Lol. Denk dat je je nog wel eens zou kunnen verbazen over mij:) Pfaf zal ook veel van sport af weten. Maar onderschat me nou maar nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik schat pfaf een stuk hoger in met sportkennis dan jou.
En let op: Na de OS ineens geen WR's meer. Erg vreemd !!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???????????????????????![]()
\Voor de OS zijn er meer dan 10 WR's gezwommen!
Dan is de doping op!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En let op: Na de OS ineens geen WR's meer. Erg vreemd !!
Wat snap je nou niet aan het woord vormpiek waar je naartoe traint?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En let op: Na de OS ineens geen WR's meer. Erg vreemd !!
Jawel, dat moet wel. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens 1,2,3 doping gebruiken, dat werkt niet uiteraard.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:35 schreef thettes het volgende:
Als de prestaties van nu door doping komen, impliceer je dat sporters daarvoor geen doping gebruiken? In bijvoorbeeld een Golden League dus? Waar Powell overigens vorig jaar 100 meter records liep en Isinbayeva ook records sprong?
Gooi maar dicht dan he, als je toch niks van anderen aan wilt nemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, dat moet wel. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens 1,2,3 doping gebruiken, dat werkt niet uiteraard.
En toch is er een nieuwe generatie dope die sporters naar hogere sferen tilt en ze beter doet presteren. Ik weet het zeker. Dit valt gewoon op. Klaar.
Onderbouw het eens met feiten?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, dat moet wel. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens 1,2,3 doping gebruiken, dat werkt niet uiteraard.
En toch is er een nieuwe generatie dope die sporters naar hogere sferen tilt en ze beter doet presteren. Ik weet het zeker. Dit valt gewoon op. Klaar.
Ok. Klaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies !quote:
Je topic wordt er niet beter op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies !
Dan kunnen de professoren weer nieuwe dope ontwikkelen voor 2012 Londen. En let op: Dan gaan ineens de "Europese"sporters het goed doen. Want met de tunnel van Frankrijk - Londen is het zo makkelijke dope vervoeren he.
Denk dat het toch wel uitmaakt of er 10 man in het stadion zitten en er één TV-camera aanwezig is of dat het stadion afgeladen is en de halve wereld meekijkt. En je elke dag van te voren in de kranten kunt lezen dat er een medaille van je verwacht wordt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ik doe aan wedstrijdsport ja. Dat vind ik een logische verklaring die je daar geeft, maar toch vind ik het vreemd. Want tijdens een wereldbeker of whatever moet men dezelfde druk voelen.
Ik denk dat mijn aanname wel eens een interessant vraagstuk kan zijn voor iemand die zijn universiteit wil afronden.
Pff je gaat er gewoon van uit dat jouw stelling de juiste is !quote:
Jij komt met een beschuldiging die je niet kan onderbouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pff je gaat er gewoon van uit dat jouw stelling de juiste is !
Ik ben van mening dat er meer speelt dan alleen toeleven naar de OS. Geloof niet zo in toeval.
En bovendien kijk je met een roze bril heb ik het idee. Want ach, de OS = Hosanna !
Beschuldiging is wat anders dan een veronderstelling hoor....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij komt met een beschuldiging die je niet kan onderbouwen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
valt wel op dat het allemaal negers zijn die records verbreken , stelen ze onze records ook nog eens
Met een plaatje van EPO impliceer je toch iets anders.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beschuldiging is wat anders dan een veronderstelling hoor....
Jij impliceert dat dat plaatje een beschuldiging is. ipv een veronderstelling.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met een plaatje van EPO impliceer je toch iets anders.
Wat een dramatisch topic zeg. Alles gebaseerd op niet bewezen aannames. Er komt geen enkel argument aan te pas. En dat alleen maar omdat er iets bij jou niet ingaat. Goed, moet je zelf weten, maar doe dan niet zo kansloos als andere mensen wel met tegenargumenten komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies !
Dan kunnen de professoren weer nieuwe dope ontwikkelen voor 2012 Londen. En let op: Dan gaan ineens de "Europese"sporters het goed doen. Want met de tunnel van Frankrijk - Londen is het zo makkelijke dope vervoeren he.
Het gezwel uit KLB is er ook hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
valt wel op dat het allemaal negers zijn die records verbreken , stelen ze onze records ook nog eens
Bolt is veel? Al die zwemmers, gewichtheffers en Isinbajeva waren blank, voor zover ik me de records kan herinneren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
wat is de toegevoegde waarde van het plaatje dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij impliceert dat dat plaatje een beschuldiging is. ipv een veronderstelling.
de waarheid , alleen wordt die door sportliefhebbers selectief ontkent. Denk je echt dat het gezond is om in de tour 3500 km te fietsen zonder dat er additieven in je lichaam komenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
wat is de toegevoegde waarde van het plaatje dan?
Wat heeft de Tour met de OS te maken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
de waarheid , alleen wordt die door sportliefhebbers selectief ontkent. Denk je echt dat het gezond is om in de tour 3500 km te fietsen zonder dat er additieven in je lichaam komen
Is dit een beschuldiging of een veronderstelling ? Wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:47 schreef sjimz het volgende:
En ineens komen ook alle KLB vriendjes van de boswachter in OS.
Nogmaals, open er een KLB topic over!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
De OS zijn voor de meesten gewoon heilig. Leuk voor jullie, maar ik heb de roze bril niet opgezet.
Net als dat ik het belachelijk vind dat er vetkezen van 160 kg. mee mogen doen aan een OS met gewichtheffen. Zo van: Ik vreet me vol met hamlappen en biefstukken, ik fitness 2x per week en ik heb zoveel vetmassa gekweekt dat het makkelijk is om 190 kg te liften![]()
Bahbah. Maar dat is offtopic.
Jammer dat de meesten zo kort door de bocht zijn... Echt jammer.
een constatering!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit een beschuldiging of een veronderstelling ? Wat wil je daarmee zeggen ?
Oh bepaal jij dat tegenwoordig collega ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nogmaals, open er een KLB topic over!
Wat doe je dan hier in het OS-subforum. Had dan gewoon dit topic in KLB geopend, dan had je daar leuk gezamelijk kunnen klagen over de OS.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
De OS zijn voor de meesten gewoon heilig. Leuk voor jullie, maar ik heb de roze bril niet opgezet.
Net als dat ik het belachelijk vind dat er vetkezen van 160 kg. mee mogen doen aan een OS met gewichtheffen. Zo van: Ik vreet me vol met hamlappen en biefstukken, ik fitness 2x per week en ik heb zoveel vetmassa gekweekt dat het makkelijk is om 190 kg te liften![]()
Bahbah. Maar dat is offtopic.
ik heb ook wielrennen gezien op de osquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft de Tour met de OS te maken?
Ja maar dat was ook echt te vergelijken met een Tourquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb ook wielrennen gezien op de os![]()
Je leert het al.quote:En van sporten kun je goed ziek worden hoor. Maarja jij weet het natuurlijk allemaal , terwijl ik ook in real life regelmatige ex-sporters spreek over dit onderwerp
Marion Jones, Maurice Green en Barry Bonds konden dat ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:52 schreef Yildiz het volgende:
Vroeger, net zoals nu in Nederland eigenlijk, moesten sporters rondkomen van een bijbaan.
Nu zijn er ontwikkelde landen waar men zich als sporter jaren kan richten op de sport zelf. Vandaar.
Nee ik wou hier discussieren.Maar mensen zoals jij begonnen meteen over dat het niet klopte wat ik zei etc. etc. En dat ik maar snel terug moest naar KLB etc. M.a.w. een normale discussie heeft het nooit kunnen worden he.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier in het OS-subforum. Had dan gewoon dit topic in KLB geopend, dan had je daar leuk gezamelijk kunnen klagen over de OS.
Nee, zodra er een andere mening (die ook nog eens onderbouwd is) wordt gegeven, doe jij die af als niet waar en kom je met veronderstellingen dat jij niet door je roze brilletje heen kijkt. Dat maakt indruk hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
hey had jij nog minder stemmen dan ik bij de klb verkiezing , terwijl ik een maandban hadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:54 schreef Jerruh het volgende:
Bowachter, dat jij mod bent geworden is deels te danken aan het feit dat heel veel mensen, indien je toch niet van het forum gesodemieterd kan worden, dan blij waren dat je in KLB zou blijven kloten. Nu kom jij in een forum waar ik ook graag lurk, je neemt je vriendjes mee en het enige wat je doet is weer dingen tot het uiterste vergen... misschien nog zelfs in de hoop dat je je straks wederom aanmeldt om de "puinhoop" op te ruimen. kap daar gewoon eens mee... want dit topic, en vooral de posts van jou en je vriendjes slaan als een tang op een varken en als een lul op een drumstel.
Wat is die negerfixatie van jou toch? Vroeger eens te veel een grote piemel in je kontje gehad?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:55 schreef postmortum het volgende:
ik vind marion jones nog steeds lief hoor![]()
Die is gewoon onschuldig , want het is een halve negerZe is gepisht door die andere negers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |