Hell no, niet die van mezelf iigquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
OUD is een paar deuren verderop.
Om precies te zijn 69 deuren. (KLB is subforum 5 en OUD 74)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
OUD is een paar deuren verderop.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
Ja. Dat is dom. Maar ja, veel mensen zijn nou eenmaal dom. Wat wou je eraan doen?
Je zei 69.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om precies te zijn 69 deuren. (KLB is subforum 5 en OUD 74)
Thanks for the info!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Ja.
Kinderen zijn een optie in het leven, dus een op een bepaald punt een beslissing.
En beslissingen neem je, in plaats van krijgen. Voor sommige mannen die thuis niks te zeggen hebben, wordt deze beslissing door de vrouw des huizes genomen. In dat geval krijgen zij wel een kind.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Ja.
Kinderen zijn een optie in het leven, dus een op een bepaald punt een beslissing.
En beslissingen neem je, in plaats van krijgen. Voor sommige mannen die thuis niks te zeggen hebben, wordt deze beslissing door de vrouw des huizes genomen. In dat geval krijgen zij wel een kind.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
dude..quote:
Pfff mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
Had je maar een condoom moeten gebruiken ts.
Kun je beter tijdens de maaltijd innemen. Is van positieve invloed op je zaadcellen schijntquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:52 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Hell no, niet die van mezelf iig
Maar ik ken wel iemand die het zo heeft "geregeld" en nu klaagt over dat die vent niet veranderd en daar zowat meer energie in steekt dan in haar kind.
Ach, als de zaadcellen eenmaal de huig voorbij zijn en het maagzuur hebben overwonnen, is het ergste voor hun wel voorbij...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In die stand een kind maken gaat moeilijk hoor.
Holy shit.. hoe dom kun je zijn. EN wat zielig voor het kind.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:40 schreef MLF het volgende:
[..]
wat een dom wicht
doet me denken aan de zus van een vriendin, die nam elke keer een kind erbij om het huwelijk te redden....
Dat is net zoietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:40 schreef MLF het volgende:
[..]
wat een dom wicht
doet me denken aan de zus van een vriendin, die nam elke keer een kind erbij om het huwelijk te redden....
Wanneer je een kind neemt ben je crimineel bezig.quote:
maar je KRIJGT nog altijd de kans om beslissingen te nemenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:43 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Ja.
Het probleem is als er een ongewenst kind komt puur om de vader bij de moeder te houden. Mocht iemand mij dat flikken: hete brijnaalden en dreft!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Het werkt trouwens wél erg effectief...
Dat merk ik aan mezelf en aand e meeste vrienden in mn omgeving (waarbijdie paar uitzonderingen die wel een erg 'wild' leven erop nahouden terwijl ze ook kinderen hebben eerder een beetje tezeer 'zelf-destructief' overkomen en meestal vroeger of later toch in de knoop komen te zitten)
Wat is dan nu eigenlijk precies de klacht ...? Vrouwen die kennelijk het gedrag van hun Partner willen kunnen 'bepalen' en direkt beinvloeden...?
dat is idd een ergerlijke eigenschap van veel vrouwen die ze eens moeten afleren; het niet kunnena cccepteren van iemand zoals die is.
ipv stoer met je brijnaalden (:')) rond te lopen kan je beter een pakje condooms met je meedrageen, sjappiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem is als er een ongewenst kind komt puur om de vader bij de moeder te houden. Mocht iemand mij dat flikken: hete brijnaalden en dreft!
Dat heb ik dus ook. Maar dit soort trucjes worden je meestal geflikt op het eind van een lange relatie. Als je al lang allebei een testje hebt gedaan en je vertrouwt op haar pilgebruik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ipv stoer met je brijnaalden (:')) rond te lopen kan je beter een pakje condooms met je meedrageen, sjappie
Als ze tegen jou liegt dat ze de pil gebruikt... Magoed, als ik een man was zou ik gewoon of de boel laten doorknippen of altijd een condoom gebruiken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:48 schreef nuget het volgende:
kind NEMEN! je steekt toch zeker zelf je lul er in.. wie ze fout is het dan.. die van jou of die van de vrouw.. juist je eigen domme fout.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:03 schreef Salatrel het volgende:
kind is van de man niet van de vrouw.
zoals harry jekkers ooit eens zei: als ik een knaak in een sigarettenautomaat gooi en er komt een pakje sigaretten uit van wie zijn dan de sigaretten? van mij of van die automaat?
Mijn God heet Henk, en Henk doet niet aan kinderen uitdelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Een kind neem je niet, die krijg je van God!
Je krijgt een kind van God om te nemen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Een kind neem je niet, die krijg je van God!
Nee. Een kind is een geschenk van God. Als God niet wil dat er een kind komt, dan komt er geen kind.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:02 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Je krijgt een kind van God om te nemen?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Een kind is een geschenk van God. Als God niet wil dat er een kind komt, dan komt er geen kind.
Holmaat van WAARHEID ofzo??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Een kind is een geschenk van God. Als God niet wil dat er een kind komt, dan komt er geen kind.
Hier ben ik het nou eens volledig mee eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:12 schreef Sachiel het volgende:
Nou ik geloof niet in god maar ik geloof wel dat dingen gaan zoals ze moeten gaan.
Dus als als een vrouw geen kinderen kan krijgen dan geloof ik wel dat het niet is voorbestemd dat ze zich voortplant / moeder wordt. Kennelijk heeft de natuur dat zo bepaald.
En ik vind ook dat het eigenlijk een soort van tarten van de natuur is als ze dan besluit om via de kunstmatige weg alsnog zwanger te worden.
Ofwel ik geloof sterk in "helaas, het mocht niet zo zijn".
Deal with it. Er zullen ook heus dingen de positieve kant op vallen.
Ja want wanneer jij een vrouw zwanger maakt ligt dat aan haarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:38 schreef stbabylon het volgende:
Daarom ben ik voor vasectomie, dan flikt geen enkele vrouw mij dat.
het gaat hier om de vrouwen die bewust bezwangeren om mijnheer aan zich te binden (en vaak dan ook zonder medeweten van mijnheer de pil stopt, zijn condooms doorprikt of zelf alsnog de volgespoten condooms leegt in haar warme doos (zielig maar waar het gebeurt!))quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is iedereen hier toch altijd weer lekker positief over kinderen maken/nemen/krijgen...
Wij beginnen binnenkort aan de derde; zodra het hormonenbuisje uit haar arm is gaan we prijsschieten.
Aangezien ik totaal absoluut 100% GEEN kinderwens heb, en condooms gebruik en na een tijd in een lange relatie zit (en na een testje voor beide), dan ga ik er vanuit dat ik dat heel duidelijk heb gemaakt richting haar en dat zij netjes de pil slikt. Als zij dan bewust stopt met het innemen van de pil omdat ze bang is dat ze me anders kwijt raakt. Ligt dat idd aan haar ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja want wanneer jij een vrouw zwanger maakt ligt dat aan haar
En wat denk je dan van vrouwen die wel vruchtbaar zijn en die verslaafd zijn aan heroine en een verslaafd kindje ter wereld brengen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:12 schreef Sachiel het volgende:
Nou ik geloof niet in god maar ik geloof wel dat dingen gaan zoals ze moeten gaan.
Dus als als een vrouw geen kinderen kan krijgen dan geloof ik wel dat het niet is voorbestemd dat ze zich voortplant / moeder wordt. Kennelijk heeft de natuur dat zo bepaald.
En ik vind ook dat het eigenlijk een soort van tarten van de natuur is als ze dan besluit om via de kunstmatige weg alsnog zwanger te worden.
Ofwel ik geloof sterk in "helaas, het mocht niet zo zijn".
Deal with it. Er zullen ook heus dingen de positieve kant op vallen.
*proest*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:03 schreef Salatrel het volgende:
kind is van de man niet van de vrouw.
zoals harry jekkers ooit eens zei: als ik een knaak in een sigarettenautomaat gooi en er komt een pakje sigaretten uit van wie zijn dan de sigaretten? van mij of van die automaat?
Ja, wat anders? Krijgen als een geschenk van God?:')quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat anders? Krijgen als een geschenk van God?:')
Dat kun je heel hard voor jezelf gaan ophouden als je zoiets beweert, maar hoe hard je dat ook schreeuwt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ik totaal absoluut 100% GEEN kinderwens heb, en condooms gebruik en na een tijd in een lange relatie zit (en na een testje voor beide), dan ga ik er vanuit dat ik dat heel duidelijk heb gemaakt richting haar en dat zij netjes de pil slikt. Als zij dan bewust stopt met het innemen van de pil omdat ze bang is dat ze me anders kwijt raakt. Ligt dat idd aan haar ja.
Ben blij dat je er zo sarcastisch over begint.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M.a.w. beweer jij dat vrouwen onbetrouwbare liegachtige manipulerende beesten zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat kun je heel hard voor jezelf gaan ophouden als je zoiets beweert, maar hoe hard je dat ook schreeuwt.
Jouw fout is dan domweg dat je een inschattingsfout gemaakt hebt wat betreft de mate waarin je de ander kunt vertrouwen.... en kom niet aan dat als je kennelijk zo 'lang' met iemand samen bent, het géén fout is die je dan net zo goed jezelf kunt aanrekenen.
Gut, vrouwen kunnen dan soms lastig te volgen zijn, anderszijds zijn ze ook verdomd slecht in het verborgen houden van hun gevoelens, tenzij je zelf hardcore autist bent is het heus niet zo lastig een vrouw met kinderwens eruit te pikken.
Als je daar daan zonder bescherming je pik in wenst te steken hoef je heus niet aan te komen met een jammerend "Jamaar ze zei dat ze nog steeds aan de pil was, toen ik vroeg naar die dozen met babykamer-uitzet die ze de dag daarvoor allemaal ingekocht had ..."
[..]
Ja.
Je klinkt gefrustreerd. Als je daar bang voor bent moet je gewoon condooms blijven gebruiken. Overigens zijn die ook niet 100% betrouwbaar (de pil trouwens al helemaal niet), dus misschien is het beter als je maar helemaal stopt met neukenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ik totaal absoluut 100% GEEN kinderwens heb, en condooms gebruik en na een tijd in een lange relatie zit (en na een testje voor beide), dan ga ik er vanuit dat ik dat heel duidelijk heb gemaakt richting haar en dat zij netjes de pil slikt. Als zij dan bewust stopt met het innemen van de pil omdat ze bang is dat ze me anders kwijt raakt. Ligt dat idd aan haar ja.
of vasectomie doen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je klinkt gefrustreerd. Als je daar bang voor bent moet je gewoon condooms blijven gebruiken. Overigens zijn die ook niet 100% betrouwbaar (de pil trouwens al helemaal niet), dus misschien is het beter als je maar helemaal stopt met neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |