als je bomen ziet oversteken rij je niet meer op de weg..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja. Zo gun je VMBO 'ers hun pretje he. Als ik sein, sein ik eigenlijk naar hogerhand. Dat iets daarboven ervoor kan zorgen dat bomen kunnen oversteken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We hebben een winner vandaag met rare vergelijkingen [ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat ik dat doe. Mijn auto is trouwens snel genoeg daarvoor. En haalt dat ook gemakkelijk in zn 5. Maar er zijn er genoeg met een trage bak die hem met lage snelheid naar links gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:21 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wat voor auto heb jij dat je zolang over 90-120 doet dan? [ afbeelding ] Zoiets hoor je niet in z'n 5e/6e te doen he. [ afbeelding ]
Bijna 9 jaar geleden om precies te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt ook net je rijbewijs gehaald [ afbeelding ]
een echte vmbo gedachtequote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja. Zo gun je VMBO 'ers hun pretje he. Als ik sein, sein ik eigenlijk naar hogerhand. Dat iets daarboven ervoor kan zorgen dat bomen kunnen oversteken.
Beetje afhankelijk van het tijdstip, overdag merk je d'r weinig van. 's nachts rij ik sowieso meestal met m'n binnenspiegel in nachtmodus vanwege al die mensen die hun lichten niet goed afgesteld gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Je hebt geen rijbewijs zeker. Als er iets irritant is is het wel grootlicht in je binnenspiegel.
als je daarachter komt en dus 80 rijd doe je in mijn ogen al iets verkeerds.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:20 schreef Walter81 het volgende:
Rij je dus rechts achter een vrachtwagen (80 á 90) dan zorgen dat je voldoende afstand hebt voor je om naar de 120 te gaan, en dán pas naar links).
heb je van dat filmpje met die 2 oudjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je eens 60 seconden je toeter inhouden op de snelweg. Kijken hoe snel men aan de kant gaat
Of je bijrijder een stuur geven (los). Jij zelf ietwat bukken (wel op een rechte weg). Een wagen inhalen en erlangs gaan rijden en dan je bijrijder de bestuurder aan laten kijken. Wanneer die gast van de andere wagen hem aankijkt aan het nepstuur rukken. Kijken wat ie schrikt
Vertel mij wat.. maar ik zie het dagelijks, mensen die gaan bumperkleven bij een vrachtwagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
als je daarachter komt en dus 80 rijd doe je in mijn ogen al iets verkeerds.
Ja, dat is zeker zo. Nog leuker is het als ze direct van de oprit doorschieten naar de linkerbaan met 70/80 terwijl ik daar met 120/130 rijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:37 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bijna 9 jaar geleden om precies te zijn.
Maar hoe je moet inhalen is in die jaren niet veranderd hoor.
Ik bedoel alleen maar te zeggen: als je gewoon normaal inhaalt zoals het hoort, en daarbij 120 rijdt), hoeft niemand met groot licht te seinen omdat ze toevallig harder willen rijden dan toegestaan.
Maar het is wel irritant als mensen met 90 naar links komen als jij daar met 120 aan komt rijden.
Ah, had ik jou achter me gisterenavondquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Als er mongolen me in gaan halen met 140 op een 80 weg dan zet ik express mijn groot licht op wanneer ze me voorbij zijn. Gewoon om ze te verblinden. Moeten ze maar normaal doen.
Ja, dat heeft zinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ah, had ik jou achter me gisterenavond.
Gelukkig was ik zo alert om zelf ook m'n groot licht op te zetten om terug te hinderen..
En toen hinderde die boom in de berm je omdat je op mij was het letten i.p.v. op de weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ah, had ik jou achter me gisterenavond.
Gelukkig was ik zo alert om zelf ook m'n groot licht op te zetten om terug te hinderen..
Dat is dan NIET gisteren gebeurt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toen hinderde die boom in de berm je omdat je op mij was het letten i.p.v. op de weg.
Laat me raden: hersenbeschadiging?
Ja, en dan kijken ze een fractie van een seconde in hun spiegel, zien *ver weg* een auto, gaan naar links, en komen er dan achter dat die auto blijkbaar wat sneller reed en nu op hun bumper zit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. maar ik zie het dagelijks, mensen die gaan bumperkleven bij een vrachtwagen, en dan ineens naar links komen als je aan komt rijden.
Ik heb het over een weg waar je 70 mag. Er waren geen zijstraten in de buurt waar een auto uit kon komen en er was ook geen doorgetrokken streep ne ik had overzicht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef DroogDok het volgende:
Heeft TS het over inhalen op een provinciale weg met 2 banen of over een meerbaans (snel)weg?
Met uitzondering van tractors en ouden van dagen is inhalen op een provinciale weg natuurlijk nogal nutteloos, je mag 80, dat rijden de meesten wel.
Nee, met mensen die denken dat mensendie een woord is, kan je lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mensendie denkendat grootlicht éénwoord is.
Op de BMW site spreken ze van een grootlicht assistent, vandaar de fout.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mensendie denkendat grootlicht éénwoord is.
Banaan in zijn oor? :S :Squote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zal ze leren inderdaad [ afbeelding ]
Ben je nou nog bezig, ontzettende paupert?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt ook net je rijbewijs gehaald [ afbeelding ]
Aah het gaat dus om een tegenligger die seint, in plaats van een auto achter je.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:36 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb het over een weg waar je 70 mag. Er waren geen zijstraten in de buurt waar een auto uit kon komen en er was ook geen doorgetrokken streep ne ik had overzicht.
De persoon voor me reed iets van 45km/h (was een toerist zo te zien) Ik heb tijdens het inhalen even 90 km/h aangetikt en daarna meteen de snelheid terug laten vallen tussen de 70 en 80 op de klok. Niks mis mee. De tegenligger heeft werkelijk 0,0 % last gehad behalve zijn/haar eigen paranoia of inschattingsvermogen.
Toen de auto knipperde was hij nog maar 25 m verwijderd ofzo. Maar toen was ik allang op mijn eigen weghelft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Aah het gaat dus om een tegenligger die seint, in plaats van een auto achter je.
Kan me voorstellen dat het voor die tegenligger ook niet altijd makkelijk in te schatten is hoe hard jij aan komt rijden. En jij denkt dat het inhalen nog wel kan, en die tegenligger schrikt daarvan.
Seinen dus geheel terecht in dat geval. Hoe ver was die auto van je vandaan toen die knipperde?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zin [ afbeelding ]
Rijd er iemand achter je met groot licht aan, en om dat terug te pesten ook je grootlicht aanzetten?[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |