abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60977864

Verdachte valkuilen Limburg aangehouden
ANP
gepubliceerd op 20 augustus 2008 11:21, bijgewerkt op 11:23

HELDEN - De politie heeft woensdag een 37-jarige man uit Helden (Limburg) opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij het graven van valkuilen in de Heldense bossen. Dat liet de politie weten.

Na de aanhouding hield de politie twee huiszoekingen. Meer wil de politie hierover niet zeggen.

De valkuilen hadden op de bodem een betonnen blok met metalen pinnen. In maart, april en juni werden dergelijke vallen in bospaadjes aangetroffen.

Bron: Volkskrant
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_60977962
Volgens mij heb je verkeerd geklikt en moest je http://frontpage.fok.nl/submit/form hebben in plaats van NWS als je nieuws wilt dumpen zonder enige discussie.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:23:29 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_60977963
Welke 37 jarige is nou zo ziek ? Kinderen die in dat bos spelen, mensen alleen die ernstig gewond kunnen raken.

Echt dit soort figuren moet je levenslang opsluiten.
pi_60978022
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef Buschetta het volgende:
Welke 37 jarige is nou zo ziek ? Kinderen die in dat bos spelen, mensen alleen die ernstig gewond kunnen raken.

Echt dit soort figuren moet je levenslang opsluiten.
Te veel Rambo gekeken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:26:25 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60978035
hopen dat ie het is
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_60978039
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef swollywood het volgende:
Volgens mij heb je verkeerd geklikt en moest je http://frontpage.fok.nl/submit/form hebben in plaats van NWS als je nieuws wilt dumpen zonder enige discussie.
Oké, verkeerd inderdaad. Maar misschien kan die discussie nog komen.....zijn er voor-en tegenstanders van valkuilen aanwezig?
pi_60978052
Goddamnit, O:

omfg, daar kan iemand echt pijnlijk gewond mee raken.

Van mij mag degene die dat heeft gedaan zijn hele leven in een gevangenis met de Metalen Pinnen als vloer opgesloten zitten!
-
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:27:36 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:30:03 #9
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60978117
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:26 schreef Klonk het volgende:
hopen dat ie het is
Precies, en dan heel hard zo'n gat in trappen ..
pi_60978186
Hoe wil je een verdachte valkuil gaan aanhouden?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_60978225
Als hij schuldig is moet hij over een parcours gaan rennen waar allerlei kuilen met dezelfde verrassingen zijn verstopt. Als hij erin valt moet hij overnieuw beginnen. Wanneer hij het parcours zonder in een valkuil te vallen haalt mag hij direct door naar de gevangenis.
Win-win!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:35:37 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60978268
ik zou hem eerder laten rond rennen tot zijn lichaam over minstens 10 verschillende kuilen verdeelt is
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_60978305
Verdachte valkuilen..... Is dat wel goed Nederlands?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60978314
1. Ballen in de bankschroef
2. vastdraaien en pin eruit
3. Mes ernaast leggen
4. Schuurtje in de fik
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:40:58 #15
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60978428
De politie denkt dat deze verdachte wellicht ook iets te maken heeft met de brandstichtingen in Helden en omgeving. Daar liep een aantal jaren terug ook een pyromaan rond die gewoon brandend spul door je voordeur smeet.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60978485
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:40 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De politie denkt dat deze verdachte wellicht ook iets te maken heeft met de brandstichtingen in Helden en omgeving. Daar liep een aantal jaren terug ook een pyromaan rond die gewoon brandend spul door je voordeur smeet.
TBS (zal hij wel krijgen) zal hem "goed" doen

Dit soort gasten moet je echt geen moer meer om geven, laat staan een peperdure TBS-behandeling geven. Kansloos.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:45:42 #17
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_60978528
Ik hoop dat ze de goede hebben.
Dat figuur is stapelkrankjorum!
Een levensgevaarlijke gek, die ze nooit meer vrij moeten laten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_60978653
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:37 schreef Kentoet het volgende:
1. Ballen in de bankschroef
2. vastdraaien en pin eruit
3. Mes ernaast leggen
4. Schuurtje in de fik
Is dit niet een beetje een gevalletje van de pot verwijt de ketel, wat jij bent fan van lui (getuige jouw butthead avatar) die dieren in de brand steken, kikkers opblazen met rietjes, etc etc.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60978662
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:43 schreef Kentoet het volgende:

[..]

TBS (zal hij wel krijgen) zal hem "goed" doen

Dit soort gasten moet je echt geen moer meer om geven, laat staan een peperdure TBS-behandeling geven. Kansloos.
Zoals ik jou commentaar intrepteer zou je hem het liefst aan een hoge boom ophangen maar wel natuurlijk later weer kankeren op moslim staten dat men zo belachelijk straft.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:53:40 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60978704
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef OldJeller het volgende:
Als hij schuldig is moet hij over een parcours gaan rennen waar allerlei kuilen met dezelfde verrassingen zijn verstopt. Als hij erin valt moet hij overnieuw beginnen. Wanneer hij het parcours zonder in een valkuil te vallen haalt mag hij direct door naar de gevangenis.
Win-win!
En de persoon heeft dan ook geen benen meer. En dus geen TBS meer nodig. En geen kans op herhaling. Inderdaad Winwin!
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60978759
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zoals ik jou commentaar intrepteer zou je hem het liefst aan een hoge boom ophangen maar wel natuurlijk later weer kankeren op moslim staten dat men zo belachelijk straft.
Dat "intrepteer" je verkeerd.

Ik vind het alleen zonde en nergens voor nodig om zo'n figuur een tbs-behandeling te geven (weet je wat dat kost per dag? Daar kan je oma een hele maand van verzorgd worden). In plaats daarvan opteer ik geen doodstraf, eerder een levenslange werkstraf oid.
pi_60978947
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Is dit niet een beetje een gevalletje van de pot verwijt de ketel, wat jij bent fan van lui (getuige jouw butthead avatar) die dieren in de brand steken, kikkers opblazen met rietjes, etc etc.
Johnny.........het is Beavis. En ik kan fictie en werkelijkheid goed scheiden. Gelukkig maar, want ik speel met enige regelmaat GTA4
pi_60979037
Klopt de TT wel? Ik had even het idee dat er een valkuil werd aangehouden Dus het leek me al een interessant bericht.
pi_60979085
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:56 schreef Kentoet het volgende:

Dat "intrepteer" je verkeerd.
Wanneer zelfs john dope ongeveer net zo'n commentaar als mij heeft lijkt me dat toch niet.
quote:
Ik vind het alleen zonde en nergens voor nodig om zo'n figuur een tbs-behandeling te geven (weet je wat dat kost per dag? Daar kan je oma een hele maand van verzorgd worden). In plaats daarvan opteer ik geen doodstraf, eerder een levenslange werkstraf oid.
Dat weten we nog totaal niet wat onze rechters gaan eisen nogal voorbarig om dan maar van tbs uit te gaan.

Verder zijn onze rechters gelukkig geen economen en kijken dus niet zoals sommige mensen alleen maar naar de kosten.

De kosten die je schetst kloppen trouwens totaal niet een oma (die ik allang niet meer heb) kan volgens mij niet voor 470 euro een hele maand in een verzorgingstehuis zitten.

Werkstraffen doen we gelukkig al jaren niet meer, barbaarse methodes.
pi_60979498
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wanneer zelfs john dope ongeveer net zo'n commentaar als mij heeft lijkt me dat toch niet.
[..]
Oké, John_Dope's opinie is het criterium?

Dat weten we nog totaal niet wat onze rechters gaan eisen nogal voorbarig om dan maar van tbs uit te gaan.

Ik mag het toch hopen? Er zitten daar klanten voor minder.

Verder zijn onze rechters gelukkig geen economen en kijken dus niet zoals sommige mensen alleen maar naar de kosten.

Ik kijk niet alleen naar de kosten. Ik vind TBS op zich niet verkeerd, maar men moet wel kijken of het zinvol is.

De kosten die je schetst kloppen trouwens totaal niet een oma (die ik allang niet meer heb) kan volgens mij niet voor 470 euro een hele maand in een verzorgingstehuis zitten.

Ik bedoel ermee dat het veel kost, terwijl er veel bejaarden (en andere hulpbehoevende doelgroepen) zijn die met een veel kleiner budget hun zorg/hulpverlening moeten kopen.

Werkstraffen doen we gelukkig al jaren niet meer, barbaarse methodes.

Is dat zo? Dat is nieuw voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')