Op de terugweg ga ik altijd huilend bij mijn tas staan!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
handig he? Dat doe ik vooral op de terugweg als je ineens veel meer spullen in dezelfde koffer moet stouwen als op de heenweg
dat viel nou ook wel weer mee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die heeft zich aardig laten gaan gister
Wanhopig kijken en chaotisch worden does the trick hier...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Op de terugweg ga ik altijd huilend bij mijn tas staan!
Ja snap ik hoor, maar vond het lijstje voor een stedentrip nog steeds erg uitgebreid. Ga ook maar 1 nachtje, dus theoretisch is een schone onderbroek, schoon t-shirt en een tandenborstel genoeg. Toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee maar kijk, ik gebruik dit als uitgangspunt, en de overbodige dingen neem ik natuurlijk niet mee. De lijst is misschien overvloedig, maar er staat in ieder geval niet te weinig op!
Oh en Vivi moet op de meet natuurlijk wel vertellen wat voor enorme misdaad ze gepleegd heeft
dat ja..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef k_i_m het volgende:
Hij hoopt gewoon dat je nog een keer aan zijn zak wil krabben als afscheid.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef k_i_m het volgende:
Hij hoopt gewoon dat je nog een keer aan zijn zak wil krabben als afscheid.
Dat dus. Je slaat de spijker op z'n kop, Greys. Ik wil altijd het gevoel hebben dat ik een prijsvarkentje benquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef Greys het volgende:
Ik zou dan weer meer gaan voor 'Heel graag of niet'.
Niet dat je achter iemand aan moet hoeven leuren (dat had ik de eerste 138 keer dat ik het fout deed nog niet in de gaten) want dan hoeft het van mij al niet meer.
Altijd handig, nog zo'n afspraak achter de hand houden zodat je zeker weet dat je ook weer wegkomtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
![]()
en ja, daar hou ik rekening mee, maar hij heeft pech wan thij moet toch s avonds weg naar een concert en ik ben lekker ongesteld![]()
Alhoewel dat er thuis inmiddels na een aantal jaar ook wel een beetje (boel) af is hoor, dat idee dat hij me op handen draagt enzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dus. Je slaat de spijker op z'n kop, Greys. Ik wil altijd het gevoel hebben dat ik een prijsvarkentje ben
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Alhoewel dat er thuis inmiddels na een aantal jaar ook wel een beetje (boel) af is hoor, dat idee dat hij me op handen draagt enzo![]()
Heb je misscien een receptje van je Afrikaanse kiprecept?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: gojimuesli met kwark + zoetstof
L: twee boterhammen met kipfilet + dijonnaise
T: smoothie van aardbeien, kwark, zoetstof, water
Nu ga ik boodschappen doen. Vanavond eten we een Afrikaans kipgerecht met spinazie. Voor vriendlief maak ik er bulgur bij, maar die ga ik zelf niet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |