Misschien moet je een hint gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, weet je het nu nog steeds niet?
Wat doen ze daar toch op het VMBO.
Linkje?quote:
Ja hoorquote:
Ze accepteert toch iedereen, hoe meer vrienden hoe meer statusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat ik 16 was toen ik mijn interesse totaal verloor voor 1ste klassers.
Toen pas?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat ik 16 was toen ik mijn interesse totaal verloor voor 1ste klassers.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja wel regel van de verdedeging's sport.
Je moet duidelijk melden dat je 3 x waarschuwt als je die gene na 3 x waarschuwt op de grond gooit , dan kan je geen straf krijgen.
Want je hebt het duidelijk gemeldt
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Misschien moet je een hint geven
[Dit programma] is [erg interessant].quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef lullo_de_bullo het volgende:
En doe inderdaad is meer je best met Nederlands
Geloof me, hij weet de fout nu nog steeds niet te vinden hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:49 schreef Xith het volgende:
[..]
[..]
[Dit programma] is [erg interessant].
[Dit] is [dat].
[En doe inderdaad] is [meer je best met Nederlands].
Is of eens is een wezenlijk verschil. En bereid je maar alvast voor op een toekomst op het VMBO.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef lullo_de_bullo het volgende:
jeuzes, miereneukers !!
Oh, het is mierenneukers, het is geen TT of OP? Ik volgens trouwens de havo
Dat is niet te merken anders, of het niveau van de Havo is drastisch gezakt de laatste jarenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef lullo_de_bullo het volgende:
jeuzes, miereneukers !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Sorry hoor, maar als je commentaar hebt op iemands Nederlands en dan IS schrijft ipv EENS dan gaat dat toch wel verder dan mierenneukerij; het is deen spellingsfout, maar gewoon een totaal ander, fout, woord gebruikenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef lullo_de_bullo het volgende:
jeuzes, miereneukers !!
Nogal wiedes, het is een moederkoek.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar, maar ze is echt geen kloon.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nogal wiedes, het is een moederkoek.
Het kind hebben ze weggegooid bij de geboorte.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Inverted_World het volgende:
Haha wat een geniaal topic dit!! Is dit een grap of is het de bedoeling dat we hier serieus op reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |