Ze hebben ook beide een dubbele nationaliteit. Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:47 schreef sjimz het volgende:
Dat van Vieri/De Guzman en van Rijkaard heb je beide goed!
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef MSNMGH het volgende:
en de voetballers met meer dan 500 goals kwam ik tot:
Di Stefano
Haha, pcies, dat heb ik dus ook bij mijn antwoord gesteld, die vraag van Italiequote:Op donderdag 4 september 2008 16:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Welke clubs werden op een EK in de groepsfase eigenlijk uitgeschakeld?
Oostenrijk en Zwitserland in 2008.
België in 2000.
En Italië in 1980? Ze gingen wel door naar de strijd om de derde en vierde plek, maar waren dus uitgeschakeld voor de finale. Hoe zit dat?.
Alleen de nummers 1 van poule gingen door (naar finale)quote:Op donderdag 4 september 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ze gingen wel door, maar werden uitgeschakeld voor de eindoverwinning. Hoe zit dat dan?
Ik had deze:quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde namen.
- Broertjes Kalouquote:Op donderdag 4 september 2008 22:33 schreef MSNMGH het volgende:
ook een leuke, de buitenlandse broers, ik had deze vier duo's:
Aurelio en Tony Vidmar (Feyenoord en Nac)
Bonaventure en Salomon Kalou (Feyenoord)
Shota en Archil Arveladze (Az en Nac)
Sunday en Azubuike Oliseh (Ajax en FC Utrecht)
en de clubs met een dier in hun logo:
Ado Den Haag, Cambuur, Fc Den Bosch, Fc Dordrecht, Go Ahead Eagles, Nac, Nec, Fc Omniworld, RKC Waalwijk, Fc Twente en Vitesse
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zal Gerdje eens krabbelen
http://www.denografix.de/crisbrasil/SPORT/friedenreich2.htmquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:00 schreef Stevige_Staartmans het volgende:
[..]
Ik had deze:
- Pele
- Romario
- Ferenc Puskás
- Zico
- Arthur Friedenreich
Waar ik het heb gevonden weet ik niet meer
wiki klopt niet, volgens wiki bij Millonarios 102 wedstrijden met 88 goals, van bv http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4557800.stm :quote:
Niet relevant. TerroRobbie heeft toch niet ingestuurd.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:
Je moet maar aan Ray vragen of jouw antwoord ook goed is.
Nederland - Italië inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef MSNMGH het volgende:
en de tranen van Rijkaard waren volgens mij na de wedstrijd Nederland - Italie op EK 2000 maar kan net zo goed een wedstrijd van Barcelona zijn geweest
Geen idee. Ik heb het continue druk, dus ik kan niet binnen nu en korte tijd alles nagekeken hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer verwacht je de uitslag te hebben Ray?.
Dus eigenlijk was het wel moeilijk, want anders hoefde je niet op te zoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef skittelman het volgende:
Rest was allemaal goed, vragen waren wel erg makkelijk. Behalve natuurlijk de vragen die niet op te zoeken waren omdat ze onmogelijk waren.
Een paar lastige vragen mag best hoor. Twee spelers van de EK-finale, lijkt mij geen rare keuze.quote:maar kom op, Miroslav Klose...Sergio Ramos ik ga toch niet heel de Primera division langs om te kijken of de ogen van een verdediger zijn.
Tja, anderen hebben 'm wel weer geraden.quote:Vennegoor is veel te bruin op de foto, je zou veel eerder een buitenlander verwachten.
Veruit de makkelijkste als ik naar de antwoorden kijk.quote:En C.Ronaldo is al helemaal onmogelijk.
Daar gaan mn mooie voetbalschoenenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het continue druk, dus ik kan niet binnen nu en korte tijd alles nagekeken hebben.
[..]
Dus eigenlijk was het wel moeilijk, want anders hoefde je niet op te zoeken.
[..]
Een paar lastige vragen mag best hoor. Twee spelers van de EK-finale, lijkt mij geen rare keuze.
[..]
Tja, anderen hebben 'm wel weer geraden.
[..]
Veruit de makkelijkste als ik naar de antwoorden kijk.
Ik heb geen idee. Zelf heb ik het erg druk en ik heb ook nog wat andere dingetjes op FOK! lopen (interviews, raad het voetbalfragment), dus ik kijk wel wanneer het voor mij het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef JoachimXXII het volgende:
Ray, bedankt en weet je ook wanneer we weer zoiets leuks kunnen verwachten?
die kunnen we dan op de volgende SPO meet aan de winnaar geven van het bowlenquote:
Ja, wanneer gaat Raad het Voetbalfragment weer beginnen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zelf heb ik het erg druk en ik heb ook nog wat andere dingetjes op FOK! lopen (interviews, raad het voetbalfragment), dus ik kijk wel wanneer het voor mij het beste uitkomt.
Als er weer zoiets komt, dan in ieder geval wat minder vragen denk ik.
Dat staat even op een laag pitje. Eerst even afmaken wat nu nog looptquote:Op woensdag 10 september 2008 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat Raad het Voetbalfragment weer beginnen?
VBL ZomerQuiz o.a.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:14 schreef JoachimXXII het volgende:
Wat loopt nu nog dan?
Ow, maar dat begreep ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Zeker, de antwoorden plus eindstand (en dus de winnaars) komt snel. Het zijn rond de 1000 vragen om na te kijken, dus dat kost wat tijd.
hihiquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Bjoro het volgende:
Zou me niet verbazen als Ray met z'n gouden voetbalschoenen aan lekker CL zit te kijken
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Bjoro het volgende:
Zou me niet verbazen als Ray met z'n gouden voetbalschoenen aan lekker CL zit te kijken
Je moet ook wel een heel saai leven hebben omdat allemaal te gaan berekenen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef skittelman het volgende:
25 deelnemers x 40 vragen = 1000 vragen
maximaal 20sec per vraag = 200 minuten
over 32 dagen (deadline was 03-09-08 23.59) = 32 x 24 = 768 uur
768 uur de tijd om 3uur20minuten werk te verrichten = 0.1 uur per dag = 6min werk per dag
Je moet wel een heel erg druk leven hebben Ray
Ja, dat heb ik. Reken maar op twee uur vrije tijd per dag, doordeweeks. In die tijd heb ik natuurlijk ook nog andere dingen te doen. Anyway, het is weekend en ik heb weer tijd. Alsof ik het leuk vind dat het nog niet klaar is. Weet in ieder geval wel dat ik zoiets vanaf nu niet meer moet organiseren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef skittelman het volgende:
Je moet wel een heel erg druk leven hebben Ray
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlidquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik bedenk me net dat ik tegenwoordig tot de crew behoor en dus niet in de prijzen kan vallen
En de poedelprijs dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlid
Maar je kennis is zwaar beneden peil dus ben maar niet bang om in de prijzen te vallen hoor
Deze grap ontgaat me even.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan was dus wel het stukje achter de schermen van jou
http://forum.fok.nl/topic/1206050/2/50#62388034quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Deze grap ontgaat me even.
Ah, zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1206050/2/50#62388034
dat betekent dat ik in ieder geval geen gedeeld tweede ben geworden, eerste verwacht ik ook niet gezien de fouten die ik heb gemaakt, ben benieuwd naar de einduitslagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:50 schreef RayMania het volgende:
Okay, dit wordt lastig.
De uitslag is bekend en de winnaar is bekend, maar er zijn twee users met dezelfde score die op de tweede plaats eindigen (gedeeld dus). Alleen heb ik een groot vermoeden (eigenlijk weet ik het gewoon zeker), dat die nummers twee precies dezelfde user is. Dat zou diskwalificatie betekenen, waardoor de nummer vier de prijzen krijgt.
Voordat ik de uitslag bekend maak, neem ik eerst contact op met de PR.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
-edit-
Ik vond het wel lief dat je dat gedaan hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de winnaar de antwoorden heb gestuurd, want ik wilde graag dat een Ajacied zou winnen. Nu ben ik een jodenvriendje, ik weet het. Slecht hè.
NORMAAL DOEN!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de winnaar de antwoorden heb gestuurd, want ik wilde graag dat een Ajacied zou winnen. Nu ben ik een jodenvriendje, ik weet het. Slecht hè.
Vergeet niet z'n post te edittenquote:
Wees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlid
Maar je kennis is zwaar beneden peil dus ben maar niet bang om in de prijzen te vallen hoor
He niet zo bijdehand he motormuis. Zorg anders effe dat je vriendjes hier voor het pand weggaan, zodat ik gewoon met 110 over de 50km/u weg naar huis kan tuffenquote:
Er zal vast wel een quiz komen, maar of daar prijzen aan vast zitten...?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Komt er ook een Kerstquiz voor in de vakantie?
man een man, woord een woordquote:Op woensdag 5 november 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
Oh, shit. Ja, de winnaars hebben al bericht gehad, maar moet hier nog even de uitslag posten.
Vanavond!
Ja. En de uitslag komt dan in 2017quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Komt er ook een Kerstquiz voor in de vakantie?
mss dat we dan ergens in 2025 de uitslag van deze quiz kunnen lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. En de uitslag komt dan in 2017
Ik heb alle kloons er maar in gelaten, anders is de lijst zo kortquote:Op woensdag 12 november 2008 21:59 schreef sjimz het volgende:
Zonde dat vaste VBL posters als natasja52 en nat2402 en Seus niet hoger zijn geëindigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |