Ah, daar is onzequote:
Wordt volgens ook niet echt gewaardeer als er zomaar hyvesprofielen worden geplaatst. En al helemaal niet als er fokkers gaan posten op die hyvesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:04 schreef BobbyB het volgende:
Maar waar zijn nu al die hyves profielen dan? Ik ben de enige die regelmatig een beetje vrouwelijk schoon plaatst.
Misleidende TT dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wordt volgens ook niet echt gewaardeer als er zomaar hyvesprofielen worden geplaatst. En al helemaal niet als er fokkers gaan posten op die hyves
quote:
Whehehe, die is vetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misleidende TT dus.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Staat er KLB bash ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat is de bedoeling van dit topic, ik dacht dat er altijd gebashed werd?
hoe spreek je dat in godsnaam uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Btw, die zuidafrikaan bij het fietscrossen heet nhLapo
Dan zit je verkeerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat is de bedoeling van dit topic, ik dacht dat er altijd gebashed werd?
Alleen dat we het al roepen vanaf topic 28quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:51 schreef gers het volgende:
is er trouwens al meer bekent over de meet ?
Unlaapoh denk ikquote:
En van wie ben jij nou weer een cloon?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:57 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Sorry voor de tubgirl he
kankerkloonquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:57 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Sorry voor de tubgirl he
dat die lieve postbode niet 5 seconde wacht aan de deur maar gelijk zo'n kutbriefje door de brievenbus douwtquote:
Je weet dat er een ban op staat he?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:02 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Pfff een beetje practical joke gaat er niet eens in hier en gisteren wou je nog redtube linkjes posten!
Ik ben al door de knieën gegaan inmiddels en heb het hele gedoe overleefd, zal het ook maar niet nog een keer doen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:02 schreef gers het volgende:
[..]
dat die lieve postbode niet 5 seconde wacht aan de deur maar gelijk zo'n kutbriefje door de brievenbus douwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |