Heb zo snel geen oplossing.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:06 schreef kraakschandaal het volgende:
En wat zouden ze eraan moeten doen dan?
Iedere sport wordt minder gespeeld dan in China.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:32 schreef sander89 het volgende:
Maarja die sport leeft veel meer daar, in de rest van de wereld word veel minder gespeeld.
Helemaal nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere sport wordt minder gespeeld dan in China.
Ja, Nederland.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Fierljeppen een olympische sport word, gaan er dan ook allemaal Friezen emigreren om voor een ander land uit te komen?
Het enige volk dat zo heel nu en dan een Fries verslaat bij het fierljeppen zijn de west-friezen, wat in de praktijk hollanders zijn, dus dat lijkt me weer lichtelijk overbodig.quote:
Moet Foppe ze coachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zie jij een een Keniaan met een stok over een sloot springen? Ze hebben daar niet eens sloten, laat staan stokken....
Hollanders heb je niet in de buurt van Friesland. Dat zijn Nederlanders. En in de praktijk zijn Friezen Nederlanders.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige volk dat zo heel nu en dan een Fries verslaat bij het fierljeppen zijn de west-friezen, wat in de praktijk hollanders zijn, dus dat lijkt me weer lichtelijk overbodig.
Nee, in holland heb je hollanders, di op hun beurt inderdad weer nederlanders zijn, dat wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:23 schreef zarGon het volgende:
Hollanders heb je niet in de buurt van Friesland. Dat zijn Nederlanders. En in de praktijk zijn Friezen Nederlanders.
Noh.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, in holland heb je hollanders,
volgens mijn fobo ben ik ninja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ik bespeur een ninja-edit.
Wedden dat ze niet eens 14 is? Een jaar of 9 hooguit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:32 schreef Elfletterig het volgende:
- Voorkomen dat meisjes van 14 meedoen met valse paspoorten
Zeer uitzonderlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:14 schreef Arth_NL het volgende:
Kunnen ze beter wat aan het baanwielrennen gaan doen. Tien onderdelen, zeven goud voor Groot-Brittannië.
En daarnaast bestaat het verdere veld ook niet uit alleen maar genaturaliseerde Britten die voor andere landen uitkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:12 schreef Loohcs het volgende:
Baanwielrennen is natuurlijk geen goede vergelijking. Dat zijn allemaal 'echte' Britten die gewoon goed zijn. Bij het tafeltennis zijn het allemaal genaturaliseerde Aziaten, dat is heel wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |