Zullen we een rondedansje maken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Dromer het volgende:
Op deze foto zie je ook beter dat het gewoon echt is. Wij hebben gelijk!![]()
[ afbeelding ]
omdat normale schuifdeuren in de muur verdwijnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Waarom ziet het er dan zo vreselijk nep uit?
Omdat het m.i. nep is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Waarom ziet het er dan zo vreselijk nep uit?
Okay. Dat kan best. Maar het is niet op de muur geschilderd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef verita het volgende:
[..]
Omdat het m.i. nep is...
Ik maak zelf glas in lood, boven de deur lijkt me folie geplakt op glas, de deuren: de loodnaden zijn te breed voor gewoon lood. Lijkt me hout.
Maar zo ziet het er wel uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:37 schreef Dromer het volgende:
Okay. Dat kan best. Maar het is niet op de muur geschilderd.
Omdat Mariah Carey dat ook heeft. De vrouw des huizes verkleedt zich waarschijnlijk ook 7x op de openhuizenroutedag en toont tussendoor de geglazuurde muur, het lammetjesboek en gaat met een handdoek om zich heen geslagen in het bad zitten. Dat is het summum van tofheid voor mensen waar een schroefje bij los zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:30 schreef bas-beest het volgende:
Ook deze badkamer is redelijk apart te noemen. Die bank, waarom?
[ afbeelding ]
Mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat Mariah Carey dat ook heeft. De vrouw des huizes verkleedt zich waarschijnlijk ook 7x op de openhuizenroutedag en toont tussendoor de geglazuurde muur, het lammetjesboek en gaat met een handdoek om zich heen geslagen in het bad zitten. Dat is het summum van tofheid voor mensen waar een schroefje bij los zit.
Verhip, das mijn droomhuisje bij mijn ouders om de hoekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef verita het volgende:
[..]
Ow die eerste, die van die antracietgrijze badkamer, dat huis...
HebbennnnnnnnVooral deze foto doet het bij mij goed
[ afbeelding ]
hehe, inderdaad...quote:
Mooi kitsh is niet lelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Hm, persoonlijk heb ik liever géén schuifdeuren dan van die neppe geschilderde
Dat belooft weinig goeds inderdaad, graffiti op de muren, kroegen om de hoek (altijd goed voor een pisluchtje), hek voor de trap (anders wordt je trap een hangplek)....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:16 schreef maok het volgende:
Een woning van de o zo gezellige Burchtstraat in Groningen, als die straat er zo uit ziet zou ik er toch wat minder foto's van op Funda zetten. Of in ieder geval wat meer flateuze foto's. De omschrijving van de woning: 'De woning valt onder een beschermd stadsgezicht'.
Ik heb het laatst eens getest maar het is knap lastig een interieur te fotograferen zonder groothoeklens, zeker als je een beetje spiegelreflex hebt waar ik steeds meer van die makerlaars mee in de spiegels zie. Als ze dan toch goed geld uitgeven laat ze dan ook eens investeren in een betere groothoek zonder fish-eye effect.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Alweer een groothoeklensliefhebber![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt helemaal niet op hoor
Een grafquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:16 schreef maok het volgende:
Wat zou dit trouwens zijn in de tuin?![]()
[ afbeelding ]
huis
Misschien zijn het klapdeuren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Dromer het volgende:
Op deze foto zie je ook beter dat het gewoon echt is. Wij hebben gelijk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:28 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Misschien zijn het klapdeuren?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn het wel neppe geschilderde schuifdeuren, eigenlijk? Volgens mij klap je ze gewoon dicht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Er lijkt een geleiderail/groef op de vloer te liggen iig. Of is die ook nep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |