Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef An24 het volgende:
Zin in morgen, ik mag er weer één fotograferen
Idd, dat is altijd het spannendste moment vind ik. Succes!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Vrijdag komt het bruidspaar van 08-08-08 hier de foto's bekijken, ook spannend!
fijn dat je éen leuke dag op de beurs hebt gehad!quote:Op zondag 21 september 2008 12:52 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd Kevin! Kevers zijn tof.![]()
En tessie, wat gaaf, New York!
Ik ben gisteren naar de trouwbeurs geweest in Utrecht, en ik moet zeggen dat het me erg meeviel. Niet al te druk, geen huishoudbeurstaferelen, geen bridezillas, gewoon rustig allemaal mooie dingen bekijkenHet was de eerste keer dat ik er echt mee bezig was (behalve internet enzo) en dat is toch wel heel erg leuk. Lekker inspiratie opdoen enzo. Heb een práchtige bruidsjurk gezien... ben er helemaal verliefd op. Hij is alleen zo'n vierhonderd euro boven budget
Shit.
overigens was de 'prijs' die ik had gewonnen iets totaal onzinnigs dat niet eens in het boekje stond vermeld, een haarclipje van misschien 50 cent... beetje oplichterij is het wel! maar goed, toch gratis kaartjes voor de beurs en een leuke dag gehad![]()
vast welquote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen maar.Het zal ongetwijfeld ooit wel eens gebeuren.
Precies, heb ik toch al gauw 50 cent teruggewonnenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat je éen leuke dag op de beurs hebt gehad!
jammer dat de jurk die je gezien hebt zo boven je budget ligt, maar dat maak je goed met je "gewonnen" haar clipje!
Ja, zodra ik ze heb laten zien, zet ik er een stel online en stuur ik je een linkje!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef innepin het volgende:
MissBliss, succes met de beoordeling van je foto'skan je mij ook e.e.a. laten zien?
Ik vind 1900 euro echt belachlijk voor een jurk.....Maar aan de andere kant als het een jurk is waar je straal verliefd op bent geworden kun je er waarschijnlijk geen vinden die net zo mooi is voor je gevoel!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Precies, heb ik toch al gauw 50 cent teruggewonnen
Bruidsjurken zijn vervelend. Mijn verstand zegt dat 1900 euro (!) echt belachelijk is voor een jurk die je één keer draagt... mijn gevoel zegt hebbenhebbenhebben!
MissBliss, succes met de beoordeling van je foto'skan je mij ook e.e.a. laten zien?
You jokin'?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Precies, heb ik toch al gauw 50 cent teruggewonnen
Oh excuses, excuses!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
You jokin'?
Het is niet een gewoon haarclipje, het is een bruidshaarclipje. Wat betekent dat je toch al snel 20 euro winst hebt gemaakt
Vreselijk hè, trouwen
Krijg je die niet meteen mee ? Ik kreeg de volgende dag een envelop met een 8 (?) tal dvd ´s met alle geschoten foto ´s (dus ook de rommelfotos zeg maar).quote:Op maandag 22 september 2008 21:18 schreef Rekkie het volgende:
Alle bruidsparen na ons...... nog van harte gefeliciteerd
Het wachten op de foto's van de fotograaf gaat nu (al) erg lang duren
IkWe zijn echt zo ontzettend benieuwd
hmm t moet dus 2009 zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:02 schreef Swiffer het volgende:
*Swiffer meld zich!*
24-7-08 is the big day!
Nee, omdat ik ze ook niet in de ruwe versie wens.... ik betaal er veel geld voor, dus dan ook professioneel bewerkte foto'squote:Op vrijdag 26 september 2008 16:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Krijg je die niet meteen mee ? Ik kreeg de volgende dag een envelop met een 8 (?) tal dvd ´s met alle geschoten foto ´s (dus ook de rommelfotos zeg maar).
Uiteindelijk wordt er nog wel een mooi album van gemaakt, maar de foto ´s had ik dus meteen mee zogezegd.
Ik krijg ook nog een album met bewerkte foto' s etc. Overigens moet ik wel zeggen dat er misschien 5% bruikbare foto 's tussen zitten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
omdat wij het album niet door de fotograaf hebben laten maken
konden wij een aantal dagen later wel een dvd ophalen
ik vind het denk ik ook wel normaal dat er een basisbewerking in moet zitten
stel dat je veel "onbewerkte" foto's uitkiest is dat ook niet echt reclame voor de fotograaf denk ik
Even duimen dus voor mooi weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef SpaceCheeks het volgende:
Gefeliciteerd Melonovy! Hoe was het gisteren? Hebben jullie een mooie dag gehad?
Ja ik ben de volgende, vrijdag is t al!![]()
Jammer alleen dat t zulk rotweer is de komende dagen
fijn dat jullie zo mooi dag hebben gehad! ben benieuwd naar de foto's!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef melonovy het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! 29-09-2008 was geweldig, we hebben een enorm mooie fantastische, liefdevolle, gezellige, ontroerende, prachtige dag gehad.
Ik kom heel snel foto's posten, want 's avonds kwam de fotograaf al de foto's op CD brengen, maar ik moet nu even moederen pfff, heel raar hoor, we zitten echt nog in zo'n roes en dan begint je gewone leven weer.
Ik kijk met een grote glimlach terug op een hele mooie dag!
Tot snel!
X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |