En uiteraard traint Bolt al jaaaaren om te pieken op de FBK games volgend jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef thedude0 het volgende:
Lijkt me inderdaad veel beter als al die records over 100 jaar nog staan ja
Die sporters werken toch al jaren naar dit moment toe? Is het dan vreemd dat ze dan op hun best zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef Mindstate het volgende:
Zit toch zeker een kern van waarheid in. Waarschijnlijk willen jullie het allemaal niet geloven zodat de OS nog leuk zijn. Maar het kan geen toeval zijn dat er zo'n groot aantal wereldrecords sneuvelen nu.
Omdat bij de GL wedstrijden maar een paar wedstrijden van belang zijn en de OS vele malen prestigieuzer zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan dat ik een andere mening heb hierover....
SAD![]()
Leg me dan maar eens uit waarom op tijdens Golden League wedstrijden minder vaak records worden gebroken als op de OS met atletiek.....
Noem je dit trollen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:14 schreef erkel het volgende:
Als modje gaan lopen trollen![]()
Triest gesteld vandaag de dag met de modjes.
Hoeveel records zijn er nu gesneuveld? Amper 3, waarvan twee door één en dezelfde man en de ander op een nummer die pas voor het eerst olympisch is. Je overdrijft gigantisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan dat ik een andere mening heb hierover....
SAD![]()
Leg me dan maar eens uit waarom tijdens Golden League wedstrijden minder vaak records worden gebroken als op de OS met atletiek.....
En gelijk het antwoord op de vraag van DJ Sandstorm.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die sporters werken toch al jaren naar dit moment toe? Is het dan vreemd dat ze dan op hun best zijn?
Komop zeg.
Dus een 100 meter tijdens een Golden League verschilt volgens jou van een 100 meter op een OS. Dan kan men ineens harder rennen omdat het een OS is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat bij de GL wedstrijden maar een paar wedstrijden van belang zijn en de OS vele malen prestigieuzer zijn?
Omdat in China het water meer gestroomlijnd is dan op de rest van de wereld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een 100 meter tijdens een Golden League verschilt volgens jou van een 100 meter op een OS. Dan kan men ineens harder rennen omdat het een OS is.
En met zwemmen dan ?
Baden zijn allemaal even lang en het water hetzelfde. Wereldrecords gaan er logischerwijs aan door verbetering van atributen zoals zwemkleding. Maar het kan er bij mij niet in dat er een stuk of 8 wereldrecords gebroken zijn omdat men ineens "topt"......
Onzin. Dat is wat mensen er dan maar van maken ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:21 schreef sjimz het volgende:
De OS zijn gewoon het hoogst haalbare en dan kan je boven je kunnen presteren.
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic bereiken als je toch niets van andere aanneemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Dat is wat mensen er dan maar van maken ja.
Dan ontkracht het volgende maar eens: Wetenschappers leven 4 jaar naar de OS toe om hun doping (wat nog onbekend is) bij sporters te injecteren. Dopingcontroles allemaal negatief.
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een 100 meter tijdens een Golden League verschilt volgens jou van een 100 meter op een OS. Dan kan men ineens harder rennen omdat het een OS is.
Idem. En voor elke sport - op voetbal wellicht na - gaat dit wel op.quote:En met zwemmen dan ?
Ten eerste, je veronderstelling dat elke baan, elk bad of elk veld hetzelfde is, is alweer een onjuiste.quote:Baden zijn allemaal even lang en het water hetzelfde. Wereldrecords gaan er logischerwijs aan door verbetering van atributen zoals zwemkleding. Maar het kan er bij mij niet in dat er een stuk of 8 wereldrecords gebroken zijn omdat men ineens "topt"......
Wat ik wil bereiken ? Ik wil mijn mening geven over de prestaties en wil eens kijken wat en hoe men erover denkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic bereiken als je toch niets van andere aanneemt.
Open in KLB een topic erover of zo.
Sporters zijn geen mensen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Dat is wat mensen er dan maar van maken ja.
Ben je nu werkelijk zo dom? Jij poneert een stelling zonder enkele argumentatie en wij moeten 'm ontkrachten? Wellicht toch de VMBO af moeten maken?quote:Dan ontkracht het volgende maar eens: Wetenschappers leven 4 jaar naar de OS toe om hun doping (wat nog onbekend is) bij sporters te injecteren. Dopingcontroles allemaal negatief. Vier jaar onderzoek geslaagd.
Dat bedoel ik dus ook. Maar ik ben MOD in KLB en ik trol. Zeg het ze maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef Denewar het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n gekke topic.
Bij het zwemmen meer dan 25 records, ok, het zal het pak zijn. Maar vaak zijn de OS langzamer. Daar heb je met andere spanning te maken.
Ach fantastische sport, en als als ze geopakt worden, liefst zo snel mogelijk!
Of jij bent gebrainwashed met het feit dat elke topsporter doping gebruikt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken ? Ik wil mijn mening geven over de prestaties en wil eens kijken wat en hoe men erover denkt.
Maar de conclusie was al van tevoren duidelijk: Allemaal (op een enkeling na) brainwashed door de Olympische gedachte.
Maar oh wee als er een wielrenner was geweest die een gemiddelde van 70 km/h had gehaald op de weg !
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef Denewar het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n gekke topic.
Bij het zwemmen meer dan 25 records, ok, het zal het pak zijn. Maar vaak zijn de OS langzamer. Daar heb je met andere spanning te maken.
Ach fantastische sport, en als als ze geopakt worden, liefst zo snel mogelijk!
Dude, heb je ooit eens aan wedstrijdsport gedaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En met zwemmen dan ?
Baden zijn allemaal even lang en het water hetzelfde. Wereldrecords gaan er logischerwijs aan door verbetering van atributen zoals zwemkleding. Maar het kan er bij mij niet in dat er een stuk of 8 wereldrecords gebroken zijn omdat men ineens "topt"......
Jij doet aannames dat de OS het goede in sporters naar boven halen, maar dat is ook op lucht gebaseerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef pfaf het volgende:
Ben je nu werkelijk zo dom? Jij poneert een stelling zonder enkele argumentatie en wij moeten 'm ontkrachten? Wellicht toch de VMBO af moeten maken?
Jep, dat gebeurt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:26 schreef icebliss het volgende:
Weet iemand of er op Cera (3de generatie EPO) wordt gecontroleerd?
Ik schat pfaf een stuk hoger in met sportkennis dan jou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij doet aannames dat de OS het goede in sporters naar boven halen, maar dat is ook op lucht gebaseerd.
Dus wat lul je nou over VMBO als je zelf hetzelfde doet![]()
Er zijn meer wereldrecords niet gebroken dan wel hoor. Sowieso is er altijd een evolutie in sport, methoden worden nog steeds beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken ? Ik wil mijn mening geven over de prestaties en wil eens kijken wat en hoe men erover denkt.
Maar de conclusie was al van tevoren duidelijk: Allemaal (op een enkeling na) brainwashed door de Olympische gedachte.
Maar oh wee als er een wielrenner was geweest die een gemiddelde van 70 km/h had gehaald op de weg !
Omdat men pas op de OS wil pieken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waarom zwemmen ze in datzelfde pak de maanden VOOR de OS geen tot weinig WR ?
Omdat daar niet hetzelfde op het spel staat. Sporters zijn dan nog niet in hun topvorm. Ze zijn nog in opbouw naar dat ene moment toe en dat ligt niet maanden voor de OS.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waarom zwemmen ze in datzelfde pak de maanden VOOR de OS geen tot weinig WR ?
Natuurlijk. De labs in China zijn het één van de geavenceerdste labs ter wereld en kunnen de nieuwste doping opsporen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:26 schreef icebliss het volgende:
Aanname? Iedere sporter zegt dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij doet aannames dat de OS het goede in sporters naar boven halen, maar dat is ook op lucht gebaseerd.
Ja ik doe aan wedstrijdsport ja. Dat vind ik een logische verklaring die je daar geeft, maar toch vind ik het vreemd. Want tijdens een wereldbeker of whatever moet men dezelfde druk voelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Dude, heb je ooit eens aan wedstrijdsport gedaan?Lichamelijke speelt natuurlijk de grootste rol, maar geestelijke speelt ook zeker een rol. Tijdens de OS is de druk op de sporters het hoogst. Sommigen falen daaronder (Bos) en sommigen presteren juist beter.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef pfaf het volgende:
Hup, terug naar je kinderspeelplaats genaamd KLB.
Hehe. Je kan niet met een tegenargument komen en gebruikt KLB maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aanname? Iedere sporter zegt dat.
Hup, terug naar je kinderspeelplaats genaamd KLB.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben van niet, men kan of wil het nog niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:26 schreef icebliss het volgende:
quote:
Dat is in ieder geval al een hele gerustellingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Natuurlijk. De labs in China zijn het één van de geavenceerdste labs ter wereld en kunnen de nieuwste doping opsporen.
Jij geeft een stelling zonder dat je daar feiten van hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe. Je kan niet met een tegenargument komen en gebruikt KLB maar
Gevalletje groenvoorziening![]()
Je leest de eerste regel niet. Iedere sporter geeft aan deze 2 weken te willen pieken, dat ís een tegenargument.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe. Je kan niet met een tegenargument komen en gebruikt KLB maar
Gevalletje groenvoorziening![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |