Jou wil ik niet horen, met die laatste foto van je heb ik de haren uit mijn kop gerukt van jaloeziequote:
Jammer voor jou heb ik een geheugen als een olifant: jij stopt dus met roken aan het einde van de zomer. Das dus op z'n allerlaatst 21 september.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef SHE het volgende:
Was dat feestje niet in dat weekend dat we van donderdag tot maandagochtend aan de stap waren?
Daarom waren we zo mager; we zaten toen niet op de bank te suffen![]()
Volgens mij was dat 2000?2001?
Men, wat waren we prachtig![]()
Over stoppen met roken wil ik het al helemaal niet hebben; first things first. Tegen die tijd dat ik op mijn minus-streef zit, is er vast al een pil die mij zonder moeite doet stoppen en voorkomt dat ik aankom
Damn youu!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Jammer voor jou heb ik een geheugen als een olifant: jij stopt dus met roken aan het einde van de zomer. Das dus op z'n allerlaatst 21 september.
mvg de tabaksministerin.
Wat mij betreft wel. Ik vind het heel fijn om weer strak in het vel te zitten, maar ik zal altijd van lekker eten blijven houden, dus de kans dat ik doorsla is niet aanwezig. Bovendien heb ik een vrij reeel beeld van wat té dun is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef Sugar het volgende:
Ik vind jullie nu toch best wel euhm, doorslaan juist. Met steeds weer minder willen wegen en niet zeker weten of je wel kunt stoppen straks. Maar dat zal vast een heul rare kronkel van mij zijn. Ik lees vast iets wat er niet staat?
Als het om mij gaat hoef je je niet druk te maken hoor Sugar. Ik ben geen type voor anorexia. Het enige waar ik me wel een beetje zorgen om maak is hoe ik mijn eetpatroon weer "normaal" krijg, aangezien ik het brood en aardappelen er echt voor altijd heb uitgegooid en dat voor mij dus schijnbaar al genoeg is om af te vallen. Ik hoef echt geen moeite te doen om te "dieten": ik val zo al af. Maar samen met o.a. conleche hebben we al een paar goede alternatieven op een rijtje gezet voor na de afvalperiode (zoals toetjes, meer vlees als karbonades ed), dus het zal wel goedkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef Sugar het volgende:
Ik vind jullie nu toch best wel euhm, doorslaan juist. Met steeds weer minder willen wegen en niet zeker weten of je wel kunt stoppen straks. Maar dat zal vast een heul rare kronkel van mij zijn. Ik lees vast iets wat er niet staat?
Tinkepink, krijg jij ook last als je peulvruchten eet? Anders is dat ook een gezonde bron van extra cal.!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het om mij gaat hoef je je niet druk te maken hoor Sugar. Ik ben geen type voor anorexia. Het enige waar ik me wel een beetje zorgen om maak is hoe ik mijn eetpatroon weer "normaal" krijg, aangezien ik het brood en aardappelen er echt voor altijd heb uitgegooid en dat voor mij dus schijnbaar al genoeg is om af te vallen. Ik hoef echt geen moeite te doen om te "dieten": ik val zo al af. Maar samen met o.a. conleche hebben we al een paar goede alternatieven op een rijtje gezet voor na de afvalperiode (zoals toetjes, meer vlees als karbonades ed), dus het zal wel goedkomen.
Daarbij heb ik een man die zo van mijn borsten houd dat, als ik te dun word en mijn borsten verdwijnen, hij met zekerheid over zal gaan op dwangvoedering (grapje!)
Linzen enzo bedoel je? Nee, daar had ik tot op heden geen probleem mee. Maar om eerlijk te zijn reageerde ik ook nooit zo sterk op aardappels. Pas sinds ik het brood eraan heb gegeven zorgen aardappels ook voor darmklachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Tinkepink, krijg jij ook last als je peulvruchten eet? Anders is dat ook een gezonde bron van extra cal.!
Lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend zin in kipkerrie of kiptandoori, dat ik daar maar voor ga vanavond. Met schmand (een magerder alternatief voor sour cream/creme fraiche) en yoghurt.
Ja dat is goed. Ik ben toch nog niet gestopt. Als ik stop met roken stopt alles. Vooral poepenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:36 schreef SHE het volgende:
Ik zal eens kijken, ik heb nooit vanuit dat oogpunt naar een eetschema gekeken.
Daarvoor moet ik eerst even uitvogelen wat er precies met de stofwisseling gebeurt en in hoeverre dat echt met de deprivatie van nicotine te maken heeft. ( Help me herinneren als ik te lang stil blijf )
In 1 x ja en ik stel alleen mijn volgende sigaret uit, WIL me niet voorstellen dat het mijn laatste sigaret is geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef -marz- het volgende:
Wat goed! In 1x gestopt met roken?
Wat is je streefgewicht en weet je zeker dat je nog 5kg lichter wil zijn dan dat?
Lieffie! Ik heb je liedje op Haifs nog niet kunnen beluisteren, visite enzo, maar ik wilde wel alvast ff zeggen dat ik het heel lief van je vindtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
Co en alle andere lieve meisjes!
Sorry, ik had even een levenVanmorgen hard gewerkt en vanmiddag nog veel harder in de voortuin gewerkt. Hij moet helemaal leeg, dus ik stond met oranje-roze bloemetjeslaarzen en een schep in de tuin tekeer te gaan. Vast veel calorietjes verbrand weer, tuin is nu voor driekwart leeg.
Op het werk is het druk, nou ja, dat wil zeggen, ik heb alleen morgen nog om alles af te handelen voordat ik met een gerust hard een weekje op vakantie kan. Ik durf nooit op vakantie, bang dat er allerlei belangrijke dingen nog niet afgehandeld zijn
Kga vanavond later even alles bijlezen, dus sorry dat ik alleen maar over mezelf praat
Liefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:19 schreef Greys het volgende:
met oranje-roze bloemetjeslaarzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |