abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60989362
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik schat pfaf een stuk hoger in met sportkennis dan jou.
Lol. Denk dat je je nog wel eens zou kunnen verbazen over mij:) Pfaf zal ook veel van sport af weten. Maar onderschat me nou maar niet
U MAD?
pi_60989400
Als de prestaties van nu door doping komen, impliceer je dat sporters daarvoor geen doping gebruiken? In bijvoorbeeld een Golden League dus? Waar Powell overigens vorig jaar 100 meter records liep en Isinbayeva ook records sprong?
pi_60989413
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???????????????????????

\Voor de OS zijn er meer dan 10 WR's gezwommen!
En let op: Na de OS ineens geen WR's meer. Erg vreemd !!
U MAD?
pi_60989428
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan is de doping op!!!
pi_60989435
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat snap je nou niet aan het woord vormpiek waar je naartoe traint?
pi_60989445
Nee is het is omdat het bij de OS gaat om het meedoen en niet om het winnen dat is alles suc6 verder bosw888 grtz veldmuis
pi_60989453
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:35 schreef thettes het volgende:
Als de prestaties van nu door doping komen, impliceer je dat sporters daarvoor geen doping gebruiken? In bijvoorbeeld een Golden League dus? Waar Powell overigens vorig jaar 100 meter records liep en Isinbayeva ook records sprong?
Jawel, dat moet wel. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens 1,2,3 doping gebruiken, dat werkt niet uiteraard.
En toch is er een nieuwe generatie dope die sporters naar hogere sferen tilt en ze beter doet presteren. Ik weet het zeker. Dit valt gewoon op. Klaar.
U MAD?
pi_60989480
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jawel, dat moet wel. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens 1,2,3 doping gebruiken, dat werkt niet uiteraard.
En toch is er een nieuwe generatie dope die sporters naar hogere sferen tilt en ze beter doet presteren. Ik weet het zeker. Dit valt gewoon op. Klaar.
Gooi maar dicht dan he, als je toch niks van anderen aan wilt nemen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60989485
quote:

[..]

Onderbouw het eens met feiten?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:38:23 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60989487
quote:

[..]

Ok. Klaar.

Slotje?
pi_60989495
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan is de doping op!!!
Precies !

Dan kunnen de professoren weer nieuwe dope ontwikkelen voor 2012 Londen. En let op: Dan gaan ineens de "Europese"sporters het goed doen. Want met de tunnel van Frankrijk - Londen is het zo makkelijke dope vervoeren he.
U MAD?
pi_60989510
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Precies !

Dan kunnen de professoren weer nieuwe dope ontwikkelen voor 2012 Londen. En let op: Dan gaan ineens de "Europese"sporters het goed doen. Want met de tunnel van Frankrijk - Londen is het zo makkelijke dope vervoeren he.
Je topic wordt er niet beter op.
pi_60989586
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja ik doe aan wedstrijdsport ja. Dat vind ik een logische verklaring die je daar geeft, maar toch vind ik het vreemd. Want tijdens een wereldbeker of whatever moet men dezelfde druk voelen.

Ik denk dat mijn aanname wel eens een interessant vraagstuk kan zijn voor iemand die zijn universiteit wil afronden.
Denk dat het toch wel uitmaakt of er 10 man in het stadion zitten en er één TV-camera aanwezig is of dat het stadion afgeladen is en de halve wereld meekijkt. En je elke dag van te voren in de kranten kunt lezen dat er een medaille van je verwacht wordt.
pi_60989591
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je topic wordt er niet beter op.
Pff je gaat er gewoon van uit dat jouw stelling de juiste is !

Ik ben van mening dat er meer speelt dan alleen toeleven naar de OS. Geloof niet zo in toeval.

En bovendien kijk je met een roze bril heb ik het idee. Want ach, de OS = Hosanna !
U MAD?
pi_60989604
In Amerika doen ze wel veel aan georganiseerde doping.
pi_60989607
valt wel op dat het allemaal negers zijn die records verbreken , stelen ze onze records ook nog eens
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60989639
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Pff je gaat er gewoon van uit dat jouw stelling de juiste is !

Ik ben van mening dat er meer speelt dan alleen toeleven naar de OS. Geloof niet zo in toeval.

En bovendien kijk je met een roze bril heb ik het idee. Want ach, de OS = Hosanna !
Jij komt met een beschuldiging die je niet kan onderbouwen.
pi_60989659
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij komt met een beschuldiging die je niet kan onderbouwen.
Beschuldiging is wat anders dan een veronderstelling hoor....
U MAD?
pi_60989675
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
valt wel op dat het allemaal negers zijn die records verbreken , stelen ze onze records ook nog eens
U MAD?
pi_60989706
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Beschuldiging is wat anders dan een veronderstelling hoor....
Met een plaatje van EPO impliceer je toch iets anders.
pi_60989710
trouwens het is geen beschuldiging maar een hypothese
pi_60989723
KLB/slotje/mod-impeachment
pi_60989726
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met een plaatje van EPO impliceer je toch iets anders.
Jij impliceert dat dat plaatje een beschuldiging is. ipv een veronderstelling.
U MAD?
pi_60989728
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Precies !

Wat een dramatisch topic zeg. Alles gebaseerd op niet bewezen aannames. Er komt geen enkel argument aan te pas. En dat alleen maar omdat er iets bij jou niet ingaat. Goed, moet je zelf weten, maar doe dan niet zo kansloos als andere mensen wel met tegenargumenten komen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:45:58 #75
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60989733
quote:
Het gezwel uit KLB is er ook hoor
Weisst
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:46:14 #76
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60989741
quote:
Bolt is veel? Al die zwemmers, gewichtheffers en Isinbajeva waren blank, voor zover ik me de records kan herinneren.
pi_60989759
zegt die marianne vos , heeft die wat gesnoept uit de pot van de ossi's , want ik vind haar op een kerel lijken
pi_60989762
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jij impliceert dat dat plaatje een beschuldiging is. ipv een veronderstelling.
wat is de toegevoegde waarde van het plaatje dan?
pi_60989776
En ineens komen ook alle KLB vriendjes van de boswachter in OS.
pi_60989799
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

wat is de toegevoegde waarde van het plaatje dan?
de waarheid , alleen wordt die door sportliefhebbers selectief ontkent. Denk je echt dat het gezond is om in de tour 3500 km te fietsen zonder dat er additieven in je lichaam komen
pi_60989820
Slotje
............................
pi_60989821
De OS zijn voor de meesten gewoon heilig. Leuk voor jullie, maar ik heb de roze bril niet opgezet.

Net als dat ik het belachelijk vind dat er vetkezen van 160 kg. mee mogen doen aan een OS met gewichtheffen. Zo van: Ik vreet me vol met hamlappen en biefstukken, ik fitness 2x per week en ik heb zoveel vetmassa gekweekt dat het makkelijk is om 190 kg te liften

Bahbah. Maar dat is offtopic.

Jammer dat de meesten zo kort door de bocht zijn... Echt jammer.
U MAD?
pi_60989842
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:

[..]

de waarheid , alleen wordt die door sportliefhebbers selectief ontkent. Denk je echt dat het gezond is om in de tour 3500 km te fietsen zonder dat er additieven in je lichaam komen
Wat heeft de Tour met de OS te maken?
pi_60989854
Maar veel sporters zullen vast wel aan de dope zitten deze Spelen, met de 4de generatie EPO ofzo.

Ook vertrouw ik de Amerikanen niet die al 19021182989x betrapt zijn in het verleden.
pi_60989856
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:47 schreef sjimz het volgende:
En ineens komen ook alle KLB vriendjes van de boswachter in OS.
Is dit een beschuldiging of een veronderstelling ? Wat wil je daarmee zeggen ?
U MAD?
pi_60989858
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
De OS zijn voor de meesten gewoon heilig. Leuk voor jullie, maar ik heb de roze bril niet opgezet.

Net als dat ik het belachelijk vind dat er vetkezen van 160 kg. mee mogen doen aan een OS met gewichtheffen. Zo van: Ik vreet me vol met hamlappen en biefstukken, ik fitness 2x per week en ik heb zoveel vetmassa gekweekt dat het makkelijk is om 190 kg te liften

Nogmaals, open er een KLB topic over!
pi_60989875
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is dit een beschuldiging of een veronderstelling ? Wat wil je daarmee zeggen ?
een constatering!
pi_60989896
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nogmaals, open er een KLB topic over!
Oh bepaal jij dat tegenwoordig collega ?

Dit is het OS subforum en ik mag hier best een OS gerelateerd onderwerp openen. Er staat nergens dat KLB mijn hol is en dat ik daar moet blijven.

Woef Woef,

de_boswachter
U MAD?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:51:24 #89
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60989905
quote:

Wat doe je dan hier in het OS-subforum. Had dan gewoon dit topic in KLB geopend, dan had je daar leuk gezamelijk kunnen klagen over de OS.
Weisst
pi_60989928
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat heeft de Tour met de OS te maken?
ik heb ook wielrennen gezien op de os

En van sporten kun je goed ziek worden hoor. Maarja jij weet het natuurlijk allemaal , terwijl ik ook in real life regelmatige ex-sporters spreek over dit onderwerp
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:52:29 #91
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60989940
Vroeger, net zoals nu in Nederland eigenlijk, moesten sporters rondkomen van een bijbaan.

Nu zijn er ontwikkelde landen waar men zich als sporter jaren kan richten op de sport zelf. Vandaar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60989962
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:52 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik heb ook wielrennen gezien op de os
Ja maar dat was ook echt te vergelijken met een Tour
quote:
En van sporten kun je goed ziek worden hoor. Maarja jij weet het natuurlijk allemaal , terwijl ik ook in real life regelmatige ex-sporters spreek over dit onderwerp
Je leert het al.
pi_60989976
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:52 schreef Yildiz het volgende:
Vroeger, net zoals nu in Nederland eigenlijk, moesten sporters rondkomen van een bijbaan.

Nu zijn er ontwikkelde landen waar men zich als sporter jaren kan richten op de sport zelf. Vandaar.
Marion Jones, Maurice Green en Barry Bonds konden dat ook.
pi_60989984
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef erkel het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier in het OS-subforum. Had dan gewoon dit topic in KLB geopend, dan had je daar leuk gezamelijk kunnen klagen over de OS.
Nee ik wou hier discussieren.Maar mensen zoals jij begonnen meteen over dat het niet klopte wat ik zei etc. etc. En dat ik maar snel terug moest naar KLB etc. M.a.w. een normale discussie heeft het nooit kunnen worden he.

Nee dus. Ik wil dit onderwerp aan de kaak stellen en dat is mijn goed recht.
U MAD?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:53:56 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60989988
Overigens valt het ook nog wel mee met al die records. Bolt's records zijn uiteraard opmerkelijk ( en jammerlijk ), maar hij geldt al even als uitzonderlijk talent. Er zijn vooral veel zwemrecords verbroken, maar daar wordt met een nieuw pak gezwommen. Het record van Isinbajeva is doodnormaal, dat doet ze al jaren ieder toernooi.

Naast deze records zijn er een handjevol andere: 3000 steeple, teamachtervolging op de baan en een boogschietrecord. Dat valt me eerlijk gezegd nog tegen...

Oh ja, en één of andere Wit-Rus en een Chinees hebben wat WR's met gewichtheffen verbroken...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:54:32 #96
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60990013
Bowachter, dat jij mod bent geworden is deels te danken aan het feit dat heel veel mensen, indien je toch niet van het forum gesodemieterd kan worden, dan blij waren dat je in KLB zou blijven kloten. Nu kom jij in een forum waar ik ook graag lurk, je neemt je vriendjes mee en het enige wat je doet is weer dingen tot het uiterste vergen... misschien nog zelfs in de hoop dat je je straks wederom aanmeldt om de "puinhoop" op te ruimen. kap daar gewoon eens mee... want dit topic, en vooral de posts van jou en je vriendjes slaan als een tang op een varken en als een lul op een drumstel.
put
your
clothes
on!
pi_60990020
quote:

Nee, zodra er een andere mening (die ook nog eens onderbouwd is) wordt gegeven, doe jij die af als niet waar en kom je met veronderstellingen dat jij niet door je roze brilletje heen kijkt. Dat maakt indruk hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60990046
ik vind marion jones nog steeds lief hoor

Die is gewoon onschuldig , want het is een halve neger Ze is gepisht door die andere negers
pi_60990067
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:54 schreef Jerruh het volgende:
Bowachter, dat jij mod bent geworden is deels te danken aan het feit dat heel veel mensen, indien je toch niet van het forum gesodemieterd kan worden, dan blij waren dat je in KLB zou blijven kloten. Nu kom jij in een forum waar ik ook graag lurk, je neemt je vriendjes mee en het enige wat je doet is weer dingen tot het uiterste vergen... misschien nog zelfs in de hoop dat je je straks wederom aanmeldt om de "puinhoop" op te ruimen. kap daar gewoon eens mee... want dit topic, en vooral de posts van jou en je vriendjes slaan als een tang op een varken en als een lul op een drumstel.
hey had jij nog minder stemmen dan ik bij de klb verkiezing , terwijl ik een maandban had
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:56:54 #100
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60990076
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:55 schreef postmortum het volgende:
ik vind marion jones nog steeds lief hoor

Die is gewoon onschuldig , want het is een halve neger Ze is gepisht door die andere negers
Wat is die negerfixatie van jou toch? Vroeger eens te veel een grote piemel in je kontje gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')