nou, daar geef je wel een erg makkelijke, welhaast oppervlakkige reactiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:20 schreef Burdie het volgende:
Bedenk je wel dat de meerderheid van de populatie op fok mannelijk is he.
Dat je niet denkt dat fok een doorsnee geeft van de maatschappij ofzo.
quote:Chris Rock: “Women are offered dick every day. ... Nobody offers us shit.”
quote:
Ja of je leest het bericht waar je op reageert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef Waaghals het volgende:
nageslacht komt er zelden zonder sex
Oppervlakkig maar voor sommigen - helaas - waar..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:02 schreef behangplakker het volgende:
Vrouwen zijn er om geneukt te worden, en in de 2e plaats om voor jou nageslacht te zorgen
en mooi dat jij er voor kan dokken, en dat ze je dumpen als oud vuil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:02 schreef behangplakker het volgende:
Vrouwen zijn er om geneukt te worden, en in de 2e plaats om voor jou nageslacht te zorgen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:16 schreef Silvieja het volgende:
Ik heb juist altijd het idee dat mannen geen gevoel hebben en dus zelfs niet eens verliefd kunnen worden.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef katerwater het volgende:
Ik denk net dat mannen de echte romantische wezens zijn. Vrouwen kunnen soms erg kil over de liefde heen gaan.
Klopt helemaal. Vrouwen kunnen hun gevoel op de een of ander manier veel beter aan en uitzetten. Fuckbuddy is fuckbuddy. Platonische vriend is een platonische vriend. Romantische lover is romantische lover.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Ik denk net dat mannen de echte romantische wezens zijn. Vrouwen kunnen soms erg kil over de liefde heen gaan.
exact....terwijl mannen gemiddeld genomen chronisch in de war zijn daarover...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Vrouwen kunnen hun gevoel op de een of ander manier veel beter aan en uitzetten. Fuckbuddy is fuckbuddy. Platonische vriend is een platonische vriend. Romantische lover is romantische lover.
klinkt als iets dat vrouwen verzonnen hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Daar waar mannen veelal fysiek sterker zijn, zijn vrouwen veelal mentaal sterker.
Makes 2quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Daar waar mannen veelal fysiek sterker zijn, zijn vrouwen veelal mentaal sterker.
Verder val ik daar buitenik ben zowel fysiek als mentaal een doetje
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:42 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Dat idee klopt nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:16 schreef Silvieja het volgende:
Ik heb juist altijd het idee dat mannen geen gevoel hebben en dus zelfs niet eens verliefd kunnen worden.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik idd ook vaak snel over hem heen ben geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |