Van de Michael Ballack hyvesquote:Ballack's vroegere voorbeeld: Marco van Barsten
quote:
Ja, Hyves lijkt me net even iets betrouwbaarderquote:Op donderdag 4 september 2008 17:03 schreef Blawh het volgende:
http://www.netzeitung.de/sport/wm2006/392432.html
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logovraag was toch dat het allemaal provinciehoofdsteden zijn?
Nee, HeinekenAFCA had het goed.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.
Het is wel zo.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
Nee, HeinekenAFCA had het goed.
Ja maar het antwoord: Het zijn allemaal Nederlandse voetbalclubs of het zijn allemaal profclubs zouden ook een goed antwoord op de vraag zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Van FC Zwolle toch niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Dat was vroeger PEC Zwollequote:
Dat was geen quizvraag.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel deelnemers waren er? 8?
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was vroeger PEC Zwolle
[ afbeelding ]
Maar noem maar eens een logo dat niet veranderd is?
Ik weet zeker dat elk logo al een keer veranderd is.
quote:Onder voorzitterschap van Gaston Sporre werd een reddingsoperatie uitgevoerd, die van de Zwolse club een meer proffessionele betaald voetbal organisatie moest maken. De aanpak bleek grondig en gedegen en leidde tot het definitief faillisement van PEC Zwolle'82 en de oprichting van FC Zwolle per 1 juli 1990.
Een heuse nieuwe club dus, met een nieuwe organisatiestructuur, nieuwe sponsors, nieuwe clubkleuren en een nieuw logo
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?
[..]
Die reageert toch niet meer als hij geen gelijk krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:
Had TR dat laten opzoeken.
Had me dagen gekost inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:
Had TR dat laten opzoeken.
Ik heb gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
Die reageert toch niet meer als hij geen gelijk krijgt.
Maar je antwoord was waarschijnlijk te algemeen. Een goed antwoord is niet bij iedere quiz het goede antwoord.quote:
Deze kunnen ook nog Glenn Ferguson, Joe Bambrick, Jimmy Jonesquote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
en de voetballers met meer dan 500 goals kwam ik tot:
Pele
Romario
Di Stefano
Puskas
Henk Vos Gerd Muller
de laatste is een gok
Als hij 457 jaar geleden begonnen was met voetbal wel ja..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:48 schreef sjimz het volgende:
Rene van Rijswijk had ook nog gekund.
Dan zat hij nu ongeveer op 4!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Als hij 457 jaar geleden begonnen was met voetbal wel ja..
Ik heb precies dezelfde namen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
Pele
Romario
Di Stefano
Puskas
Henk Vos Gerd Muller
de laatste is een gok
Moet je even op zijn hyves kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Puskas 509 volgens Wikipedia
Muller inderdaad niet, volgens Wikipedia
Ik zal Gerdje eens krabbelenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je even op zijn hyves kijken.
had hetzelfde, Muller heeft iets van 470 goals gemaakt, die kwam er dus het dichtst bij in de buurt, volgens mij zijn er ook helemaal geen vijf te vinden, ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 4 september 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Muller twijfelde ik ook heel erg over inderdaad, maar anders had ik er geen vijf. Dus hem er toch maar bijgezet.
Ze hebben ook beide een dubbele nationaliteit. Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:47 schreef sjimz het volgende:
Dat van Vieri/De Guzman en van Rijkaard heb je beide goed!
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
Di Stefano
Haha, pcies, dat heb ik dus ook bij mijn antwoord gesteld, die vraag van Italiequote:Op donderdag 4 september 2008 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Welke clubs werden op een EK in de groepsfase eigenlijk uitgeschakeld?
Oostenrijk en Zwitserland in 2008.
België in 2000.
En Italië in 1980? Ze gingen wel door naar de strijd om de derde en vierde plek, maar waren dus uitgeschakeld voor de finale. Hoe zit dat?.
Alleen de nummers 1 van poule gingen door (naar finale)quote:Op donderdag 4 september 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ze gingen wel door, maar werden uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Hoe zit dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |