abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:33:45 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60978217
voor een vakantie hoef je geen visum. max. dertig dagen, en gewoon een paspoort. kindjes wel ene eigen paspoort, niet op paspoort ouders!

ik moet een werkvisum van een maand krijgen - das echt hel... en ik heb gewoon een stage daar hoor, die betalen alles, maar dan nog de procedure an sich is al zum kotsen.

pres. bespreken ging goed, jeej! nu lekker vrij!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:40 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60978245
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

handig he? Dat doe ik vooral op de terugweg als je ineens veel meer spullen in dezelfde koffer moet stouwen als op de heenweg
Op de terugweg ga ik altijd huilend bij mijn tas staan!
pi_60978264
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Die heeft zich aardig laten gaan gister
dat viel nou ook wel weer mee hoor

heb iig geen hoofdpijn, maar ben wel mega-brak al komt dat eerder door gebrek aan slaap dan door het vele bier. Het is redelijk verspreid over de avond gegaan (vanaf 4 uur 's middags ) dus hopelijk blijft de hoofdpijn-kater ook weg.

eettechnisch zal ik mn lijstje maar niet posten maar ik weet wel dat ik vannacht een heerlijk patatje met pinda, mayo en uitjes opheb
Ja doei.
pi_60978280
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Op de terugweg ga ik altijd huilend bij mijn tas staan!
Wanhopig kijken en chaotisch worden does the trick hier...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60978377
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:29 schreef Merel het volgende:

[..]

Nee maar kijk, ik gebruik dit als uitgangspunt, en de overbodige dingen neem ik natuurlijk niet mee. De lijst is misschien overvloedig, maar er staat in ieder geval niet te weinig op!

Oh en Vivi moet op de meet natuurlijk wel vertellen wat voor enorme misdaad ze gepleegd heeft
Ja snap ik hoor, maar vond het lijstje voor een stedentrip nog steeds erg uitgebreid. Ga ook maar 1 nachtje, dus theoretisch is een schone onderbroek, schoon t-shirt en een tandenborstel genoeg. Toch?
pi_60978441
Echt, sommige bedrijven.

Wij hebben al meer dan een jaar een geschil met onze ex-ISP (Orange ). Omdat ze Intrum Justitia op ons dak hebben gestuurd, die lopen te dreigen met dagvaardingen enzo, vonden we het tijd om de rechtsbijstand in te schakelen. Blijkt de hoofdsom te laag te zijn en doen ze dus niets.

Rechtsbijstand verwijst mij naar Juridisch Loket maar die zeggen dat ze niet vertegenwoordigen, alleen advies geven. Juridisch Loket verwijst naar geschillencommissie telecom. Die gebeld, maar die zeggen dat Orange pas sinds juni dit jaar is aangesloten en dat ze geen zaken van vóór die datum in behandeling nemen. Ze verwijzen me naar de Stichting Consuwijzer. Die ik meteen ook maar gebeld hebben en die meteen aangeven dat ze het vreemd vinden dat de geschillencommissie het niet in behandeling neemt. Ze gaan e.e.a. uitzoeken en bellen mij vanmiddag terug.

Echt, het gaat om 250 euro waar we nou al meer dan een jaar over aan het steggelen zijn (en tig onbeantwoorde brieven over hebben gestuurd). Als die mensen bij Orange nou gewoon hun werk hadden gedaan, dan had dit ons (én hen) niet zoveel tijd gekost.

Echt zonde van mijn vrije tijd die bullshit.

Serieus, desnoods haal ik er een advocaat bij, al kost het me meer dan die 250 euro.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 13:06:02 #57
163650 Greys
pi_60978973
Oh Orange, daar heb ik ook een leuk akkefietje mee gehad (maar dat heb ik er maar bij laten zitten, stom, maar het kostte me teveel energie).

In het kort: voor de dochter van de baas een ringtone gedownload, ze kon het zelf niet. En toen met bluetooth naar haar verzonden. Een jaar (!!) later ontvang ik een gek smsje met 'U heeft weer nieuw tegoed. Jamba'. WTF? Dus ik naar Jamba gebeld en die zeiden dat ik al een jaar een soort abonnement bij ze had, door dat ene ringtoontje te downloaden (toen stonden die lettertjes nog niet goed leesbaar op de site, wit op wit enzo, waar zoveel te doen om was). Ze vonden het wel gek dat ik nooit ook maar IETS van dat tegoed heb gebruikt, nooit meer een ringtone heb gedownload.
Heeft me meer dan 300 euro in dat jaar gekost. Nou had ik altijd al een aardige telefoonrekening, dus daar heb ik het niet aan gemerkt per maand. Maar Jamba en Orange blijven volhouden dat ik elke maand smsjes moet hebben ontvangen om te melden dat mijn tegoed weer was aangevuld. Euh, als dat zo was had ik direct aan de bel gehangen. NOOIT gehad die smsjes. Pas na een jaar dus en toen belde ik meteen.

Maar ja, ga daar maar eens tegenin, ga dat maar eens hard maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:39:37 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60979777
@ Greys: Mijn neefje had idd ook eens een ringtone van Jamba aangevraagd. Gelukkig kwam z'n pa er al snel achter door de ongebruikelijk hoge rekening. Echt zo'n naaistreek ook hè. Veel mensen zijn erin getuind, zoals je al zegt.

Ik heb net even boodschappen gehaald. De buit: twee meloenen, een zak appels en een fles vers fruitsap .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:48:39 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60981695
ik heb t ook ooit gedaan, maar daarna meteen zo'n opzeg ding erachetraan egstuurd. t heeft me dus 1 euro gekost ofzo

jullie gaan me allemaal slaan... maar ik heb vandaag nog een keer gebeld, en vrijdag een afspraak met mn ex dan wel vriendje... het is een lang verhaal, kort gezegd: hij was stomverbaasd dat ik dacht dat ie niet meer wilde afspreken (hij was nog niet toegekomen aan bellen en had geen voicemail gehoord ), en dat ik daar zo over de zeik van was. (hij nam ook heel vrolijk op: heeee, hoe is t met je!) We gaan vrijdag kletsen, en ik ga alles zeggen wat me dwars zit, en ik weet nog niet wat er uit gaat komen.... ben in de war over wat ik wil... ik waarschuw alvast dat ik nu toch nog niet ga beloven aan jullie dat ik m toch niet meer hoef, want ik heb de afgelopen dagen afscheid van m genomen in mn hoofd niet omdat ik dat wilde, of niet meer verliefd was, maar om mezelf te beschermen. nu ligt t weer een klein beetje open. maar als hij niet kan voldoen (grote kans) aan wat ik nodig heb (een echte relatie, waarin ik belangrijk ben voor hem en waarin gecommuniceerd wordt) dan is t dus wel echt uit. maar dan hebben we tenminste nog wel een gesprek gehad samen, dat vind ik wel fijn
  Vis een optie? woensdag 20 augustus 2008 @ 14:53:18 #60
70532 loveli
N
pi_60981836
Ik snap je heel goed en ben blij voor je dat je het in ieder geval goed kunt afsluiten mocht dat nodig zijn. Wat me wel heel erg opvalt is dat jij blijkbaar niet in de top tien van zijn prioriteitenlijstje staat, anders had 'ie toch echt wel de behoefte gehad om je te eerder bellen.
O, enne... linkje.
crap in = crap out
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:59:28 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60982053
ja, dat viel mij ook op, en zijn onbegrip wat dat betreft belooft niet veel goeds. maar toch ben ik blij dat ik m in elk geval nog even zie.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:03:45 #62
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60982220
Hij hoopt gewoon dat je nog een keer aan zijn zak wil krabben als afscheid .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60982247
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef k_i_m het volgende:
dat ja..
Ja doei.
pi_60982313
Nou ja, fijn dat jij er blij mee bent, in ieder geval

Ik zie het topic over 6 jaar wel tegemoet als jullie dan eindelijk gaan trouwen en kindjes krijgen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:08:37 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60982335
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef k_i_m het volgende:

en ja, daar hou ik rekening mee, maar hij heeft pech wan thij moet toch s avonds weg naar een concert en ik ben lekker ongesteld
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:09:36 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60982359
Succes ermee Kwak, ik hoop voor je dat hij idd geen jeuk heeft.
En ga maar even flink los tijdens dat gesprek; als hij niet wegrent, dan weet je dat hij gewoon suffig is wat afspraken betreft.
Gaat ie steigeren, trek dan je conclusies en koop een fles prosecco en een chocoladetaart voor jezelf.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:21:12 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60982643
Spannend, kwak! Ik ben benieuwd... (en ik ben niet zo negatief als de rest ).
Hier lijkt het ook weer goed te gaan nadat ik gezegd heb dat een plantje wel water nodig heeft om te overleven en dat dit plantje al heel lang geen water heeft gehad . En ik heb duidelijk gevraagd of ze verder wil of dat ze de interesse is verloren. En ze heeft gezegd dat ze verder wil. Dus. Er staat iig weer een afspraak op de planning .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 15:30:41 #68
163650 Greys
pi_60982951
Ik zou dan weer meer gaan voor 'Heel graag of niet'.
Niet dat je achter iemand aan moet hoeven leuren (dat had ik de eerste 138 keer dat ik het fout deed nog niet in de gaten ) want dan hoeft het van mij al niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60983057
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef Greys het volgende:
Ik zou dan weer meer gaan voor 'Heel graag of niet'.
Niet dat je achter iemand aan moet hoeven leuren (dat had ik de eerste 138 keer dat ik het fout deed nog niet in de gaten ) want dan hoeft het van mij al niet meer.
Dat dus. Je slaat de spijker op z'n kop, Greys. Ik wil altijd het gevoel hebben dat ik een prijsvarkentje ben
pi_60983099
Lijstje tot nu toe:

O: gojimuesli met kwark + zoetstof
L: twee boterhammen met kipfilet + dijonnaise
T: smoothie van aardbeien, kwark, zoetstof, water

Nu ga ik boodschappen doen. Vanavond eten we een Afrikaans kipgerecht met spinazie. Voor vriendlief maak ik er bulgur bij, maar die ga ik zelf niet nemen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:35:42 #71
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60983113
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:08 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en ja, daar hou ik rekening mee, maar hij heeft pech wan thij moet toch s avonds weg naar een concert en ik ben lekker ongesteld
Altijd handig, nog zo'n afspraak achter de hand houden zodat je zeker weet dat je ook weer wegkomt . God, hij lijkt mij wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 15:42:06 #72
163650 Greys
pi_60983309
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat dus. Je slaat de spijker op z'n kop, Greys. Ik wil altijd het gevoel hebben dat ik een prijsvarkentje ben
Alhoewel dat er thuis inmiddels na een aantal jaar ook wel een beetje (boel) af is hoor, dat idee dat hij me op handen draagt enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60983617
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Alhoewel dat er thuis inmiddels na een aantal jaar ook wel een beetje (boel) af is hoor, dat idee dat hij me op handen draagt enzo
Weet ik wel, hoor. Vieze sokken opruimen en ongeschoren ochtendhumeurtjes halen de magie wel wat onderuit, natuurlijk
Maar dan nog! Ik wil wel een vent die me hoger waardeert dan dat ie z'n broer of vriend waardeert en bovenaan de prioriteitenlijst zet enzo.
pi_60983681
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje tot nu toe:

O: gojimuesli met kwark + zoetstof
L: twee boterhammen met kipfilet + dijonnaise
T: smoothie van aardbeien, kwark, zoetstof, water

Nu ga ik boodschappen doen. Vanavond eten we een Afrikaans kipgerecht met spinazie. Voor vriendlief maak ik er bulgur bij, maar die ga ik zelf niet nemen.
Heb je misscien een receptje van je Afrikaanse kiprecept?

Mijn lijstje vandaag:

O: blauwe bessen en aardbeien met een schep magere Franse kwark
T: roerbakeitje met tomaat
L: 2 volkoren cracotte met rookvlees
T: stukje pure chocolade met sinaasappelschil (bij de thee)

En vanavond maak ik een groene salade van haricots verts, komkommer en tuinkers met een dressing van magere griekse yoghurt en sinaasappelsap. Daarbij gegrilde kipfilets (die ik eerst in een tijde een marinade van sinaasappel, chilisaus, sojasaus en olijfolie laat staan). Lekker!

Oh en SHE: ik vind het soms fijner om de dag te beginnen met fruit (met evenuteel wat magere kwark) en dan pas later een eitje. Dat kan toch wel, fruitsuiker-technisch gezien, of niet?
pi_60984087
Leuk, naar de VS. Ik heb vorig jaar met vriendje en 2 vrienden 2 weken rondgereisd van San Fransisco naar Vegas. Onderweg nationale parken, L.A., Hollywood, Venice Beach, Death Valley, en een ghost town nabij Las Vegas en nog veel meer bezocht en onderweg gelogeerd in Motel 6's.
Een superervaring die ik nog eens over wil doen, en dan neem ik de Oostkust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')