Ik vind Tijn nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat ouders hun kinderen aandoen. Bij ons in de straat "Tijn". Dat is toch gvd alsof dat kind eigenlijk "Martijn" heet, maar alsof een 1 jarige aangifte van de geboorte heeft gedaan op het stadhuis.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef mgerben het volgende:
Aernoud
Robert
Simon
Delano
Thom
Wessel
Indy
Stephan
Noel
Joris
Stan
Stijn
Luuk
Roderick
Scott
Florus
Sebastiaan
Duco
Boudewijn
of meisjes:
Daphne
Marieke
Ingeborg
Rianne
Brigit
Marlotte
Danique
Claire
Lisa
Lisette
Florien
Judith
Inspiratie? Iemand?
ja en dan ook nog met dubbel Lquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan me nog vaag een 'Beautiful Hope' herinneren van een Idols 'ster'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
toch niet tijn van fok!radio hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat ik het nog niet zo slecht gedaan heb met Saskia, Tijn en Nienke![]()
Ik zag laatst een Thijn ... dát vond ik pas raar staan.. Alsof de ouders niet konden kiezen tussen Tijn en Thijs ofzo.. ('mijn' Tijn is trouwens geen afkorting of wat dan ook.. hij heet gewoon Tijn)
die heet Martijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
toch niet tijn van fok!radio he
Ik dacht altijd dat ie door mevrouw Dorrestein verzonnen was. Ik hoop het, anders blijken er straks nog kinderen rond te lopen die Biba en Ebbe hetenquote:
Mooie namen, E.T.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:06 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat ik het nog niet zo slecht gedaan heb met Saskia, Tijn en Nienke![]()
Ik zag laatst een Thijn ... dát vond ik pas raar staan.. Alsof de ouders niet konden kiezen tussen Tijn en Thijs ofzo.. ('mijn' Tijn is trouwens geen afkorting of wat dan ook.. hij heet gewoon Tijn)
Whehe als ik Esther of Sanne hoor krijg ik juist het gedrocht gebeuren hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Weet je wat ik altijd heb bij meisjesnamen als ik zie dat er ergens een kind geboren wordt :
Als ik de naam van het meisje zie dan weet ik al of het een lekker wijf wordt of nietOmdat ik automatisch die naam koppel aan meisjes die je kent.
Bijvoorbeeld als een Esther of Sanne geboren wordt dan weet ik dat je daar aandelen in moet kopen.
Maar als bijvoorbeeld een Nicole geboren wordt weet ik dat dat het buurtgedrocht gaat worden.
Zodat jij straks kan zeggen "Luke, i am your father"?quote:
Ik zie dat kind al zitten in elke klas op elke school bij elke leraar... "Mijn naam is Bhram.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:14 schreef afcajos het volgende:
Bhram?Hoe spreek je dat uit. Bee haa ram?
![]()
Zijn er serieus mensen die hun kind Bhram noemen?
Lenthe is een gehucht bij Zwolle.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef Meneermax het volgende:
Lenthe vind ik inderdaad ook wel een coole naam. Maar wat te denken van namen als 'Apple', 'Pilot Inspektor'? Dat zijn namen die in de USA echt (door celebs) aan hun kids zijn gegeven. Maar goed dat die kids nooit echt hoeven te werken of zo.
Waspikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Lenthe is een gehucht bij Zwolle.
Je noemt je kind toch ook niet Grolloo of Jipsingboermussel
Misschien iets voor een topic bij OUD. Plaatsnamen die je als naam voor je kinderen kunt gebruiken
Eexta ?
Ameide ?
God..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef Dynd het volgende:
Er zit iemand in mijn klas die Zilla heet
Ofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:13 schreef Koenholio het volgende:
Als je de Hut van achternaam heet moet je je kind gewoon Jabba noemen.
En dan een Ome Tom hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Of
Nico Eduard Gerard Edwin Rick
Hermafrodietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
Een ander kindje hier in de buurt heet Boote. Geen idee of het een jongen of meisje is, want het bord in de tuin was groen, dus dat helpt ook niet echt.
Hee die ken ik ook, sportmaatje van me geweest toen ik nog studeerde... Wel een ok gast, maar die naam iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:24 schreef Samcali het volgende:
Een collega van me heette met zijn voornaam Spencer, en met zijn achternaam Buth.
Dat was Wim-Lex toen hij zijn dochter presenteerde aan het publiek: Het is een wolk van een baby.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:14 schreef Tommeke het volgende:
Ik las toensjus ergens dat iemand z'n kind Wolk noemde![]()
_!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:05 schreef postmortum het volgende:
Is Destiny al genoemd ? Dat vind ik echt zo'n naam die een tienermoedertje geeft aan haar ongewilde kindjeIk ken ook zo'n iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom lees je dit?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn neef heet Leroy, maar die is al 25 jaar geleden geboren. Brian en Kimberley zijn amerikaanse kampernamen die via tv SBS6 en zo hier in Nederland terecht zijn gekomen.
Meen je dat nou echt? Zielig kind.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef IIsa het volgende:
[..]
ja en dan ook nog met dubbel L
beautifull hope dus.
't is al fout maar dan nog fouter!
ook uit limburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |