ik kreeg dus wel na mysteryland meteen vrienden aan de deur (die weten dat ik veel nummers heb/ken) dat ze deze track wilde hebben vanwege de goede herinnering aan mysteryland...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:14 schreef 16meter het volgende:
Waus op dinsdagnacht, waar gaat het heen met de wereld?![]()
Inderdaad, een kutplaat. Zulke bagger heeft hij niet nodig, jammer dat Dov zo nu en dan toch zo'n breezah plaatje moet uitbrengen.
heeft die ouwe Dov toch maar weer mooi voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Ben er zelf ook niet echt ondersteboven van, het beuk-stukje knalt wel degelijk maarja.. Als er nou videobeelden van eliZe bij zaten![]()
![]()
http://www.timmio.net/upl(...)ize4_06_TimmioNL.jpg
Ze vind One Night Stands een beetje vies. Daar gaat mijn hele manier van levenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
heeft die ouwe Dov toch maar weer mooi voor elkaar gekregen
zou ik ook wel de studio mee in willen duiken, en niet zo zeer om een track mee op te nemen
Meisjes die onenightstands vies vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik kreeg dus wel na mysteryland meteen vrienden aan de deur (die weten dat ik veel nummers heb/ken) dat ze deze track wilde hebben vanwege de goede herinnering aan mysteryland...
Dus t schijnt toch iets los te maken bij mensen
Ben er zelf ook niet echt ondersteboven van, het beuk-stukje knalt wel degelijk maarja.. Als er nou videobeelden van eliZe bij zaten![]()
![]()
http://www.timmio.net/upl(...)ize4_06_TimmioNL.jpg
Meestal luister ik naar de FearFM Harder stream. Maar ik heb de Hardstyle channel van DI wel in mijn FearFM toolbar staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef JortK het volgende:
Iemand hier die trouwens weleens naar de hardstyle stream van DI.FM luistert?
ik zou voor elize best wat moeite willen doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Meisjes die onenightstands vies vinden
Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik zou voor elize best wat moeite willen doen![]()
Tegen de tijd dat ie aan de beurt is, is haar gleuf groter dan de Grand Canyon.quote:
Wat een verassingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Naar 't schijnt komt het album van Zany op 1 november uit, @ Thrillogy
Ben bang dat het Scantraxx gaat wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan hier allemaal heen 4 Oktober?
Ik niet, 4 oktober = Q-Dance pres. Scantraxxquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan hier allemaal heen 4 Oktober?
[ afbeelding ]
Menthal Theo
Charly Lownoise
Bass-D & King Matthew
Deaz D
Dune
Isaac
Paul Elstak
The Viper
Live: The Party Animals
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kaartjes voor Scantraxx en Loudness zijn besteld en binnen.
Zit nog te denken om naar Euphoria te gaan om daar mijn verjaardag te gaan vieren. Wel een heer-lijke line up
Ben ik ook zeker bij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartjes voor Euphoria al binnen.
![]()
De line-up is echtquote:Ik zag dat Sethje 07-02-09 weer een nieuwe Twisted organiseert dus dan vier ik daar mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |