maar hoe gaan we dan terug vanuit de matrixxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
Gers we kunnen toch wel bij jou maffen!
Als ik mag bijven slapen regel ik er wel 2 of 3 meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:34 schreef gers het volgende:
en bij mij kunnen alleen minderjarige chicks slapen
of maisnon
''Tits from Tanja''quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:38 schreef gers het volgende:
weet iemand nog iets interessants bij de frs voor een tientje ?
ik woon in oss ja maar dat is niet echt op loopafstand van de matrixxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik mag bijven slapen regel ik er wel 2 of 3 mee![]()
Ehm hoe komen we terug? ik dacht dat je er op loopafstand vandaan woonde?
Wat krijg ik er voor?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Binnenkort Happy Hardcore meeting in Nijmegen e nwe blijven bij jou slapen dan
Ja, ik wil ook echt naar een haardkoorpaartiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We betalen je kaartje![]()
Tevens kan ik kroketten maken
En Joske regelt een chickie voor je
Nurt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef slindenau het volgende:
Oh, als er vrouwmensen naar de meet komen ga ik niet hoor, dat durf ik niet
Is er een meet dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:55 schreef slindenau het volgende:
Oh, als er vrouwmensen naar de meet komen ga ik niet hoor, dat durf ik niet
Happy Hardcore, appiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook echt naar een haardkoorpaartie
Dat is ook kut. Vooral in dequote:
FOKMEET !!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die woensdag trouwens in Amsterdam naar een feest toe wil en mij wil zien?
wat voor een feest eigenlijk ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die woensdag trouwens in Amsterdam naar een feest toe wil en mij wil zien?
Gelden alle normale regels wel tijdens die feestenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Open feest van m'n studentenvereniging in deMeander
![]()
Wat voor regels?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gelden alle normale regels wel tijdens die feesten
tof?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Open feest van m'n studentenvereniging in deMeander
![]()
Studentes, dat zijn van zo'n vadsige puistwijven met brilquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Studentes, dat zijn van zo'n vadsige puistwijven met bril![]()
Lekkere wijven studeren niet, die halen hoogstens MBO
Nouja 't is een studentenvereniging dus zijn er een heleboel van die regels als niet met je rug naar de bar zitten enzoquote:
Dat is bij homoverenigingen, niet bij onsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja 't is een studentenvereniging dus zijn er een heleboel van die regels als niet met je rug naar de bar zitten enzoof niet?
Je bedoelt opgedirkte hoogblonde wijven met gouden oorbellen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
tofquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Van mij mag je
Ik moet de volgende dag wel werken
HOAXquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
het is maar wat je lekker noemtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:50 schreef gers het volgende:
[..]
HOAX
maisnon is lekker en zij studeert ook
Nou ik heb net mien ontslag ingediend bij mien werk dus ik heb wel weer wat tijd om wat meer te posten enzulks!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
Welkom terug RK, heb je je weer klaar gemaakt zodat je er weer vol tegen aan kan?
wat dan? Zal ik es kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zoek nog iemand die een kleine, simpele photoshop voor mij kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |