Ja, als ik zou doodgaan binnen 24 uur, zou ik ook mijn 2 kleuters laten toekijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven. Qualitytime met de kids lijkt me op dit moment belangrijker, Jade kiest voor de pers.
'Toestand Jade Goody kritiek'
[..]
Bron.
http://www.dailymail.co.u(...)short-time-live.htmlquote:He said that in the last week or two he had begun saying to Jade: 'The minute you don't want them taking pictures, I'll ask them not to take pictures so do let me know.'
'I spoke to her yesterday and said: 'Look, when you're leaving the Chelsea and Westminster (hospital) there are photographers out there, do you want me to tell them not to take any photos?'
'And she said: "No Max, I'm happy to do a photo as long it's going to take a couple of seconds. I don't want to stop them".'
Ik dus wel, waarom niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als ik zou doodgaan binnen 24 uur, zou ik ook mijn 2 kleuters laten toekijken
Bijbehorende foto:quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef Cyan het volgende:
Alsof ze daar in haar sterfbed ligt omringd door paparazzi en interviewers.
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)short-time-live.html
Jij zou serieus 2 kleuters laten toekijken hoe hun moeder in een meestal zeer pijnlijke doodstrijd ofquote:
Ja? Zie jij een sterfbed?quote:
Ik zou mijn kinderen bij me laten ja, al zijn die iets ouder dan de kinderen van Jade, ook omdat ik weet dat ze dat zo zouden willen. Ik denk niet dat ze veel pijn heeft maar onder de morfine zit, en ik vermoed zo dat het voor kinderen makkelijker te bevatten is wanneer ze erbij zijn dan wanneer mama 'ineens dood is'. Met alle commotie die om haar is ontstaan is het voor hun toch al een onmogelijke zaak om haar 'op een beetje lieve, leuke en menselijke wijze' te herinneren. C'est la vie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij zou serieus 2 kleuters laten toekijken hoe hun moeder in een meestal zeer pijnlijke doodstrijd of
volledig ''waus'' van de morfine ligt te sterven?
Worden ze hard van ofzo?
Ik vind dat wel het meest egoïstische wat je ze aan kunt doen, neem dan 24 uur eerder afscheid zodat ze hun moeder nog op een beetje lieve, leuke en menselijke wijze kunnen herinneren.
Whehehe, zei ik iets dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja? Zie jij een sterfbed?
Ik zie namelijk een brancard waarop ze vervoerd word. Van het ene ziekenhuis naar het andere. En dan kan het zomaar zijn dat er buiten een groepje paparazzi staat die een foto van je nemen.
Nee maar die foto in combinatie met een quote, daar wil je toch iets mee suggereren?quote:
Ten eerste gaat het hier niet over jou en jouw kinderen maar over Jade die 2 kleuters heeft....quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen bij me laten ja, al zijn die iets ouder dan de kinderen van Jade, ook omdat ik weet dat ze dat zo zouden willen. Ik denk niet dat ze veel pijn heeft maar onder de morfine zit, en ik vermoed zo dat het voor kinderen makkelijker te bevatten is wanneer ze erbij zijn dan wanneer mama 'ineens dood is'. Met alle commotie die om haar is ontstaan is het voor hun toch al een onmogelijke zaak om haar 'op een beetje lieve, leuke en menselijke wijze' te herinneren. C'est la vie.
Ik spreek zelfs een beetje uit eigen ervaring
Nee. Ik klikte braaf op de link die je erbij had gezet en zag daar die foto en het leek me handig voor lezers na mij als ik die foto zou plaatsen, omdat misschien niet iedereen op die link klikt. En zo heb je toch een foto bij de tekst. Niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee maar die foto in combinatie met een quote, daar wil je toch iets mee suggereren?
Ik zeg toch ook niet dat ze niet bij haar kinderen wil zijn, of dat ze geen afscheid heeft genomen al? Ik zei alleen dat ik dat wel zo zou doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het hier niet over jou en jouw kinderen maar over Jade die 2 kleuters heeft....
