En uiteraard traint Bolt al jaaaaren om te pieken op de FBK games volgend jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef thedude0 het volgende:
Lijkt me inderdaad veel beter als al die records over 100 jaar nog staan ja
Die sporters werken toch al jaren naar dit moment toe? Is het dan vreemd dat ze dan op hun best zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef Mindstate het volgende:
Zit toch zeker een kern van waarheid in. Waarschijnlijk willen jullie het allemaal niet geloven zodat de OS nog leuk zijn. Maar het kan geen toeval zijn dat er zo'n groot aantal wereldrecords sneuvelen nu.
Omdat bij de GL wedstrijden maar een paar wedstrijden van belang zijn en de OS vele malen prestigieuzer zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan dat ik een andere mening heb hierover....
SAD![]()
Leg me dan maar eens uit waarom op tijdens Golden League wedstrijden minder vaak records worden gebroken als op de OS met atletiek.....
Noem je dit trollen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:14 schreef erkel het volgende:
Als modje gaan lopen trollen![]()
Triest gesteld vandaag de dag met de modjes.
Hoeveel records zijn er nu gesneuveld? Amper 3, waarvan twee door één en dezelfde man en de ander op een nummer die pas voor het eerst olympisch is. Je overdrijft gigantisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan dat ik een andere mening heb hierover....
SAD![]()
Leg me dan maar eens uit waarom tijdens Golden League wedstrijden minder vaak records worden gebroken als op de OS met atletiek.....
En gelijk het antwoord op de vraag van DJ Sandstorm.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die sporters werken toch al jaren naar dit moment toe? Is het dan vreemd dat ze dan op hun best zijn?
Komop zeg.
Dus een 100 meter tijdens een Golden League verschilt volgens jou van een 100 meter op een OS. Dan kan men ineens harder rennen omdat het een OS is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat bij de GL wedstrijden maar een paar wedstrijden van belang zijn en de OS vele malen prestigieuzer zijn?
Omdat in China het water meer gestroomlijnd is dan op de rest van de wereld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een 100 meter tijdens een Golden League verschilt volgens jou van een 100 meter op een OS. Dan kan men ineens harder rennen omdat het een OS is.
En met zwemmen dan ?
Baden zijn allemaal even lang en het water hetzelfde. Wereldrecords gaan er logischerwijs aan door verbetering van atributen zoals zwemkleding. Maar het kan er bij mij niet in dat er een stuk of 8 wereldrecords gebroken zijn omdat men ineens "topt"......
Onzin. Dat is wat mensen er dan maar van maken ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:21 schreef sjimz het volgende:
De OS zijn gewoon het hoogst haalbare en dan kan je boven je kunnen presteren.
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic bereiken als je toch niets van andere aanneemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Dat is wat mensen er dan maar van maken ja.
Dan ontkracht het volgende maar eens: Wetenschappers leven 4 jaar naar de OS toe om hun doping (wat nog onbekend is) bij sporters te injecteren. Dopingcontroles allemaal negatief.
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een 100 meter tijdens een Golden League verschilt volgens jou van een 100 meter op een OS. Dan kan men ineens harder rennen omdat het een OS is.
Idem. En voor elke sport - op voetbal wellicht na - gaat dit wel op.quote:En met zwemmen dan ?
Ten eerste, je veronderstelling dat elke baan, elk bad of elk veld hetzelfde is, is alweer een onjuiste.quote:Baden zijn allemaal even lang en het water hetzelfde. Wereldrecords gaan er logischerwijs aan door verbetering van atributen zoals zwemkleding. Maar het kan er bij mij niet in dat er een stuk of 8 wereldrecords gebroken zijn omdat men ineens "topt"......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |