abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62637518
Eigenlijk is het maar een slap aftreksel. Je hebt toch ook "Paris Hilton op de Boerderij"?

[ Bericht 5% gewijzigd door Man-E-Faces op 24-10-2008 12:04:56 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:20:47 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62641926
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:13 schreef bibi het volgende:
Goed ook te zien dat de kinder Frogertjes goed in de veiligheidsriemen zitten in de auto....Ohnee dat zatten ze niet, zaten gewoon los op de achterbank. Kan me daar zo boos om maken.

En een fles wijn aanbieden aan je w.s moslim buurman :-D
Rene zat ook zonder veiligheidsriem achter het stuur.
pi_62644534
het is wel te merken dat de meeste mensen die reageren op dit topic zelf ook geen notie hebben van wat leven in de bijstand betekent. Ik lees dingen als 'op je reet zitten' en 'voor 1000 euro koop je ikea leeg'.
Als je geen stuiver hebt om je kont mee te krabben zijn er bij de sociale dienst regelingen voor. Ook als je bijv zwanger bent en in de bijstand komt. Er wordt voorbij gegaan aan HOE mensen in de bijstand terecht komen. Ik heb zelf in de bijstand gezeten, een hbo opleiding gedaan en ben alweer een aantal jaren aan het werk.
Er zijn mensen die op hun reet zitten en die mogen ze wat mij betreft direct hun uitkering stopzetten, daar ben ik heel hard in. Gezonde mensen kunnen werken.
Als je begint met 0 is 1000 euro voor een 1gezinswoning voor 4 personen echt heel weinig! Maak maar eens een lijst van wat je dagelijks gebruikt in huis.
De Frogers zijn rijk. ik bespeur in de felheid van de reacties ook een beetje jaloezie. Dat wil niet zeggen dat ze geen goede bedoelingen hebben. Voedselbanken zijn in mijn ogen het begin van Amerikaanse toestanden waar het systeem dusdanig faalt dat zulke initiatieven nodig zijn. Slap overheidsbeleid.
In plaats van over de frogers heen te pissen moeten we ons druk maken over falend beleid.
pi_62656371
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef La-Swil het volgende:
het is wel te merken dat de meeste mensen die reageren op dit topic zelf ook geen notie hebben van wat leven in de bijstand betekent. Ik lees dingen als 'op je reet zitten' en 'voor 1000 euro koop je ikea leeg'.
Als je geen stuiver hebt om je kont mee te krabben zijn er bij de sociale dienst regelingen voor. Ook als je bijv zwanger bent en in de bijstand komt. Er wordt voorbij gegaan aan HOE mensen in de bijstand terecht komen. Ik heb zelf in de bijstand gezeten, een hbo opleiding gedaan en ben alweer een aantal jaren aan het werk.
Er zijn mensen die op hun reet zitten en die mogen ze wat mij betreft direct hun uitkering stopzetten, daar ben ik heel hard in. Gezonde mensen kunnen werken.
Als je begint met 0 is 1000 euro voor een 1gezinswoning voor 4 personen echt heel weinig! Maak maar eens een lijst van wat je dagelijks gebruikt in huis.
De Frogers zijn rijk. ik bespeur in de felheid van de reacties ook een beetje jaloezie. Dat wil niet zeggen dat ze geen goede bedoelingen hebben. Voedselbanken zijn in mijn ogen het begin van Amerikaanse toestanden waar het systeem dusdanig faalt dat zulke initiatieven nodig zijn. Slap overheidsbeleid.
In plaats van over de frogers heen te pissen moeten we ons druk maken over falend beleid.
Waarom? Het topic gaat specifiek over de Frogers en niet over het algemeen bijstandsbeleid
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_62656509
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Rene zat ook zonder veiligheidsriem achter het stuur.
Ja dat had ik ook gezien, maar daar kiest ie zelf bewust voor. Maar ik vind dat je kinderen goed in de gordels moeten zitten.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:29:47 #256
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62657896
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:22 schreef bibi het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook gezien, maar daar kiest ie zelf bewust voor. Maar ik vind dat je kinderen goed in de gordels moeten zitten.
Dat is ook zo Rene moet dat zelf weten ..voor de kids is het onverantwoordelijk dat ze geen gordels om hebben. Daar moeten ouders opletten.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:36:57 #257
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_62821079
en topic kick
Net efkes anges
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:38:21 #258
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_62821121
en topic *kick*
Net efkes anges
pi_62821415
"We zijn niet echt economisch bezig he, een appeltaart terug voor een geleende wc rol, alleen de ingredienten zijn al duurder en dan hebben we ook nog een oventje gekocht en appels voor gestolen"

En het scheelde niet veel je had een duo kunnen vormen met Koos Alberts...
pi_62822386
Nou, ik vind dat dus ook Als je maar 20 euro hebt om rond te komen, moet je geen huisdieren nemen. Dat zijn geen primaire levensbehoeften
pi_62823033
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef amaranta het volgende:
Nou, ik vind dat dus ook Als je maar 20 euro hebt om rond te komen, moet je geen huisdieren nemen. Dat zijn geen primaire levensbehoeften
Maar als je een huisdier al jaren hebt en dan in de bijstand beland word het natuurlijk een heel ander verhaal.

Hoe het komt dat die buurvrouw maar 20 euro pw te besteden heeft is me overigens toch een raadsel, zelfs bij de meest strikte saneringsregeling hou je meer geld over.

[ Bericht 15% gewijzigd door Tante Bep op 30-10-2008 22:27:09 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:53:27 #262
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_62823059
Waarom zijn al die 'arme' lui zou aftands lelijk, is dat een voorwaarde voor de bijstand ofzo? Die vrouw leek godverdomme ET wel!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  Trouwste user 2022 donderdag 30 oktober 2008 @ 21:53:35 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_62823062
Ik vind het een leuk programma.

De die twee zoontjes praten alsof ze uit het gooi komen ipv uit de jordaan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 30 oktober 2008 @ 21:54:26 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_62823085
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:53 schreef Babbatuur het volgende:
Waarom zijn al die 'arme' lui zou aftands lelijk, is dat een voorwaarde voor de bijstand ofzo? Die vrouw leek godverdomme ET wel!
Ze zoeken natuurlijk naar extremen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62823217
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Maar als je een huisdier al jaren hebt en dan in de bijstand beland word het natuurlijk een heel ander verhaal.
Tja, dat weet ik niet Is dat zo? Ik heb geen huisdieren, maar als ik geen geld te makken heb, en ik kan niks voor mijn kinderen kopen etc etc.. dan zou ik toch ernstig overwegen om die dieren (desnoods tijdelijk) elders onder te brengen
pi_62824421
Uuuh,die zoontjes komen ook uit het Gooi.
En niet uit de Jordaan.
Geld maakt niet gelukkig,maar gelukkig maken ze geld.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 oktober 2008 @ 22:50:11 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_62824608
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:42 schreef Moppie_1974 het volgende:
Uuuh,die zoontjes komen ook uit het Gooi.
En niet uit de Jordaan.
Ok maar ouders die plat Jordaans praten

pi_62826670
Jordanees heet dat.
Die kinderen zijn in het Gooi groot geworden en hebben kakker-vriendjes en zitten op kakker-scholen.
Best logisch dat ze dat taaltje dan spreken en geen jordanees.
Net als die kinderen die breezah-taal spreken.Hebben ze ook niet van hun ouders.
Geld maakt niet gelukkig,maar gelukkig maken ze geld.
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:17:30 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_62826768
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Moppie_1974 het volgende:
Jordanees heet dat.
Die kinderen zijn in het Gooi groot geworden en hebben kakker-vriendjes en zitten op kakker-scholen.
Best logisch dat ze dat taaltje dan spreken en geen jordanees.
Net als die kinderen die breezah-taal spreken.Hebben ze ook niet van hun ouders.
Ok

Ik vond het contrast met hun pa wel grappig

pi_62827146
bij die digitene moet je 100 euro borg neer leggen is zeker niet mee gerekend
Twinning = boring
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:15:54 #271
22592 crew  Ole
pi_62827504
sjips...
ik kijk straks wel op gemist
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_62827931
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef Adelante het volgende:
Ik voorzie al een "groeten terug" variant dat ze een bijstandsgezin een maand in huis nemen bij de Frogers.

Trouwste user 2022 vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:39:22 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_62828104
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 01:15 schreef Ole het volgende:
sjips...
ik kijk straks wel op gemist
Alsof de Frogers Internet kunnen betalen

pi_62828789
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok

Ik vond het contrast met hun pa wel grappig

een tweeler? wat is dat?

.

Over contrast gesproken, als Froger al door velen hypocriet word genoemd welke benaming zou je dan nog voor Gordon kunnen bedenken als zelfs "vals" nog een understatement is voor zijn "subtiele" bijdrage aan het programma?

pi_62837856
Komt die relnicht straks ook voorbij in dat programma? Ik heb gister net aflevering 1 gezien.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:51:24 #276
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62838658
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok maar ouders die plat Jordaans praten

Zij praat wel redelijk normaal. Toch? Shoot, ik heb er eigenlijk helemaal niet op gelet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:53:51 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62838728
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:25 schreef Man-E-Faces het volgende:
Komt die relnicht straks ook voorbij in dat programma? Ik heb gister net aflevering 1 gezien.
Worden de mensen die maanden of jaren van een minimuminkomen rond moeten komen even neergezet als mensen die toch wel tevreden zouden kunnen zijn. Gordon zou het zo weer kunnen, om op die manier te leven. Jaja, en hij vindt het nog gezellig ook. Ik wil hem wel horen als hij geen vette bankrekening achter de hand heeft.
pi_62839058
Ja ach, het is zoals ik het zie ook niet meer dan een avontuurtje voor ze (1 maandje maar). Daar je echte armoede pas merkt, als je meerdere maanden achter mekaar de eindjes aan mekaar moet zien te knopen, met een minimum of zelfs minder. Daarentegen vond ik die eerste 15 minuten van aflevering 1 wel weer heel erg sympathiek van rene en natasja. Ik kan ook niet zeggen dat ze hier compleet fout aan doen. Ze blijven lekker plat en komen niet uit de hoogte. En ze hebben leuke kids.

Een eenmalige docu over voedsel-banken was ws. nooit genoeg geweest. 3 afleveringen ook niet. Op deze manier krijgt dit topic iig. wel veel ophef en aandacht.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:31:10 #279
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62839851
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ja ach, het is zoals ik het zie ook niet meer dan een avontuurtje voor ze (1 maandje maar). Daar je echte armoede pas merkt, als je meerdere maanden achter mekaar de eindjes aan mekaar moet zien te knopen, met een minimum of zelfs minder. Daarentegen vond ik die eerste 15 minuten van aflevering 1 wel weer heel erg sympathiek van rene en natasja. Ik kan ook niet zeggen dat ze hier compleet fout aan doen. Ze blijven lekker plat en komen niet uit de hoogte. En ze hebben leuke kids.

Een eenmalige docu over voedsel-banken was ws. nooit genoeg geweest. 3 afleveringen ook niet. Op deze manier krijgt dit topic iig. wel veel ophef en aandacht.
Inderdaad. Ik zal niets ten nadele van hen zeggen in dit opzicht.
Het ligt aan de rare keuze van de programmamakers, om het op deze manier te doen.

Het nadeel van celebs is dat iedereen aardig tegen ze is, men ze niets in de weg legt, en erg behulpzaam en toeschietelijk is t.o.v. hen. In dat soort wijken is het ook wel zo dat mensen elkaar helpen, maar ze hebben ook genoeg rottigheid met elkaar en het is tegenwoordig niet allemaal pais en vree.

Ik vind dat huis dat gekozen is ook veel te mooi om een goed beeld te geven/krijgen. Mooie kamers, strak in de verf, mooi tuintje. De meeste minima wonen niet zo.
We zullen wel zien hoe het zich verder ontwikkelt en of er meer begrip komt voor de mensen die daadwerkelijk jaar in jaar in van een minimun moeten leven (dat heb ik het nog niet eens over de schulden)..
pi_62847208
Over dat laatste geef je ook wel gelijk. In mijn omgeving komen de minima-rijtjes huizen vrijwel nooit toe aan de tuin. De tuin staat er dan jaren en jaren bij als een stuk oerwoud. Een stukje natuur zeg maar.
Voorde rest maakten rene en natasja het ook veel romantischer dan het is als je het mij vraagt. Buren zijn bij mij verderop in de straat lang niet zo gezellig en warm, en spreken nauwelijks met mekaar. Als je het niet breed hebt, loop je constant te rekenen in je hoofd en lach je ook een stuk minder.
  zondag 2 november 2008 @ 03:51:05 #281
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_62876038
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef Adelante het volgende:
Ik voorzie al een "groeten terug" variant dat ze een bijstandsgezin een maand in huis nemen bij de Frogers.
En dan nog een ''bijstandsgezinnen in de dop''-variant.
''Hoe schoon is jouw bijstandswoning''
''Echte meisjes uit de bijstand''
''Zingen met bijstandsgezinnen''
... en het nieuwe TV-seizoen bij RTL en SBS6 is geboren.
pi_62876051
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Worden de mensen die maanden of jaren van een minimuminkomen rond moeten komen even neergezet als mensen die toch wel tevreden zouden kunnen zijn. Gordon zou het zo weer kunnen, om op die manier te leven. Jaja, en hij vindt het nog gezellig ook. Ik wil hem wel horen als hij geen vette bankrekening achter de hand heeft.
Ja precies, hij vind het gewoon leuk om even in een piepklein gezellig ingerichte woonkoamer te vertoeven. Dat gevoel heb ik ook altijd als ik elders ben. Maarja, ik vind de Frogers hoe dan ook toch wel sympathiek. Kan het ook niet helpen.
pi_62876056
quote:
Op zondag 2 november 2008 03:51 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Hahaha

"Dansen met de Minima"
pi_62877187
quote:
Op zondag 2 november 2008 03:51 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Zou best eens kunnen, ik hoorde trouwens gisteravond in Rayman is laat Marijke Helwegen zeggen dat ze mensen met een kleine beurs ook mooi kan laten zijn, dat 'grote nieuws' zal vanaf 12 december in de publiciteit komen. Het aanmeten van 2-hands neuzen/tits/hairextensions e.d. of zo? Het uitbrengen van een nieuwe lijn, bv Poor & Beautiful? Ze kunnen ook nog de Voedselbanken aanpakken. Wie is de beste, heeft het grootste assortiment, pimp my foodstore etc etc etc. Net wat ik eerder schreef, arme mensen zijn 'hot' totdat we dat allemaal weer hebben uitgekotst en verdwijnt die groep weer in de vergetelheid, op naar nieuwe onderwerpen/doelgroepen voor BN-ers....sjucht.
  zondag 2 november 2008 @ 13:58:17 #285
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62881316
Wat een gemiep toch weer over dit idee. Lekker met z'n allen het programma en de Frogers afzeiken van achter onze PC. Maar ondertussen vragen zij wel aandacht voor de voedselbank en vestigen zij wel de aandacht op bijstandshuidhoudens. En wat doen wij met z'n allen? Alles meteen weer afzeiken, maar hebben wij ondertussen ons salaris al naar de voedselbank gebracht of naar het zielige gezinnetje van verderop? Nee...volgens mij niet.
Natuurlijk is het maar een maand en hebben ze genoeg poen om van rond te komen en kunnen xe niet een maand leven zoals het er echt aan toe gaan bij een bijstandshuishouden. Maar ze doen er in ieder geval wel iets aan! Ik vind het een goed initiatief en het geeft nog leuke tv ook
To infinity…and beyond!
pi_62881357
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:58 schreef ivetje het volgende:
Wat een gemiep toch weer over dit idee. Lekker met z'n allen het programma en de Frogers afzeiken van achter onze PC. Maar ondertussen vragen zij wel aandacht voor de voedselbank en vestigen zij wel de aandacht op bijstandshuidhoudens. En wat doen wij met z'n allen? Alles meteen weer afzeiken, maar hebben wij ondertussen ons salaris al naar de voedselbank gebracht of naar het zielige gezinnetje van verderop? Nee...volgens mij niet.
Natuurlijk is het maar een maand en hebben ze genoeg poen om van rond te komen en kunnen xe niet een maand leven zoals het er echt aan toe gaan bij een bijstandshuishouden. Maar ze doen er in ieder geval wel iets aan! Ik vind het een goed initiatief en het geeft nog leuke tv ook
Fijn dat jij tot de doelgroep behoort
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_63025858
Kijkt niemand meer? Heb het gister even aan gezet maar het is me te saai.
Moet wel eerlijk zeggen, ik had altijd een enorme hekel aan Rene maar hij heeft een leuk gezinnetje. Ze hebben het volgens mij heel gezellig met z'n viertjes en die zoons zijn gewoon schatjes.
pi_63025859
Kijkt niemand meer? Heb het gister even aan gezet maar het is me te saai.
Moet wel eerlijk zeggen, ik had altijd een enorme hekel aan Rene maar hij heeft een leuk gezinnetje. Ze hebben het volgens mij heel gezellig met z'n viertjes en die zoons zijn gewoon schatjes.
pi_63046355
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:27 schreef peterfan het volgende:
Is ook zo, ik was net als iedereen sceptisch maar krijg toch steeds meer sympathie voor dat stel, Natasja is een persoonlijkheid waar ik gewoonweg geen hekel aan kan hebben en menig gezin zal jaloers zijn op de band die ze onderling hebben.
pi_63051704
Ik vind het een vermakelijk programma, best leuke mensen ook, vooral Natasha . Vond dat stukje waarin Rene een stukje zure appel proefde erg grappig .
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:08:39 #291
137158 Elounda
the world is yours!
pi_63133508
Ik moet zeggen, heb het nou een paar keer gezien, maar vind het gewoon leuk. Ze spannen zich toch enorm in voor de voedselbank en zeg nou zelf, het is toch schunnig dat er zo iets bestaat als een voedselbank?
Van Natasja dacht ik altijd dat het een beetje een barbiepoppie was. Maar ik vind het een heerlijk gewoon wijf.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:06:51 #292
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63140635
Ik kijk ook elke week ..Natasja is wel lief dat is ze ook bij Hart in Aktie.
pi_63141996
Ik ben ook enthousiast hoor. Leuk gezin in een programma dat wel integer overkomt met aandacht voor de voedselbank (waarvan volgens mij veel mensen niet eens wisten dat dat op zulke grote schaal bestaat in Nederland).
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:50:44 #294
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_63142251
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Natasja is wel lief dat is ze ook bij Hart in Aktie.
Tuurlijk, zou ik ook doen bij zo'n salarisstrookje.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_63145537
Ze heeft wel heel veel commentaar op rene. Maar voor de rest leuke mensen. Al veromantiseren ze dat hele gedoe wel een beetje. En is het maar een maandje. Mijn buren zijn verre van warm
pi_63150249
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 04:31 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ja ze krijgen een bak met geld toegeschoven en ze komen weer interessant met hun muil op tv.
En en passant regelen ze ook nog even busjes voor de voedselbank, machines, etc. Volgens mij loopt dat ondertussen in de 10-duizende euro's. Goed werk toch?

Ik vind het een leuk programma. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 12 november 2008 @ 11:28:58 #297
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63153842
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef static het volgende:

[..]

Tuurlijk, zou ik ook doen bij zo'n salarisstrookje.
Dat is ook zo ze word er wel goed voor betaald bij ''Hart in Aktie''
  woensdag 12 november 2008 @ 11:44:24 #298
137158 Elounda
the world is yours!
pi_63154299
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat is ook zo ze word er wel goed voor betaald bij ''Hart in Aktie''
Ja maar dat werd Wendy van Dijk toch ook?
In feite worden alle tv-presentatoren heel goed betaald voor hun werk.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:10:28 #299
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63161880
Ja tuurlijk de meeste wel hé!! Wendy inderdaad ook ..
pi_63166444
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

En en passant regelen ze ook nog even busjes voor de voedselbank, machines, etc. Volgens mij loopt dat ondertussen in de 10-duizende euro's. Goed werk toch?

Ik vind het een leuk programma. .
Ja da's wel zo. Het was ook een voorbarige reactie van mij voordat ik de afleveringen zag op de streams. Maar ik zei ook al, dat goedschiks of kwaadschiks, ze toch wel de aandacht haalden voor de voedselbanken en armoede. Dus ik was niet geheel negatief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')