En hoe kun jij nou weten hoe ze thuis afscheid van haar kleuters heeft genomen, misschien hebben
ze er wel iets heel moois van gemaakt dus dat is gewoon een aanname van jou.
en ja ik spreek zelfs ook beetje uit eigen ervaring
die smiley is trouwens geheel ongepast maar ik gebruik hem omdat jij hem gebruikt..........
en hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze niet bij haar kinderen wil zijn, of dat ze geen afscheid heeft genomen al? Ik zei alleen dat ik dat wel zo zou doen.
Jij begint met het op jezelf te betrekken. Als iemand daar dan beargumenteerd op doorgaat, kom je hier mee aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het hier niet over jou en jouw kinderen maar over Jade die 2 kleuters heeft....
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij begint met het op jezelf te betrekken. Als iemand daar dan beargumenteerd op doorgaat, kom je hier mee aan?
Ik vind dat miracle_drug met argumenten komt waarom het lang niet altijd "slecht" hoet te zijn om kinderen bij een sterven aanwezig te laten zijn, in tegenstelling tot wat jij op agressieve toon beweert.
Natuurlijk, als een moeder naar adem happend, rochelend en gillend van de pijn in bed ligt te kronkelen: beter van niet om dan kinderen te laten toekijken Dat ben ik met je eens.. Maar het einde hoeft niet altijd zo te gaan. En er zijn ook middelen om te zorgen dat de lijdendsweg op het laatst wat bekort wordt. Maar of dat in Engeland mag, weet ik eigenlijk niet.
Al is stoppen met voeding, en/of nog een riant scheutje morfine, ongetwijfeld een methode die ook daar toegepast wordt.
ik heb namelijk geen 2 kleuters, maar goed de meningen zijn verdeeld laten we het daar maar op houden dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als ik zou doodgaan binnen 24 uur, zou ik ook mijn 2 kleuters laten toekijken
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze niet bij haar kinderen wil zijn, of dat ze geen afscheid heeft genomen al? Ik zei alleen dat ik dat wel zo zou doen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij begint met het op jezelf te betrekken. Als iemand daar dan beargumenteerd op doorgaat, kom je hier mee aan?
Ik vind dat miracle_drug met argumenten komt waarom het lang niet altijd "slecht" hoet te zijn om kinderen bij een sterven aanwezig te laten zijn, in tegenstelling tot wat jij op agressieve toon beweert.
Je gebruikt die zinsconstructie ( "als ik zou doodgaan binnen 24 uur".. etc.) om je afkeer uit te spreken over het aanwezig laten zijn van kleuters bij het sterven van hun moeder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
waar lees jij dat ik het op mezelf betrek?
als je deze opmerking bedoeld, die was in het algemeen bedoeld.........
quote:
Dat deed ik inderdaad, en om antwoord te geven op je vraag; mijn kinderen waren 6 en 9 jaar toen mijn vriend overleed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
edit;Miracle_Drug betrok het op zichzelf trouwens.......
[..]
Ja dat jij denk dat ik hier zit te ''roepen'' achter mijn PC daar kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gebruikt die zinsconstructie ( als ik zou doodgaan binnen 24 uur.. etc.) om je afkeer uit te spreken over het aanwezig laten zijn van kleuters bij het sterven van hun moeder.
Miracle_drug gaat hier op door en noemt argumenten om aan te geven waarom dat volgens haar niet per se fout hoeft te zijn.
Da's alles. Om dan ineens "Het gaat hier niet over jouw kinderen" te roepen, vind ik een beetje raar. Ik ben het gewoon met M_D eens, maar haar mening lijkt je nogal op te winden. 't Is ook wat hè, dat FOK!
en nu lijkt het wel alsof je er anders over denkt......quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wélke quality-time, onder de morfine en shit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |