Nieuwmarkt gezien naar Kloveniersburgwalquote:
Ja leukquote:Op maandag 15 september 2008 00:39 schreef m3nster het volgende:
Totaal uit de buurt..
Leuk hé, straten die allemaal (een beetje) op elkaar lijken.
Wijttenbachstraatquote:Op maandag 15 september 2008 01:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
Maar voorlopig heb jij pas 1 punt gemaakt dus niet meteen zo flink doen.![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 01:38 schreef chufi het volgende:
Is het niet zo dat Traven nu iets mag posten ?
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 00:00 schreef m3nster het volgende:
Nieuwmarkt gezien naar Kloveniersburgwal
Ooh ik had het verkeerd gelezen, zo dat gebeurd me ineens echt té vaak.quote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef Maizena het volgende:
Wie is Traven....en voor zover ik weet mag iedereen meedoen...
En een leuk nieuw straatje dan maar...
[ afbeelding ]
quote:
Mooie auto, afschuwlijke lelijke balkons... Zal wel ergens in de omgeving van het timorplein zijn ofso...quote:
Een bepaald punt van herkenning zou eventueel wel kunnen helpenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef Wupppie het volgende:
nee,
als mensen hem te moeilijk vinden of niet geschikt voro dit spelletje dan hoor ik dat graag
platanenweg, maar ik reken hem goedquote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef Maizena het volgende:
Platanenlaan...
Goed van jou zeg.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
de stamkroeg van een vriend van mij. de blauwe kop dus. of te wel dronken tor.
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:08 schreef Manono het volgende:
[..]
Goed van jou zeg.
Wij zouden het vast leuk doen als presentatoren van een tv programma.
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien als cbl partners, maar dan zou ik je gekneuken en daarna dumpen.
Not even close..quote:
Ja dat welquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:40 schreef SpecialK het volgende:
Houtmanstraat. Vroeger elke dag vanuit school (MLA) naar het speelplein aan de andere kant.
Vroeger
geloof d'r niks vanquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Nee ik zag dit spelletje weer eens in "active topics" staan. Meteen naar de laatste foto gescrolled geen hints gezien
Leuke foto van het IJ.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:18 schreef SpecialK het volgende:
[ afbeelding ]
Dichtstbijzijnde straat is prima.
Juistemquote:
Dank u!quote:
Pssst! Dan moet je Maizena en punt geven een zeggen je mag een nieuwe foto plaatsenquote:
quote:
Het Schouwenhuisquote:
Sja, je moet wat héquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef Maizena het volgende:
[..]
Het Schouwenhuis
Jan Bernardusstraat 4HS, 1091 TT Amsterdam
Rubriek: Haarden en kachels
Producten: Open Haard
Handig zo'n telefoonnummer![]()
![]()
ik dacht diamantbuurt. zat er niet ver naast.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het was trouwens de Wibautstraat, maar okee
Lijkt er inderdaad erg op, toen ik de foto plaatste dacht ik al dat iemand dat zou zeggen. Maar is het niet! Je zit ook niet in de buurt om eerlijk te zijnquote:
oh nee dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad erg op, toen ik de foto plaatste dacht ik al dat iemand dat zou zeggen. Maar is het niet! Je zit ook niet in de buurt om eerlijk te zijn
Inderdaad, neequote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het was trouwens de Wibautstraat, maar okee
Jacob van Lennepkade?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:43 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Sja, je moet wat hé![]()
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Geen punten dus...Gally Wally...en gewoon doorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:30 schreef Manono het volgende:
Hoezo 'maar okee', hij is dus niet geraden
Btw, watskeburt met die puntentelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |