dan heb je pas echt ballen. hulde!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:38 schreef Basp1 het volgende:
Leuke verhalen.
Ik heb zelf nog niet echts vreemds uitgehaald bij mijn werkgevers.
Een excollega van mij wel. Die werd ontslagen omdat hij zogenaamd zijn verkooptargets niet haalde. Ok kan gebeuren, maar volgens hem had hij het wel gehaald.
Dus wat doet die beste man, die stapt in een volle gang op de directeur af, pakt hem recht op zijn bek, en zegt daarna waar genaaid wordt moet gekust worden.
maar het zijn wel vaak vermakelijke fantasienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:22 schreef freak1 het volgende:
tis vogeltjesdans, die heeft wat last van een levendige fantasie
Ja precies. Klinkt als zo'n rat die omhoog likt en naar beneden trapt. Als die baas zo'n eikel is dan moet je die pakken, niet iemand die er ook niets aan kan doen. Bah.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:16 schreef Roquefort het volgende:
Uit dit verhaal lijk je mij een heel naar mannetje. Wat kan die gast die jij hulpsherrif noemt er nou aan doen dat jij problemen met je baas had? Voelde je je stoer toen je hem naaide?
Mischien heb ik het niet goed uitgelegd, maar die hulpsherriff was wel de bedrijfslijmbal en (bijna letterlijk) de rechterhand van de baas. Soort van onderkruipsel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:16 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel verhalen in dit topic. En dit verhaal gaat meer over hoe jij een collega een vervelende streek leverde omdat jij een probleem met je baas had, dan dat het in dit toppic past over opstappen.
Uit dit verhaal lijk je mij een heel naar mannetje. Wat kan die gast die jij hulpsherrif noemt er nou aan doen dat jij problemen met je baas had? Voelde je je stoer toen je hem naaide?
Maar had deze bedrijfsslijmbal jou wat misdaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mischien heb ik het niet goed uitgelegd, maar die hulpsherriff was wel de bedrijfslijmbal en (bijna letterlijk) de rechterhand van de baas. Soort van onderkruipsel.
Ik denk meer het feit dat de bedrijfsslijmbal werd ingezet om vogeltjesdans weg te pesten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef servus_universitas het volgende:
Maar had deze bedrijfsslijmbal jou wat misdaan? Of was het feit dat hij bedrijfsslijmbal al voldoende?
In dat geval kan ik het mij voorstellen dat je de bedrijfsslijmbal een streek levert. Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik denk meer het feit dat de bedrijfsslijmbal werd ingezet om vogeltjesdans weg te pesten.
Als de inkoop van 400 snacks niet in verhouding staan tot 3 weken salaris, dan is het sowieso terecht dat je daar weg bent gegaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
Achteraf een kutstreek natuurlijk, want die 400 snacks stonden natuurlijk niet in verhouding tot mijn salaris
Daar kwam het wel op neer. Ware het niet dat ik vroeger inderdaad nog veel corrupter was dan nu en continu dacht in termen als "doe jij mij wat dan doe ik jou wat". Dat heeft me cynisch genoeg gemaakt, maar aan de andere kant leert het je ook hoe terug te slaan en daar een bepaalde voldoening uit te halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik denk meer het feit dat de bedrijfsslijmbal werd ingezet om vogeltjesdans weg te pesten.
Het was beter geweest dat je tegen je vader had gezegd dat die viespeuk je onheus bejegend had. Ik denk dat je pa dan geen nette brief had gestuurd...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Alleslijm het volgende:
Hij werd steeds vrijpostiger, begon met me te 'stoeien' om een emmer voer en maakte vage opmerkingen.
Op een dag, hij had weer eens een chagrijnige bui, beval hij me zijn kantoor schoon te maken. Inclusief de troep die onder zijn bureau lag. Terwijl ik, naïef meisje, op mijn knieën met stoffer en blik onder de tafel was gekropen, stond hij achter me en zei: 'Zo, zo, het is dat je zo jong bent, anders had ik het wel geweten.'
ik vond hem wel smeuiig..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:16 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel verhalen in dit topic. En dit verhaal gaat meer over hoe jij een collega een vervelende streek leverde omdat jij een probleem met je baas had, dan dat het in dit toppic past over opstappen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een andere keer heb ik eens het hattrick account van mijn toenmalige baas gehackt. Hij was maar de hele dag bezig over dat online spel met zijn vriendjes op kantoor en de rest kon werken (waaronder ik dus). Toen hij eens echt vervelend begon te doen heb ik zijn account gehackt. Ik wist dat hij erg chauvinistisch was over zijn woonplaats en dus probeerde ik het wachtwoord "maastricht" om in te loggen. En waarempel, het werkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |