abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61041974
Ik heb even wat screenshotjes gemaakt (een heel verslag zelfs )

Aangezien het live te zien was, neem ik aan dat octo het geen bezwaar vind als ik hier wat plaatjes neerzet. Als dat wel zo is, hoor ik het graag en verwijder ik ze meteen!

Gefeliciteerd!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:56:47 #27
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61042361
Octo watzijn jullie mooi gefeliciteerd
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:52:15 #28
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61045576
Octo gefeliciteerd!
pi_61045583
hihi fannetje dank!
maar idd weer een mooi stel getrouwd!
pi_61046002
Ah wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!! Jullie zien er geweldig uit!

Leuk die screenshots, zie ik n beetje hoe t er bij ons uit gaat zien 3 okt
pi_61046181
Wat een mooi paar! ben benieuwd naar een scherpe foto van de jurk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61048218
Wat super gaaf dat je dat via de webcam kon zien zeg! Ik was helaas aan het werk, dus kon niet live kijken, maar deze screenshots zijn ook super leuk.
Jullie zagen er echt mooi uit octo!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:01:24 #33
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_61048301
Mooi!!! Ben benieuwd naar compleet plaatje van de jurk met wat meer detail.
Leuk is dat, kon op vlaardingen ook maar kost 300 euro extra :S
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_61051308
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:01 schreef J-net het volgende:
Mooi!!! Ben benieuwd naar compleet plaatje van de jurk met wat meer detail.
Leuk is dat, kon op vlaardingen ook maar kost 300 euro extra :S
300 euro voor een webcam aanzetten? Wat een afzetters!

Bij ons was de mogelijkheid er helemaal niet denk ik, maar ik heb er ook niet naar gevraagd.
pi_61053363
ik kende het eigenlijk ook niet, vind het wel grappig!
zeker makkelijk voor mensen die niet konden komen
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:07:32 #36
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_61060407
K heb het even nagekeken; uitzending via webcam en vastlegging op dvd ¤300 in gemeente vlaardingen. Iedereen die ik erbij wilde hebben was erbij dus dat was een beetje onzin. En de familie die er niet bij kon zijn die heeft inbelinternet in zuid-amerika dus dat was toch niets geworden (alsof zij ook nederlands zouden kunnen verstaan, we zijn daar nog een keer op zijn hindoestaans getrouwd).

Daarover gesproken op zijn hindoestaans: J-net in een sari:

~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_61060439
mooi J net!
pi_61081745
oh gaaf zeg J net!

Heb gisteren mn vrijgezellenfeest gehad Het gebeuren speelde zich allemaal af in t centrum van Delft, waar ik vragen moest beantwoorden die over mn lief gingen. Het goed of fout beantwoorden had weer consequenties voor de opdrachten die ik moest uitvoeren. We hebben de kerktoren beklommen, zijn wezen waterfietsen in de grachten, heb n make-over gehad bij de Body Shop, kreeg in t Proeflokaal bezoek van n heuse stripper en we hebben daarna nog heerlijk gegeten, gedronken en gedanst. Al met al een erg leuke dag!
pi_61081892
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:45 schreef SpaceCheeks het volgende:
oh gaaf zeg J net!

Heb gisteren mn vrijgezellenfeest gehad Het gebeuren speelde zich allemaal af in t centrum van Delft, waar ik vragen moest beantwoorden die over mn lief gingen. Het goed of fout beantwoorden had weer consequenties voor de opdrachten die ik moest uitvoeren. We hebben de kerktoren beklommen, zijn wezen waterfietsen in de grachten, heb n make-over gehad bij de Body Shop, kreeg in t Proeflokaal bezoek van n heuse stripper en we hebben daarna nog heerlijk gegeten, gedronken en gedanst. Al met al een erg leuke dag!
wat leuk SpaceCheeks! Klinkt alsof je een toffe dag hebt gehad.

Fannetje, bedankt voor de screenshots van de webcam. Leuk om jezelf terug te zien haha

Jullie krijgen van Liejannuh vast wel wat foto's te zien.
Ik heb in ieder geval een heeeeerlijke dag gehad. Heb er echt heel bewust van genoten. Het is wel zo dat je voor jezelf een momentje van rust moet opeisen want iedereen wil met je praten/dansen/foto's maken/cadeau geven enz. Best lastig om 100 man aandacht te geven

Mijn oma was trouwens briljant Ze heeft de hele avond staan dansen op het feest. Mijn oma van 84 met longontsteking voelde zich volgens mij alsof ze 20 was
pi_61082375
hoi octo, dat klinkt als een mooie dag en hoe herkenbaar van het verdelen van de aandacht!
ben benieuwd naar meer foto's
pi_61082384
en spacecheeks ook al zo'n mooie dag gehad wbt je vrijgezellen feest, nu op naar de bruiloft!
pi_61083655
jouw oma was geniaal octo!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61088810
Je zag er erg mooi uit, octo!
pi_61091088
erg mooi octo
pi_61096535
vandaag even een website in elkaar geknutseld en in de lucht gebracht waarop we (voornamelijk m'n vriendin) alles bijhouden over de bruiloft e.d.
gastenboek moet er nog bij komen, maar dat moet ik nog even afmaken voordat ik het publiceer.
het adres is http://patrick.pruller.nl/trouwen/
pi_61097418
nog meer foto's van octo! en mooi!
pi_61098530
Octospussy en man wat zien jullie er mooi uit Mooie jurk ook Octo, waar heb je die vandaan?
Saartje
pi_61098728
Het is een jurk van Rembo Styling Maneki.
pi_61098903
vond ik ook wel een mooi merk
ach welk merk eigenlijk niet?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')