Happerdehap.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef mooiboi89 het volgende:
Egoistische kutmonool.
das mezelf straffen. pwn liever jong kutje gratis, dan oud kutje tegen betaling.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
Straf haar door naar de hoeren te gaan.
schiphol verwacht dat ze er rond 20.45 zijn. ze is alleen wel heel erg geschrokken want ja ze heeft ut zien gebeuren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hoop sowieso dat ze snel de lucht weer in kan, kan zomaar een nachtstop worden...
ik help wel he, op deze manier...
ondertussen is het al 21.37 geworden zie ik nuquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
schiphol verwacht dat ze er rond 20.45 zijn. ze is alleen wel heel erg geschrokken want ja ze heeft ut zien gebeuren.
Reken maar niet op vanavond..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ondertussen is het al 21.37 geworden zie ik nu
hoe dan...hij ging een paar km buiten het vliegveld achter een heuvel naar beneden, of heeft ze de brandende vleugel gezien??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
schiphol verwacht dat ze er rond 20.45 zijn. ze is alleen wel heel erg geschrokken want ja ze heeft ut zien gebeuren.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:46 schreef B_BOY het volgende:
Anders is je vriendin even op een of ander gek vliegveld in spanje terwijl. daar een ramp gebeurt.
nu is ze pas veel later thuis, en dan kan ik haar pas veel later zien misbruiken:(
samenvatting: Zin in sex hebben en moeten wachten
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Laat die verlepte hoer van je dan eens een ooggetuigenverslag schrijven, er is namelijk nogsteeds niet veel duidelijk over het ongeluk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |