abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:38:49 #76
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_60985176
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:42 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Nee, met mensen die denken dat mensendie een woord is, kan je lachen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:34:36 #77
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60987867
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een ei is TS
Waarom?
Horrible Cunt!
pi_60989112
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef tong_poh het volgende:

[..]

4 seconden is verdomd ruim. Of ben jij ook zo iemand die panisch in de auto zit.
4 seconden is niet ruim... Een kop kop botsing op een 80km weg is vrijwel altijd dodelijk. Als je inhaald met 100km/u en die andere rijd netjes 80 dan raak je elkaar frontaal met 180kmu! Wat maakt het uit om even 4 sec te wachten... Je zal niet de eerste zijn met een mooi gedenk steentje langs een 80km weg..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60989158
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef deepart het volgende:

[..]

4 seconden is niet ruim... Een kop kop botsing op een 80km weg is vrijwel altijd dodelijk. Als je inhaald met 100km/u en die andere rijd netjes 80 dan raak je elkaar frontaal met 180kmu! Wat maakt het uit om even 4 sec te wachten... Je zal niet de eerste zijn met een mooi gedenk steentje langs een 80km weg..
KUT! Ik ben het eens met Deepart! De apocalyps nadert! Hel en verdoemenis! Naar de schuilkelders!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_60989188
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef sinadO het volgende:

[..]

KUT! Ik ben het eens met Deepart! De apocalyps nadert! Hel en verdoemenis! Naar de schuilkelders!
Best eng hè, kvoelde precies om 19:27 een koude rilling door mijn lichaam
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60989228
Dat waren aardstralen. De hele lijn tussen Roermond en Den Bosch is nu besmet gebied.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_60989301
quote:

[..]

"inhaald" _________!
pi_60989347
ik ga altijd achtervolgen en dan 20 cm op hum bumper zitten En dan doe ik net of ik iets uit mijn handschoenenkastje pak , waterpistool jewaids
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_60989409
[quote]Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef veldmuis het volgende:

[..]

"inhaald" _________!
[/quote

Prima inhoudelijke kutreactie.
pi_60989461
[quote]Op woensdag 20 augustus 2008 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

"inhaald" _________!
[/quote

[/quote
tnx
pi_60989565
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef veldmuis het volgende:
[quote]Op woensdag 20 augustus 2008 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

"inhaald" _________!
[/quote

[/quote
tnx
WTF doe jij nou gast!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:27:16 #87
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60990962
quote:

[..]

Vertel mij niks over frontale ongelukken, daar weet ik alles vanaf. Nee, niet dankzij inhaalmanoeuvres van mijn kant.

Het gaat trouwens niet om 4 seconden wachten. het gaat erom, dat ik geen zin heb om 45km/h te rijden waar ik 70 mag. Ik denk dat er hier genoeg mensen hetzelfde zouden doen en waarschijnlijk een stuk minder ruim dan ik het heb gedaan.

Trouwens over die 4 seconden kun je alleen maar een welles nietes discussie voeren. Feit is wel, dat jij en anderen er niet bij waren en dus totaal niet kunnen oordelen over hoe ruim op tijd ik op mijn weghelft weer terug was. Maar ja, het is Fok! Hier pretendeert iedereen beter te weten dan een ander.

Ook wat ik eerder aangaf is, dat op het moment dat ik op mijn eigen helft terugkwam de tegenligger op 200 tot 300 meter afstand was. Aangezien ik toen al gas had afgenomen en rond de 80 reed duurde het ongeveer 5 tot 7 seconden voordat de tegenligger bij mij was. Pak eens een stopwatch en kijk eens voor de grap hoe lang dat is.

Ik verwacht natuurlijk niet, dat ik nu gelijk zal krijgen, want dit is nou eenmaal Fok! En daar durven de meeste mensen niks toe te geven
Horrible Cunt!
pi_60991115
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Vertel mij niks over frontale ongelukken, daar weet ik alles vanaf. Nee, niet dankzij inhaalmanoeuvres van mijn kant.

Het gaat trouwens niet om 4 seconden wachten. het gaat erom, dat ik geen zin heb om 45km/h te rijden waar ik 70 mag. Ik denk dat er hier genoeg mensen hetzelfde zouden doen en waarschijnlijk een stuk minder ruim dan ik het heb gedaan.

Trouwens over die 4 seconden kun je alleen maar een welles nietes discussie voeren. Feit is wel, dat jij en anderen er niet bij waren en dus totaal niet kunnen oordelen over hoe ruim op tijd ik op mijn weghelft weer terug was. Maar ja, het is Fok! Hier pretendeert iedereen beter te weten dan een ander.

Ook wat ik eerder aangaf is, dat op het moment dat ik op mijn eigen helft terugkwam de tegenligger op 200 tot 300 meter afstand was. Aangezien ik toen al gas had afgenomen en rond de 80 reed duurde het ongeveer 5 tot 7 seconden voordat de tegenligger bij mij was. Pak eens een stopwatch en kijk eens voor de grap hoe lang dat is.

Ik verwacht natuurlijk niet, dat ik nu gelijk zal krijgen, want dit is nou eenmaal Fok! En daar durven de meeste mensen niks toe te geven
Wat je nu schrijft hadden we niet uit je OP kunnen halen! Dus we hebben niet alleen plebs op het fokforum maar we denken iets te schrijven wat anders op papier komt te staan dan dat de bedoeling is.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:50:22 #89
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60991631
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:50 schreef tong_poh het volgende:

Maar als ik al op mijn eigen weghelft ben 200 tot 300 meter voordat de tegenligger mij bereikt vind ik het een nette inhaalmanoeuvre.
Volgens mij zeg ik hier niet veel anders. Ik leg het later alleen iets gedetailleerder uit. Als ik het in de OP ook zo gededatilleerd had beschreven, dan had de eerste pagina volgestaan met reacties als:

• Samenvatting?

• Pff dat ga ik niet allemaal lezen.

• En weet ik wat voor bullshit als je een op maakt van meer dan 10 regels.
  • Horrible Cunt!
    pi_60991716
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef tong_poh het volgende:
    Trouwens over die 4 seconden kun je alleen maar een welles nietes discussie voeren. Feit is wel, dat jij en anderen er niet bij waren en dus totaal niet kunnen oordelen over hoe ruim op tijd ik op mijn weghelft weer terug was.
    we weten wel dat jij 4 seconden ruim vindt. Nou, daar denk ik anders over op dat soort wegen. Maar goed, je hebt je klacht geponeerd. Prima verder.
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 20:53:56 #91
    134103 gebrokenglas
    Half human, half coffee
    pi_60991767
    Mensen weten die richtingaanwijzer wel te vinden voor het onnodig met groot licht seinen, maar het ding gebruiken om richting aan te geven wanneer dat hoort, nee dat doen ze dan niet.
    Trouwens dat gesein slaat nergens op. Alsof dat gesein een eventuele botsing voorkomt, of dat de tegenligger daardoor sneller weer terug naar eigen baan kan.
    Domme mensen.
    pi_60992674
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:52 schreef Rosbief het volgende:
    Sowieso, petjesvolk en verkeer is gewoon een foute combinatie.
    Opmerking van de dag
    Pauperz
    pi_60993360
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dus je vind het prettig als er s'avonds een grootlicht lullo in je acteruitkijkspiegel opduikt
    Ik draai 's avonds standaard mijn binnenspiegel opzij. Het interresseert me geen fuck wat er achter mij gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ouderejongere op 20-08-2008 21:53:24 ]
    Jezus redt
    [-== Arch Linux ==-]
      woensdag 20 augustus 2008 @ 22:27:02 #94
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_60994464
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 20:52 schreef Argento het volgende:

[..]

we weten wel dat jij 4 seconden ruim vindt. Nou, daar denk ik anders over op dat soort wegen. Maar goed, je hebt je klacht geponeerd. Prima verder.

Oh wacht ik snap het. Jij was erbij, daarom kun je oordelen dat ik eigenlijk toch fout zat. Dat ik dat niet eerder doorhad

Het was trouwens meer dan 4 seconden zoals ik in een vorig reactie aangaf. De 4 seconden kwam van iemand die uitging van andere snelheden dan dat er daadwerkelijk gereden werden.
    Horrible Cunt!
    pi_60995421
    Laat de TS het ook weten als hij een keer te gast is in een van de volgende programma's ?
    Blik op de weg,
    Wegmisbruikers.
    6 in het land ?
    pi_60995956
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 22:27 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Oh wacht ik snap het. Jij was erbij, daarom kun je oordelen dat ik eigenlijk toch fout zat. Dat ik dat niet eerder doorhad

Het was trouwens meer dan 4 seconden zoals ik in een vorig reactie aangaf. De 4 seconden kwam van iemand die uitging van andere snelheden dan dat er daadwerkelijk gereden werden.
    Ik citeer:
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef tong_poh het volgende:

[..]

4 seconden is verdomd ruim.
    en mensen die vinden dat 4 seconden in het verkeer 'verdomd ruim is' zijn mensen die ik liever niet tegenkom in het verkeer.
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 23:44:59 #97
    705 Kiegie
    Nu niet meer gehackt
    pi_60996654
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:50 schreef tong_poh het volgende:
    Wat heb ik toch een hekel aan mensen die met grootlicht seinen na een inhaalmanouevre van mijn kant.
    Nu kan ik er wel begrip voor opbrengen als het kantje boord is, dan verontschuldig ik me wel met een handgebaar.
    Dus als het kantje boord is en jij nog net op tijd je bolide terug op je eigen weghelft weet te krijgen voor de fatale klap zou plaatsvinden, laat je met een hand het stuur los en zwaai je vriendelijk naar de dodelijk geschrokken tegenliggers, die in de tiende seconde dat jullie elkaar nog kunnen zien uit dat gebaar moeten opmaken dat je je verontschuldigt voor je maniakale rijgedrag in plaats van te concluderen dat jij een achteloze dronkelap bent die met een hand sturend ieders leven in de waagschaal stelt?
    Begrijp ik dat goed?
    Dat verandert alles
      donderdag 21 augustus 2008 @ 00:00:20 #98
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_60997013
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 23:17 schreef Argento het volgende:

en mensen die vinden dat 4 seconden in het verkeer 'verdomd ruim is' zijn mensen die ik liever niet tegenkom in het verkeer.

Mooi, dan zou ik nu je rijbewijs inleveren en met de bus gaan. Er zijn mensen die 2 seconden nog ruim vinden.Volgens mij heb jij geen flauw benul hoe lang 4 seconden nou eenmaal zijn.

En voor de zoveelste keer het waren er meer dan 4 volgens mijn calculatie.

Maar ja het is klaagbaak. TS is fout en de rest weet het beter.
    Horrible Cunt!
    pi_60997088
    Hmm, heel toevallig heb ik dat vandaag ook gedaan, maar hier was het wel kantjeboort. Ik zag em al aankomen en begon al een vermoeden te krijgen dat hij het andere voertuig niet op tijd in zou kunnen halen, ik ben toen maar gaan remmen, als ik dat niet had gedaan had mijn tegenligger (en ik) een groot probleem gehad.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 00:07:05 #100
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_60997157
    Mensen die inhalen
    Slow is the new fast. Haasten in voor paupers.
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')