Ik noem je bekrompen. Dat je jezelf zonder gêne een generalist noemt is niet mijn probleem, daar spreek je je ouders maar op aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Generaliseren is nog niet hetzelfde als bekrompen zijn. Waar heb jij in vredesnaam gestudeerd?
Als jij voortaan met je voetbalvriendjes binnen blijft. Daar zit immers ook alleen maar schorum!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef ioko het volgende:
Het is net als met roken: ga lekker je gang als je studentenverenigingen zo'n natuurlijke manier vindt om met andere mensen om te gaan. Maar val andere mensen er niet mee lastig.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:08 schreef Shadowlyse het volgende:
De hokjesgeest druipt weer van het topic af zeg.![]()
Of je hebt vrienden van je middelbare school of vrienden van de studentenvereniging.
Allebei nee dat kan natuurlijk niet.
Op wat voor manier wordt je er dan mee lastig gevallen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef ioko het volgende:
Het is net als met roken: ga lekker je gang als je studentenverenigingen zo'n natuurlijke manier vindt om met andere mensen om te gaan. Maar val andere mensen er niet mee lastig.
Ik ken hier geen studentenvereniging die er geen heeft andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
Waar komt het fabeltje vandaan dat elke studentenvereniging een ontgroening heeft?
Ken er genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ken hier geen studentenvereniging die er geen heeft anders
Zullen er vast wel zijn maar het grootste deel heeft het wel
Grootste deel heeft het niet. Dat zijn de kleineren, maar daar hoor je minder over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ken hier geen studentenvereniging die er geen heeft anders
Zullen er vast wel zijn maar het grootste deel heeft het wel
Mja beetje gedwongen vrienden worden op een manier hoe het normaal niet loopt. Die mensen zijn stuk voor stuk ook andere personen buiten hun jaarclubje om.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar komt het fabeltje vandaan dat ontgroening kameraadschap bevordert?
Muwoa dat ligt dan blijkbaar aan de regioquote:
Wij zijn niet bepaald klein.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Grootste deel heeft het niet. Dat zijn de kleineren, maar daar hoor je minder over.
Ken er door heel het land die er geen hebben. Studentenroeiverenigingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Muwoa dat ligt dan blijkbaar aan de regio [ afbeelding ]
Ja niet zo erg als het Corps en dergelijke maar die kleine hebben ook vaak die 1e jaarsweekenden cq ontgroeningdingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Grootste deel heeft het niet. Dat zijn de kleineren, maar daar hoor je minder over.
Mja dat vind ik meer vallen onder sportverenigingen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ken er door heel het land die er geen hebben. Studentenroeiverenigingen.
Je hebt burgerroeiverenigingen en studentenroeiverenigingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja dat vind ik meer vallen onder sportverenigingen eigenlijk
Maarjaeindeloze discussie
Ja er zijn ook sportverenigingen enzo ja. Maar ik denk niet dat dat hetgene is wat de meeste mensen voor ogen hebben als ze het over studentenverenigingen hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
Waar komt het fabeltje vandaan dat elke studentenvereniging een ontgroening heeft?
Zie mijn post boven je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:36 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja er zijn ook sportverenigingen enzo ja. Maar ik denk niet dat dat hetgene is wat de meeste mensen voor ogen hebben als ze het over studentenverenigingen hebben.
Ja ik snap wel dat er sportverenigingen zijn die speciaal voor studenten zijn, maar ik denk dat men het in dit topic vooral heeft over corps-achtige verenigingen, en niet dat men denkt dat je bij een roeivereniging wordt ontgroend.quote:
Het topic gaat over studentenverenigingen (alhoewel de TT anders doet vermoedenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:41 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat er sportverenigingen zijn die speciaal voor studenten zijn, maar ik denk dat men het in dit topic vooral heeft over corps-achtige verenigingen, en niet dat men denkt dat je bij een roeivereniging wordt ontgroend.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef Becherovka het volgende:
'Studentenverenigingen' die hun bestaansrecht onttrekken aan het beoefenen van een sport zijn per definitie geen echte studentenverenigingen. Dat zijn studentensportverenigingen. Mensen van Triton gaan er ook altijd prat op dat ze wel bij een vereniging zitten: Triton namelijk. Nou, dat is nog steeds een afgestoten deel van het USC omdat die sukkels zonodig ook vrouwen wilden toelaten. Dan verdien je het om geroyeerd te worden.
Nee, je mag doen en laten wat je wil. Maar naar oudere lui wordt soms wel opgekeken, dat is ook niet zo gek natuurlijk. Over heel de wereld wordt naar oudere lui opgekeken, die iets gepresteerd hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
MAar hoe gaat het bij jouw vereniging eigenlijk dan, heb je daar ook dat je een bepaald aantal keren steeds aanwezig moet zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |