Ik moest me vorige werk een paar keer herinneren dat een exit gesprek gevoerd moest wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Had dus overigens dat exit-gesprek vanochtenden was zeer positief. Ze zijn heel tevreden over me geweest en wensen me veel succes bij mn nieuwe baan! Eindelijk een goed afscheid
![]()
quote:Uw kind een lesje leren?
Geef uw kinderen een vaardigheid voor de rest van hun leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
En wie de neuk ben jij nu eigenlijk dat jij jouw opvattingen opdringt aan Tara en Freecell?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een werkelijk schandalige opzadelltekst gemaakt. Dat zei ik al eerder. Laat de mogelijke Devotie aan het kind zelf over. Wat mij betreft walgelijk om het voor het kind te bepalen.
Hmmm, ik had 't zelf denk ik ook wel iets subtieler verwoord, toch neem ik het Dude allerminst kwalijk want het gaf wel een interessante discussie. Maar ik zou zelf ook geen religieuze teksten op het geboortekaartje van mijn nageslacht zetten. Mja dat is een persoonlijke keuze, want ik geloof niet in God.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:48 schreef freecell het volgende:
Interessant... Ik kom online en ben door Dude al bijna aangegeven bij de Raad voor de Kinderbescherming
Maar proost voor de mensen die lieve dingen over ons zeiden in dit topic
5-5 bij het waterpoloquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
En het staat nog 0 - 0
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:04 schreef SHE het volgende:
[..]
En wie de neuk ben jij nu eigenlijk dat jij jouw opvattingen opdringt aan Tara en Freecell?
Het lijkt me dodelijk vermoeiend om jou te zijn.
Alles is zoooooooooooooooooo verkeerd.
Alles is zooooooooooooooooooo vervelend.
Alles is zooooooooooooooooooooooooooooooooo walgelijk.
Alles is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nep.
En met enige regelmaat komt er alleen gekanker, gejammer en afkeuring uit je snavel.
Er zijn middelen die overgangsklachten verzachten.
dus toch !!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
<knip>
Nu op naar de markt voor het avondmaal.
* DarkElf kijkt fronsend naar de klokquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy pakt een fles rode wijn
Nu alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy pakt een fles rode wijn
*klok klok klok*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
* DarkElf kijkt fronsend naar de klok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |