die hele smerige is er niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Oss en dan zo langsgaan bij dat restaurant van de Smaakpolitie
maar hoe gaan we dan terug vanuit de matrixxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
Gers we kunnen toch wel bij jou maffen!
Als ik mag bijven slapen regel ik er wel 2 of 3 meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:34 schreef gers het volgende:
en bij mij kunnen alleen minderjarige chicks slapen
of maisnon
''Tits from Tanja''quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:38 schreef gers het volgende:
weet iemand nog iets interessants bij de frs voor een tientje ?
ik woon in oss ja maar dat is niet echt op loopafstand van de matrixxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik mag bijven slapen regel ik er wel 2 of 3 mee![]()
Ehm hoe komen we terug? ik dacht dat je er op loopafstand vandaan woonde?
Wat krijg ik er voor?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Binnenkort Happy Hardcore meeting in Nijmegen e nwe blijven bij jou slapen dan
Ja, ik wil ook echt naar een haardkoorpaartiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We betalen je kaartje![]()
Tevens kan ik kroketten maken
En Joske regelt een chickie voor je
Nurt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef slindenau het volgende:
Oh, als er vrouwmensen naar de meet komen ga ik niet hoor, dat durf ik niet
Is er een meet dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef slindenau het volgende:
Oh, als er vrouwmensen naar de meet komen ga ik niet hoor, dat durf ik niet
Happy Hardcore, appiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook echt naar een haardkoorpaartie
Dat is ook kut. Vooral in dequote:
FOKMEET !!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die woensdag trouwens in Amsterdam naar een feest toe wil en mij wil zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |