Dat betekent dus volgens jou dat ik niet buiten mijn eigen subforum mag komen ? Volgens mij loopt het nu best lekker in KLB dus daar kun je niks op aanmerken. BTW dat staat hier ook los van.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:54 schreef Jerruh het volgende:
Bowachter, dat jij mod bent geworden is deels te danken aan het feit dat heel veel mensen, indien je toch niet van het forum gesodemieterd kan worden, dan blij waren dat je in KLB zou blijven kloten. Nu kom jij in een forum waar ik ook graag lurk, je neemt je vriendjes mee en het enige wat je doet is weer dingen tot het uiterste vergen... misschien nog zelfs in de hoop dat je je straks wederom aanmeldt om de "puinhoop" op te ruimen. kap daar gewoon eens mee... want dit topic, en vooral de posts van jou en je vriendjes slaan als een tang op een varken en als een lul op een drumstel.
ik deed niet eens meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey had jij nog minder stemmen dan ik bij de klb verkiezing , terwijl ik een maandban had
jij ben wel geobsedeerd door anale sex he , in ieder topic heb je het erover , nog steeds boos omdat je niet voor mocht komen werken ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is die negerfixatie van jou toch? Vroeger eens te veel een grote piemel in je kontje gehad?
Je moet ook niet op hem reageren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is die negerfixatie van jou toch? Vroeger eens te veel een grote piemel in je kontje gehad?
als je discussieert, dan ga je in op andere argumenten en als die argumenten sterker zijn, dan neem je ze voor lief en stel je misschien je mening bij. en dat doe je niet, gezien het feit dat je niet bepaald op een aantal redelijke tot goede argumenten tegen jouw mening in gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat betekend dus volgens jou dat ik niet buiten mijn eigen subforum mag komen ? Volgens mij loopt het nu best lekker in KLB dus daar kun je niks op aanmerken. BTW dat staat hier ook los van.
Net zoals meningen van KLB gangers die hier posten los staan van de mijne.
Ik wil een onderwerp aansnijden waar ik volledig achtersta. Maar mij wordt de discussie niet gegund![]()
ssst dat weten ze hier nog nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet ook niet op hem reageren.
Ben ik toch niet de enige die er zo over denkt hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Denewar het volgende:
Ik vind het wel raar dat de TS zo afgebrand wordt op een veronderstelling.
Ok, dat plaatje had achterwege kunnen blijven. Maar die overdreven reacties slaan ook nergens op.
Doping maakt helaas deel uit van de sport. Het zal mij geen moer schelen wat ze gebruiken. Ik wil topsport zien. De dopingzondaars worden gestraft. Ik kan mij wel inkomen dat in zwemmen (pak verklaarbaar, maar het gat is wel heel erg groot), Baanwielrennen en Atletiek er sport wordt beoefend die qua tijd een heel hoog nivo hebben. Helemaal super, maar het zou erg naief zijn om te denken dat dit allemaal clean gebeurd. Bij OS zijn de tijden over de algemene linie een stuk trager. Hier gaat het niet om tijd, maar heb je meer te maken met spanning en een wedstrijdelement, plaat 1 is het belangrijkst. Bij WB/GP e.d. gaat het om de poen.
Er zijn er al een hoop gepakt zowel voor als tijdens de OS. Dit zullen niet de laatste zijn en daar zal heus een topper bij zitten. Dit was zo, Dit is zo en dat zal zo blijven. Ik heb genoten van Ricco, maar ook hij is gepakt.
Ik ben trouwens wel benieuwd of zij op 3e generatie EPO controleren zoals bij de Tour.
Ach we merken het vanzelf wel
raar dat denewar niet wordt afgebrand en jij wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de enige die er zo over denkt he![]()
Sterkte jongen: Je zal ws. ook terug je hok in moeten en je bakkes houden. Er mag niks verkeerds gezegd/ veronderstelt worden over de OS want dan ben je een boeman.
Nee omdat de argumenten dat sporters beter presteren omdat ze in hogere sferen zijn door de OS er bij mij niet in gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je discussieert, dan ga je in op andere argumenten en als die argumenten sterker zijn, dan neem je ze voor lief en stel je misschien je mening bij. en dat doe je niet, gezien het feit dat je niet bepaald op een aantal redelijke tot goede argumenten tegen jouw mening in gaat.
Tuurlijk is doping - helaas - inherent aan sport en daar kan ook heus doodnormaal over gediscussieerd worden, zie de vele topics in SPT. Deze variant daarentegen slaat nergens op, voegt niets toe en wordt niet beargumenteerd of met positieve dopingtests ondersteund.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Denewar het volgende:
Ik vind het wel raar dat de TS zo afgebrand wordt op een veronderstelling.
Ok, dat plaatje had achterwege kunnen blijven. Maar die overdreven reacties slaan ook nergens op.
Doping maakt helaas deel uit van de sport. Het zal mij geen moer schelen wat ze gebruiken. Ik wil topsport zien. De dopingzondaars worden gestraft. Ik kan mij wel inkomen dat in zwemmen (pak verklaarbaar, maar het gat is wel heel erg groot), Baanwielrennen en Atletiek er sport wordt beoefend die qua tijd een heel hoog nivo hebben. Helemaal super, maar het zou erg naief zijn om te denken dat dit allemaal clean gebeurd. Bij OS zijn de tijden over de algemene linie een stuk trager. Hier gaat het niet om tijd, maar heb je meer te maken met spanning en een wedstrijdelement, plaat 1 is het belangrijkst. Bij WB/GP e.d. gaat het om de poen.
Er zijn er al een hoop gepakt zowel voor als tijdens de OS. Dit zullen niet de laatste zijn en daar zal heus een topper bij zitten. Dit was zo, Dit is zo en dat zal zo blijven. Ik heb genoten van Ricco, maar ook hij is gepakt.
Ik ben trouwens wel benieuwd of zij op 3e generatie EPO controleren zoals bij de Tour.
Ach we merken het vanzelf wel
Nee. Aan mijn status uit het verleden. Die speelt partenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
raar dat denewar niet wordt afgebrand en jij wel?
Zal het misschien toch aan je manier van discussieren liggen?
Omdat de OS voor bijna elke sporter het hoogst haalbare is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee omdat de argumenten dat sporters beter presteren omdat ze in hogere sferen zijn door de OS er bij mij niet in gaan.
Tuurlijk leeft een sporter naar de OS toe en tuurlijk kunnen sporters pieken. Maar wel raar dat dit bijna altijd op de OS is !
Wat heeft je status uit het verleden hier nu mee te maken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Aan mijn status uit het verleden. Die speelt parten![]()
Maar dat vind ik wel lollig. Ik hou wel van een beetje actie-reactie.
Nee dat is niet raar, want piekmomenten zijn te trainen namelijk. Ik wil ook liever presteren als er 2 miljard mensen naar me kijken ipv een handvol toeschouwers bij de FBK games.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee omdat de argumenten dat sporters beter presteren omdat ze in hogere sferen zijn door de OS er bij mij niet in gaan.
Tuurlijk leeft een sporter naar de OS toe en tuurlijk kunnen sporters pieken. Maar wel raar dat dit bijna altijd op de OS is !
Hoezo altijd? Heb jij mijn post met alles wereldrecords deze OS gelezen? Is het puur het record van Bolt dat je dit topic deed openen, of wellicht een verlate Pavlov op Phelps? Welke records vind je allemaal zo verdacht dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft je status uit het verleden hier nu mee te maken?
Ik denk dat veel sporters de OS zien als de ultieme droom om goud te behalen. Als je dan een doel hebt waarop je dat wilt, dan train je er naar toe. Dat gebeurt ook op andere wedstrijden, waarbij de sporters kijken naar hoe ver ze kunnen gaan. Na al die wedstrijden en trainingen etc. word gekeken naar waar de foutjes zitten, welke technieken voor betere tijden zorgen etc etc. Nog steeds met de OS als einddoel word gekeken naar wat er moet gebeuren om op de OS zo goed mogelijk te presteren. Met de bijgekomen spanning en enthousiasme kan dat zich inderdaad opbouwen tot een krachtsexplosie,waardoor net ff wat meer adrenaline zorgt voor een net wat betere prestatie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
't Is ook dan niet zo dat ze daar vier jaar voor trainen of zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet zoveel hé.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk is doping - helaas - inherent aan sport en daar kan ook heus doodnormaal over gediscussieerd worden, zie de vele topics in SPT. Deze variant daarentegen slaat nergens op, voegt niets toe en wordt niet beargumenteerd of met positieve dopingtests ondersteund.
Exact!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet zoveel hé.
Alhoewel je het moeilijk anders kan bewijzen
Tuurlijk geef ik je en anderen hierin gelijk, maar niet helemaal. Want de luchtcondities in Peking zijn bijvoorbeeld vele male slechter dan bijvoorbeeld tijdens een Golden League in Parijs. Dat is sowieso al een zwaar nadeel en optimaliseert nou niet echt je prestaties.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik denk dat veel sporters de OS zien als de ultieme droom om goud te behalen. Als je dan een doel hebt waarop je dat wilt, dan train je er naar toe. Dat gebeurt ook op andere wedstrijden, waarbij de sporters kijken naar hoe ver ze kunnen gaan. Na al die wedstrijden en trainingen etc. word gekeken naar waar de foutjes zitten, welke technieken voor betere tijden zorgen etc etc. Nog steeds met de OS als einddoel word gekeken naar wat er moet gebeuren om op de OS zo goed mogelijk te presteren. Met de bijgekomen spanning en enthousiasme kan dat zich inderdaad opbouwen tot een krachtsexplosie,waardoor net ff wat meer adrenaline zorgt voor een net wat betere prestatie.
Er kan zoveel zijn waardoor sporters beter kunnen presteren op een toernooi dan alleen drugs en doping. daarbij: voor velen is de druk misschien te hoog of de training niet genoeg geweest waardoor ze faalden. hoeveel atleten hebben deze OS wel niet beneden de verwachting gepresteerd? Als je dat tegen elkaar afweegt, zou ik niet zomaar zeggen dat al die toprecords komen door doping, wat jij in de OP zet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |