abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60990088
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:54 schreef Jerruh het volgende:
Bowachter, dat jij mod bent geworden is deels te danken aan het feit dat heel veel mensen, indien je toch niet van het forum gesodemieterd kan worden, dan blij waren dat je in KLB zou blijven kloten. Nu kom jij in een forum waar ik ook graag lurk, je neemt je vriendjes mee en het enige wat je doet is weer dingen tot het uiterste vergen... misschien nog zelfs in de hoop dat je je straks wederom aanmeldt om de "puinhoop" op te ruimen. kap daar gewoon eens mee... want dit topic, en vooral de posts van jou en je vriendjes slaan als een tang op een varken en als een lul op een drumstel.
Dat betekent dus volgens jou dat ik niet buiten mijn eigen subforum mag komen ? Volgens mij loopt het nu best lekker in KLB dus daar kun je niks op aanmerken. BTW dat staat hier ook los van.

Net zoals meningen van KLB gangers die hier posten los staan van de mijne.

Ik wil een onderwerp aansnijden waar ik volledig achtersta. Maar mij wordt de discussie niet gegunt
U MAD?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:57:28 #102
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60990090
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef postmortum het volgende:

[..]

hey had jij nog minder stemmen dan ik bij de klb verkiezing , terwijl ik een maandban had
ik deed niet eens mee .
put
your
clothes
on!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:57:34 #103
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60990092
Ik vind het wel raar dat de TS zo afgebrand wordt op een veronderstelling.

Ok, dat plaatje had achterwege kunnen blijven. Maar die overdreven reacties slaan ook nergens op.

Doping maakt helaas deel uit van de sport. Het zal mij geen moer schelen wat ze gebruiken. Ik wil topsport zien. De dopingzondaars worden gestraft. Ik kan mij wel inkomen dat in zwemmen (pak verklaarbaar, maar het gat is wel heel erg groot), Baanwielrennen en Atletiek er sport wordt beoefend die qua tijd een heel hoog nivo hebben. Helemaal super, maar het zou erg naief zijn om te denken dat dit allemaal clean gebeurd. Bij OS zijn de tijden over de algemene linie een stuk trager. Hier gaat het niet om tijd, maar heb je meer te maken met spanning en een wedstrijdelement, plaat 1 is het belangrijkst. Bij WB/GP e.d. gaat het om de poen.

Er zijn er al een hoop gepakt zowel voor als tijdens de OS. Dit zullen niet de laatste zijn en daar zal heus een topper bij zitten. Dit was zo, Dit is zo en dat zal zo blijven. Ik heb genoten van Ricco, maar ook hij is gepakt.

Ik ben trouwens wel benieuwd of zij op 3e generatie EPO controleren zoals bij de Tour.

Ach we merken het vanzelf wel
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60990108
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat is die negerfixatie van jou toch? Vroeger eens te veel een grote piemel in je kontje gehad?
jij ben wel geobsedeerd door anale sex he , in ieder topic heb je het erover , nog steeds boos omdat je niet voor mocht komen werken ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60990110
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat is die negerfixatie van jou toch? Vroeger eens te veel een grote piemel in je kontje gehad?
Je moet ook niet op hem reageren.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:59:07 #106
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60990133
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat betekend dus volgens jou dat ik niet buiten mijn eigen subforum mag komen ? Volgens mij loopt het nu best lekker in KLB dus daar kun je niks op aanmerken. BTW dat staat hier ook los van.

Net zoals meningen van KLB gangers die hier posten los staan van de mijne.

Ik wil een onderwerp aansnijden waar ik volledig achtersta. Maar mij wordt de discussie niet gegund
als je discussieert, dan ga je in op andere argumenten en als die argumenten sterker zijn, dan neem je ze voor lief en stel je misschien je mening bij. en dat doe je niet, gezien het feit dat je niet bepaald op een aantal redelijke tot goede argumenten tegen jouw mening in gaat.
put
your
clothes
on!
pi_60990134
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je moet ook niet op hem reageren.
ssst dat weten ze hier nog niet
pi_60990137
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Denewar het volgende:

Ok, dat plaatje had achterwege kunnen blijven. Maar die overdreven reacties slaan ook nergens op.

Doping maakt helaas deel uit van de sport. Het zal mij geen moer schelen wat ze gebruiken. Ik wil topsport zien. De dopingzondaars worden gestraft. Ik kan mij wel inkomen dat in zwemmen (pak verklaarbaar, maar het gat is wel heel erg groot), Baanwielrennen en Atletiek er sport wordt beoefend die qua tijd een heel hoog nivo hebben. Helemaal super, maar het zou erg naief zijn om te denken dat dit allemaal clean gebeurd. Bij OS zijn de tijden over de algemene linie een stuk trager. Hier gaat het niet om tijd, maar heb je meer te maken met spanning en een wedstrijdelement, plaat 1 is het belangrijkst. Bij WB/GP e.d. gaat het om de poen.

Er zijn er al een hoop gepakt zowel voor als tijdens de OS. Dit zullen niet de laatste zijn en daar zal heus een topper bij zitten. Dit was zo, Dit is zo en dat zal zo blijven. Ik heb genoten van Ricco, maar ook hij is gepakt.

Ik ben trouwens wel benieuwd of zij op 3e generatie EPO controleren zoals bij de Tour.

Ben ik toch niet de enige die er zo over denkt he

Sterkte jongen: Je zal ws. ook terug je hok in moeten en je bakkes houden. Er mag niks verkeerds gezegd/ veronderstelt worden over de OS want dan ben je een boeman.
U MAD?
pi_60990166
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben ik toch niet de enige die er zo over denkt he

Sterkte jongen: Je zal ws. ook terug je hok in moeten en je bakkes houden. Er mag niks verkeerds gezegd/ veronderstelt worden over de OS want dan ben je een boeman.
raar dat denewar niet wordt afgebrand en jij wel?
Zal het misschien toch aan je manier van discussieren liggen?
pi_60990173
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als je discussieert, dan ga je in op andere argumenten en als die argumenten sterker zijn, dan neem je ze voor lief en stel je misschien je mening bij. en dat doe je niet, gezien het feit dat je niet bepaald op een aantal redelijke tot goede argumenten tegen jouw mening in gaat.
Nee omdat de argumenten dat sporters beter presteren omdat ze in hogere sferen zijn door de OS er bij mij niet in gaan.

Tuurlijk leeft een sporter naar de OS toe en tuurlijk kunnen sporters pieken. Maar wel raar dat dit bijna altijd op de OS is !
U MAD?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:01:22 #111
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60990189
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Denewar het volgende:

Tuurlijk is doping - helaas - inherent aan sport en daar kan ook heus doodnormaal over gediscussieerd worden, zie de vele topics in SPT. Deze variant daarentegen slaat nergens op, voegt niets toe en wordt niet beargumenteerd of met positieve dopingtests ondersteund.
pi_60990196
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

raar dat denewar niet wordt afgebrand en jij wel?
Zal het misschien toch aan je manier van discussieren liggen?
Nee. Aan mijn status uit het verleden. Die speelt parten
Maar dat vind ik wel lollig. Ik hou wel van een beetje actie-reactie.
U MAD?
pi_60990199
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee omdat de argumenten dat sporters beter presteren omdat ze in hogere sferen zijn door de OS er bij mij niet in gaan.

Tuurlijk leeft een sporter naar de OS toe en tuurlijk kunnen sporters pieken. Maar wel raar dat dit bijna altijd op de OS is !
Omdat de OS voor bijna elke sporter het hoogst haalbare is.
pi_60990220
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee. Aan mijn status uit het verleden. Die speelt parten
Maar dat vind ik wel lollig. Ik hou wel van een beetje actie-reactie.
Wat heeft je status uit het verleden hier nu mee te maken?
pi_60990240
quote:

[..]

Nee dat is niet raar, want piekmomenten zijn te trainen namelijk. Ik wil ook liever presteren als er 2 miljard mensen naar me kijken ipv een handvol toeschouwers bij de FBK games.
Er is een evolutie in trainingsmethoden, materiaal en ja, ook doping. Maar tot nu toe is het laatste nog niet bewezen en tot die tijd kun je ze ook niet allemaal beschuldigen (of maar veronderstellen), wat je nu doet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:03:31 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60990251
quote:

[..]

Hoezo altijd? Heb jij mijn post met alles wereldrecords deze OS gelezen? Is het puur het record van Bolt dat je dit topic deed openen, of wellicht een verlate Pavlov op Phelps? Welke records vind je allemaal zo verdacht dan?
pi_60990253
ik heb trouwens wel respect voor isanbejava , die casht lekkere iedere x als ze een wr verbreekt
pi_60990274
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat heeft je status uit het verleden hier nu mee te maken?
Laat maar

Plaats maar een gastslotje ofzo collega. Ik ben namelijk naar de sportschool. Even mijn record bankdrukken verbeteren.

Groetjes !
U MAD?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:04:44 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:06:15 #120
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60990331
quote:

[..]

Ik denk dat veel sporters de OS zien als de ultieme droom om goud te behalen. Als je dan een doel hebt waarop je dat wilt, dan train je er naar toe. Dat gebeurt ook op andere wedstrijden, waarbij de sporters kijken naar hoe ver ze kunnen gaan. Na al die wedstrijden en trainingen etc. word gekeken naar waar de foutjes zitten, welke technieken voor betere tijden zorgen etc etc. Nog steeds met de OS als einddoel word gekeken naar wat er moet gebeuren om op de OS zo goed mogelijk te presteren. Met de bijgekomen spanning en enthousiasme kan dat zich inderdaad opbouwen tot een krachtsexplosie,waardoor net ff wat meer adrenaline zorgt voor een net wat betere prestatie.

Er kan zoveel zijn waardoor sporters beter kunnen presteren op een toernooi dan alleen drugs en doping. daarbij: voor velen is de druk misschien te hoog of de training niet genoeg geweest waardoor ze faalden. hoeveel atleten hebben deze OS wel niet beneden de verwachting gepresteerd? Als je dat tegen elkaar afweegt, zou ik niet zomaar zeggen dat al die toprecords komen door doping, wat jij in de OP zet. .
put
your
clothes
on!
pi_60990353
quote:

[..]

't Is ook dan niet zo dat ze daar vier jaar voor trainen of zo.
pi_60990465
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tuurlijk is doping - helaas - inherent aan sport en daar kan ook heus doodnormaal over gediscussieerd worden, zie de vele topics in SPT. Deze variant daarentegen slaat nergens op, voegt niets toe en wordt niet beargumenteerd of met positieve dopingtests ondersteund.
Dat zegt natuurlijk niet zoveel hé.

Alhoewel je het moeilijk anders kan bewijzen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:10:11 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60990480
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niet zoveel hé.

Alhoewel je het moeilijk anders kan bewijzen
Exact!
pi_60990513
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik denk dat veel sporters de OS zien als de ultieme droom om goud te behalen. Als je dan een doel hebt waarop je dat wilt, dan train je er naar toe. Dat gebeurt ook op andere wedstrijden, waarbij de sporters kijken naar hoe ver ze kunnen gaan. Na al die wedstrijden en trainingen etc. word gekeken naar waar de foutjes zitten, welke technieken voor betere tijden zorgen etc etc. Nog steeds met de OS als einddoel word gekeken naar wat er moet gebeuren om op de OS zo goed mogelijk te presteren. Met de bijgekomen spanning en enthousiasme kan dat zich inderdaad opbouwen tot een krachtsexplosie,waardoor net ff wat meer adrenaline zorgt voor een net wat betere prestatie.

Er kan zoveel zijn waardoor sporters beter kunnen presteren op een toernooi dan alleen drugs en doping. daarbij: voor velen is de druk misschien te hoog of de training niet genoeg geweest waardoor ze faalden. hoeveel atleten hebben deze OS wel niet beneden de verwachting gepresteerd? Als je dat tegen elkaar afweegt, zou ik niet zomaar zeggen dat al die toprecords komen door doping, wat jij in de OP zet. .
Tuurlijk geef ik je en anderen hierin gelijk, maar niet helemaal. Want de luchtcondities in Peking zijn bijvoorbeeld vele male slechter dan bijvoorbeeld tijdens een Golden League in Parijs. Dat is sowieso al een zwaar nadeel en optimaliseert nou niet echt je prestaties.
Je maakt me niet wijs dat net dat beetje adrenaline wat je meer hebt in Peking als in Parijs meer doet dan de abominabele kwaliteit van de lucht in Peking t.o.v. Parijs. (bij Atletiek).

En bij het zwemmen vind ik dat sowieso raar. Water is hetzelfde, Startsignaal ook, Startblokken ook, alleen het pak is aan verandering onderhevig. Maar dat dan net hier weer iedereen piekt. EN dan ook echt bijna iedereen....

Kan me daar gewoon niet helemaal 100% in inleven, maar goed.

Nu ben ik echt weg. Amuseer jullie jongens
U MAD?
pi_60990519
die vrouwen bij het schieten gewichtheffen hebben een snor , lijkt mij genoeg bewijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')