dudequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:17 schreef Honky het volgende:
Wat een graftakkentent is dat. Ik sta daar aan de kassa en ruik al een soort van rioollucht. Deze keer kwam deze niet uit mn bek maar was er een afvoerput die niet verstopt was. Nouja goed, ze adverteren met VERSE patat dus tegen beter weten in neem ik een zakje friet wat je dus beter niet kan doen daar. Het smaakte naar de diarree van mn rottende opa.
Oh en dat liedje op hun site
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me vanmorgen nog een patatje frietje gebakken bij mijn tosti met engelse worstjes
Friet bakken moet jezelf doen niet door een of andere lutser.
Dat zijn de beste afvoerputjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:17 schreef Honky het volgende:
maar was er een afvoerput die niet verstopt was.
Sommige mensen weten de goede dingen in het leven niet te waarderenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:25 schreef Buschetta het volgende:
ja echt smerig 10 jaar terug al.
En ze bleven maar die prijs van de lekkerste patat winnen![]()
terwijl ik het elke keer na 5 happen wegtiefte.
gadverdamme
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:17 schreef Honky het volgende:
Wat een graftakkentent is dat. Ik sta daar aan de kassa en ruik al een soort van rioollucht. Deze keer kwam deze niet uit mn bek maar was er een afvoerput die verstopt was.
Dagelijkse kost dat je de vergelijking kan maken?quote:Het smaakte naar de diarree van mn rottende opa.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Sommige mensen weten de goede dingen in het leven niet te waarderen![]()
Jij hebt liever raspatat of andere aardappelmeel meuk van de snackbar op de hoek?
Zo maak ik ze thuis anders ook, lekker van vers gesnede aardappelen, heerlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bram Ladage gebruikt niet speciaal voor patat gekweekte aardappelen vanwege het prijsverschil. En daarnaast koopt hij de aardappelen groot in waardoor je na een aantal maanden echt oude aardappelen hebt.
Elke dag die dingen vers snijden is ook af te raden daar een goede patat is voorgebakken en ingevroren is zodat de buitenste laah dichtschroeit en dus het vet niet de friet verzadigd.
Leer mij wat over "De goede dingen".......
patat/friet n00b
frietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me vanmorgen nog een patatje frietje gebakken bij mijn tosti met engelse worstjes
Friet bakken moet jezelf doen niet door een of andere lutser.
En jij weet hoe de diarree van je rottende opa smaakt omdat...?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:17 schreef Honky het volgende:
Het smaakte naar de diarree van mn rottende opa.
Patat is een smerige rip-off van friet, bedacht door mensen die niet kunnen frituren.quote:
Ze zitten niet alleen in Rotterdam, gewoon in de hele Randstadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:47 schreef Cothen het volgende:
Bram patat![]()
Das toch wel een van de dingen die ik mis nu ik niet meer in Rotterdam woon
vragen, domme koe!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:29 schreef Honky het volgende:
http://www.ladage.nl/
Rechtsonder op 'geluid' klikken.
Wat is 'vraje'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |