Happerdehap.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef mooiboi89 het volgende:
Egoistische kutmonool.
das mezelf straffen. pwn liever jong kutje gratis, dan oud kutje tegen betaling.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
Straf haar door naar de hoeren te gaan.
schiphol verwacht dat ze er rond 20.45 zijn. ze is alleen wel heel erg geschrokken want ja ze heeft ut zien gebeuren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hoop sowieso dat ze snel de lucht weer in kan, kan zomaar een nachtstop worden...
ik help wel he, op deze manier...
ondertussen is het al 21.37 geworden zie ik nuquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
schiphol verwacht dat ze er rond 20.45 zijn. ze is alleen wel heel erg geschrokken want ja ze heeft ut zien gebeuren.
Reken maar niet op vanavond..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ondertussen is het al 21.37 geworden zie ik nu
hoe dan...hij ging een paar km buiten het vliegveld achter een heuvel naar beneden, of heeft ze de brandende vleugel gezien??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
schiphol verwacht dat ze er rond 20.45 zijn. ze is alleen wel heel erg geschrokken want ja ze heeft ut zien gebeuren.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:46 schreef B_BOY het volgende:
Anders is je vriendin even op een of ander gek vliegveld in spanje terwijl. daar een ramp gebeurt.
nu is ze pas veel later thuis, en dan kan ik haar pas veel later zien misbruiken:(
samenvatting: Zin in sex hebben en moeten wachten
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Laat die verlepte hoer van je dan eens een ooggetuigenverslag schrijven, er is namelijk nogsteeds niet veel duidelijk over het ongeluk.
Can't met een ` ipv ' nog wel ;Dquote:
neem aan dat ze in het vliegtuig zit als er al een tijd gepland staat bij schiphol.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als ze daar toch een hele nacht zit en niet kan slapen voor de zenuwen...idd!!!
alleen dat van die verlepte hoer meen ik niet hoor...
Ik ben blij dat ik je ervan weerhou om vanavond lekker te kunnen slapen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms schaam ik me voor mijn medelanders
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neem aan dat ze in het vliegtuig zit als er al een tijd gepland staat bij schiphol.
haar telefoon is ook niet meer te bereiken dus ik ga er vanuit dat ze in de lucht is.
Dat er op de Schiphol site een tijd staat, hoeft lang niet altijd te zeggen dat een bepaalde vlucht ook daardwerkelijk onderweg is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neem aan dat ze in het vliegtuig zit als er al een tijd gepland staat bij schiphol.
edit: heb hem al!quote:
Gewoon op de KLM pagina kijken in het CISSquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
normale aankomsttijd?...
kl heeft er nogal wat...!!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gewoon op de KLM pagina kijken in het CISS
thnx.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
edit: heb hem al!
kl1704 heeft een eta (estimated time of arrival ) van 21.37 op gate c09!!
ik zal je via deze pagina op de hoogte houden bij grote veranderingen ok???
idd wat lucifer zegt, er is nog geen contact geweest tussen captain en toren dus de tijden op schiphol.nl kunnen nog aardig fluctueren!quote:
Pas als je een "E(xpected)" tijd ziet staan ipv een "C(ompany)" tijd, heb je meer zekerheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd wat lucifer zegt, er is nog geen contact geweest tussen captain en toren dus de tijden op schiphol.nl kunnen nog aardig fluctueren!
Z'n vriendin is een slet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Hoe kun je nu verwachten van iemand die eerst een ramp ziet gebeuren, op dezelfde avond nog in de mood is om te neuken?.
true, moet alleen nog even wennen aan dat we nu de quicksearch pages hebben en voorheen nog de staffpages...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Pas als je een "E(xpected)" tijd ziet staan ipv een "C(ompany)" tijd, heb je meer zekerheid.
Die heroische daden zijn voor later geloof ik..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:19 schreef r2dGeert het volgende:
wat een leuk, divers topic. Het heeft alle ingredienten om te boeien;
Actie, drama, romantiek, heroische daden..
Ik ben onder de indruk
na zo`n voorspelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:25 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Die heroische daden zijn voor later geloof ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |