Een stijfje en op de hoogtepunt schiet je wit poederquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Hoe oud je ook bent. Ik neem aan dat als ik 70 ben ik ook nog een stijfje krijg van 18 jarige hockeysters......
Maar idd TS, ik heb ook een hekel aan van die gasten die overal vooraan bij moeten staan en zich gedragen als een puber. En maar gillen en zingen.
Ik ben al gestopt met de Xbox en als ik als ouwe bok op hockeymeisjes geil, dan plaats ik tenminste daar geen foto's van op het internet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:47 schreef Devlinsect het volgende:
Wacht maar totdat jij 40 bent en nog speelt met je Xbox1080 en geilt op hockeymeisjes.
Volgens mij is dat een roeier, die zijn niet zo knap. Hockeymeisjes was maar een voorbeeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef Devlinsect het volgende:
Trouwens die hockeymeisjes.
Die linker kan zo door naar de Efteling als vriendin van Langnek en de rechter is geen 'meisje' meer te noemen.
Die Letsen hebben meer schoonheid.
Het zijn roeisters van de dames 8.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef Devlinsect het volgende:
Trouwens die hockeymeisjes.
Die linker kan zo door naar de Efteling als vriendin van Langnek en de rechter is geen 'meisje' meer te noemen.
Die Letsen hebben meer schoonheid.
OK daar ben ik wel jalours op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:55 schreef Triptamine het volgende:
Hij heeft wel een kek brulshirt men![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef r2dGeert het volgende:
Hee, je JPB foto doet het niet, hee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |