quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:45 schreef SpaceCheeks het volgende:oh gaaf zeg J net!
Heb gisteren mn vrijgezellenfeest gehad

Het gebeuren speelde zich allemaal af in t centrum van Delft, waar ik vragen moest beantwoorden die over mn lief gingen. Het goed of fout beantwoorden had weer consequenties voor de opdrachten die ik moest uitvoeren. We hebben de kerktoren beklommen, zijn wezen waterfietsen in de grachten, heb n make-over gehad bij de Body Shop, kreeg in t Proeflokaal bezoek van n heuse stripper

en we hebben daarna nog heerlijk gegeten, gedronken en gedanst. Al met al een erg leuke dag!
wat leuk SpaceCheeks! Klinkt alsof je een toffe dag hebt gehad.
Fannetje, bedankt voor de screenshots van de webcam. Leuk om jezelf terug te zien haha
Jullie krijgen van Liejannuh vast wel wat foto's te zien.
Ik heb in ieder geval een heeeeerlijke dag gehad. Heb er echt heel bewust van genoten. Het is wel zo dat je voor jezelf een momentje van rust moet opeisen want iedereen wil met je praten/dansen/foto's maken/cadeau geven enz. Best lastig om 100 man aandacht te geven
Mijn oma was trouwens briljant

Ze heeft de hele avond staan dansen op het feest. Mijn oma van 84 met longontsteking voelde zich volgens mij alsof ze 20 was